Auteur Topic: Oger Zomer 2005  (29446 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #60 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:20:41
Citaat van: "Chillmeister"
Kool staat meteen in mijn favorieten
Moet je gewoon eens langs gaan.De pakken zijn er mooier als bij suitsupply.En dat pak met een zegna stof is echt de moeite waard voor dat geld.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

FFW

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #61 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:20:55
kool, ik lust het al niet. Laat staan dat ik er 600E voor uit ga geven

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #62 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:21:53
ach de naam maakt niet uit, als het maar mooi zit

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #63 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:23:03
En met rode voering.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #64 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:25:47
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Chillmeister"
500 voor een pak, Daaronder vind je al helemaal niks degelijks.
Voor 598 euro en iets minder heb je bij koolpakken een ruime keus aan mooie pakken.Voor de 598 euro krijg je een koolhandmade pak met een zegna australian stof open knoopsgaten op de mouw .De broek heeft dan een knopengulp en bretelsknopen.Voor een krap budget is dit zeker een leuk adres om eens rond te kijken.


Ja dat lijkt mij ook een heel goed adresje ja. Voor 598 een handgemaakt pak. Het is jammer dat kool niet in de vorige quote stond in de pakkenvergelijking zou me benieuwen hoe het tenopzichte van een dsf of pauw pak zou verhouden

FFW

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #65 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:26:11
Ik heb een paar italiaanse kennisen. Zei vertelden mij dat geen italiaan in de gewone winkel koopt allemaal daar in een afgelegen outlet. Hetzelfde geldt voor amerika met saks5th en bergdorg en ralph lauren outlets en niemand koopt daar nieuwe collectie. Ik lees op styleforum over een gast die 40 cashmere kabel truien heeft van rl en de hoogste prijs die hij betaald had was 30 dollar.
Waarom zou dit in Nederland anders zijn en de beste koop een huispak van een bepaalde winkel (oger, pauw, kool, watjewil)?

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #66 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:30:44
Citaat van: "FFW"
Ik heb een paar italiaanse kennisen. Zei vertelden mij dat geen italiaan in de gewone winkel koopt allemaal daar in een afgelegen outlet. Hetzelfde geldt voor amerika met saks5th en bergdorg en ralph lauren outlets en niemand koopt daar nieuwe collectie. Ik lees op styleforum over een gast die 40 cashmere kabel truien heeft van rl en de hoogste prijs die hij betaald had was 30 dollar.
Waarom zou dit in Nederland anders zijn en de beste koop een huispak van een bepaalde winkel (oger, pauw, kool, watjewil)?



ging het niet over Oger hier? we dwalen af...en wel naar kool.

FFW

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #67 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:31:40
je hebt gelijk, maar ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met oger. Dus aan jullie de eer

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #68 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:33:46
even een offtopic vraagje tussen door. Heeft iemand anders dat ook dat wanneer je woorden als ralph lauren ofzo gebruikt dat ik dat dan als link naar een of andere site te zien krijg, zoals hier beneden te zien is zie ik dit bericht hierboven zo dus met die link bij ralph lauren outlets. Heeft iedereen dit of heb ik 1 of ander adware op mijn computer?


Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #69 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:45:05
Citaat van: "Hilco"
even een offtopic vraagje tussen door. Heeft iemand anders dat ook dat wanneer je woorden als ralph lauren ofzo gebruikt dat ik dat dan als link naar een of andere site te zien krijg, zoals hier beneden te zien is zie ik dit bericht hierboven zo dus met die link bij ralph lauren outlets. Heeft iedereen dit of heb ik 1 of ander adware op mijn computer?



ik heb dit nog nooit gezien, maar kan het niet zijn dat dit iets met je internetinstellingen te maken heeft? Ik weet wel dat je links enzo kan aanvinken of niet....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #70 Gepost op: 23 maart 2005 – 23:47:08
adware

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger Zomer 2005
Reactie #71 Gepost op: 24 maart 2005 – 08:40:04
Gebruik een fatsoenlijke browser, Firefox bijv. ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #72 Gepost op: 24 maart 2005 – 10:51:50
Ik heb net de mailing bekeken en vind dat jullie kritiek wel een beetje overdreven is hoor ;)

Zo'n mailing als geheel klopt prima en zeker voor de gemiddelde pakkendrager. Dat je er af en toe niet commerciele kleuren tussenstopt is om aandacht te trekken. Dat doen wij ook met onze meubels. Dan zet je iets heel bijzonders neer om mensen naar de showroom te krijgen en 9 vd 10 keer gaan ze weg met iets conservatievers.

Qua pasvorm v/d meeste modellen... Sommige pakken zitten inderdaad slecht, maar je denkt toch niet dat zo'n model een maatpak aankrijgt? Is gewoon iets uit de RTW die met spelden e.d. in model wordt getrokken en daarna gewoon weer de winkel in gaat.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #73 Gepost op: 24 maart 2005 – 11:07:19
Citaat van: "FFW"
vraag je dat aan mij? ik ben op dit gebied helaas ook een leek. Maar ik denk dat als je een klein budget hebt je altijd in de uitverkoop moet kopen. Ik heb twee serieuze pakken, 1 van baldessarini blauw met lichtblauwe krijtstreep voor 650 euro, en een ralph lauren purple label zwart met grijze streep voor 670 euro.
Ondanks dat hier af en toe het tegendeel wordt beweerd is er in de sale genoeg te koop. Ook op E-bay zijn genoeg dingen te koop, als je je maat weet.
Dus mijn tip zou zijn, zoek zoek zoek en je wordt beloond. Nieuwe collectie is voor luie/ te rijke mensen. Of ga voor bespoke maar doe het dan ook goed en niet zo'n mager mtm aftreksel.


eBay zou ik zelf niet doen. Dit om de simpele reden dat het voornamelijk Amerikaans is. De Amerikaanse maatvoering/snit is anders van een merk dan wat die in Europa voert.

VS/EU conversion klopt ook niet altijd, dus dan heb je een pak waar nog flink aan vermaakt moet worden, lijkt me ook niet ideaal.

Maar aan de andere kant, je betaalt er ook niks voor. Heb wel eens een RLPL pak weg zien gaan in mijn maat voor $110

Dus misschien gewoon een keer de kans wagen.




En kap nou eens met dat gezeik vwb uitverkoop :? en dan met name dit
Citaat
Nieuwe collectie is voor luie/ te rijke mensen.
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #74 Gepost op: 24 maart 2005 – 12:06:57
Idd zit er verschil in maat en snit tussen amerika en europa.Heb daar wel eens een borrelli aangedaan en die zat iets anders als hier.
Support your local Mikey Fuoco chapter.