Auteur Topic: Oger Zomer 2005  (29447 keer gelezen)

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #30 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:35:58
Citaat van: "FFW"
Ik snap aan de ene kant wel wat je bedoelt. Maar vergeleken met de andere pakken in dat blaadje vind ik het goed zitten. Misschien dat het model je niet aanstaat en daar kan ik me ook nog wel wat bij voorstellen. Ik denk alleen dat als hij een grotere maat had genomen het niet beter was geweest.
Ik ben denk ik 1 van de weinige op dit forum die niet van die super getailleerde kleding houd. En die hele Osjée look vind ik dramatisch, maar dat is weer een andere discussie. In ieder geval bedankt voor de verduidelijking van waarom je het verschrikkelijk vond.


het is idd maar een mening FFW, maar Oger look staat  mij ook totaal niet aan, maar ik ken veel mensen die erg van de gladde, goedkope look van Oger houden.
Ik hou van getailleerde kleding, maar het stoort me dat de modellen mismaakt zijn, en zoals al eerder, dames op de catwalk zijn toch een stuk mooier om te zien dan raar gevormde jongetjes.

Jason

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #31 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:37:32
in de text op de site laten ze ook een aantal steken vallen: Hijst Hausel zich onder werktijd uitsluitend in getailleerde pakken en overhemden, ook in de spaarzame vrije uren kleedt hij zich volgens een vast patroon: etc. etc.

ten eerste vindt ik dat je je niet in mooie kleding 'hijst' maar dat je je er in kleedt of het aantrekt. ten tweede klopt de zinsconstructie niet maar dat terzijde. zonde van je site dit soort dingen, staan er nog een aantal meer.

lijkt me een voorbeeld van te strak jasje. opzich vind ik het wel mooi staan maar strikt genomen te strak

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #32 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:40:15
Citaat van: "Jason"
in de text op de site laten ze ook een aantal steken vallen: Hijst Hausel zich onder werktijd uitsluitend in getailleerde pakken en overhemden, ook in de spaarzame vrije uren kleedt hij zich volgens een vast patroon: etc. etc.

ten eerste vindt ik dat je je niet in mooie kleding 'hijst' maar dat je je er in kleedt of het aantrekt. ten tweede klopt de zinsconstructie niet maar dat terzijde. zonde van je site dit soort dingen, staan er nog een aantal meer.


ja steekjes laten vallen is een handelsmerk van Oger naar mijn mening.
Zo´n site moet idd helemaal tot in detail in orde zijn. Ik hoop echt dat Pauw mij eind deze maand niet gaat teleurstellen...www.pauwmannen.nl

in kleding hijzen is natuurlijk meer een lijdzaam iets...

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger Zomer 2005
Reactie #33 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:41:32
Die Borrelli zit idd voor geen meter, zeker rond de heupen, net als die witte Zegna. Komt het door die knaap dan?

De Caruso zit hem puik, op de te wijde broek na dan...... de broek op de volgende bladzijde is mi. fraaier
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #34 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:45:06
Citaat van: "bracco"
Citaat van: "Jason"
in de text op de site laten ze ook een aantal steken vallen: Hijst Hausel zich onder werktijd uitsluitend in getailleerde pakken en overhemden, ook in de spaarzame vrije uren kleedt hij zich volgens een vast patroon: etc. etc.

ten eerste vindt ik dat je je niet in mooie kleding 'hijst' maar dat je je er in kleedt of het aantrekt. ten tweede klopt de zinsconstructie niet maar dat terzijde. zonde van je site dit soort dingen, staan er nog een aantal meer.


ja steekjes laten vallen is een handelsmerk van Oger naar mijn mening.
Zo´n site moet idd helemaal tot in detail in orde zijn. Ik hoop echt dat Pauw mij eind deze maand niet gaat teleurstellen...www.pauwmannen.nl

in kleding hijzen is natuurlijk meer een lijdzaam iets...
Nog even geduld hebben  :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

FFW

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #35 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:46:17
bij die borrelli foto staat die jongen in een rare houding met zijn benen uit elkaar en de ene gebogen. Hierdoor krijg je volgens mij een verkeerd beeld van hoe het pak zit.
Wat betreft die Caruso: Jasje is een maat te klein, het trekt bij zijn pens. Als iemand recht op staat en dan zie ik al plooien dan is het mis. Zijn broek lijkt me prima maar in verhouding met het jasje is het scheef.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #36 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:46:28
Citaat van: "Solitarias"
Die Borrelli zit idd voor geen meter, zeker rond de heupen, net als die witte Zegna. Komt het door die knaap dan?

De Caruso zit hem puik, op de te wijde broek na dan...... de broek op de volgende bladzijde is mi. fraaier
Er is idd iets mis deze keer .
Support your local Mikey Fuoco chapter.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #37 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:48:30
Citaat van: "Solitarias"
Die Borrelli zit idd voor geen meter, zeker rond de heupen, net als die witte Zegna. Komt het door die knaap dan?

De Caruso zit hem puik, op de te wijde broek na dan...... de broek op de volgende bladzijde is mi. fraaier


ja ik denk dat deze jongen gewoon een raar figuur heeft, hele smalle taille en forse heupen. kan hij niets aan doen (ja eten misschien) maar je gebruikt dit soort types niet voor een boekje zomer 2005. dan is Martijn in zijn zeer smalle broek en DFS jasje veel beter, hij is mager en klein, maar het kan er meedoor. en die half kale enge vent.....zucht...

Ik heb een keer een boekje van SuSu gekregen in de bus, met een soort Gangster poses foto´s, ik ben geen fan van SuSu (als ik langsrij dan zegt mijn vriendin ´ik ruik goedkope pakken´ ) maar het boekje is fraai, alles zit prima.

Penjon

  • Gebruiker
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #38 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:50:16
Citaat van: "FFW"
Ik vond dat groene borrelli pak het enige pak dat goed zit in het hele boekje. Bracco wat is daar in hemelsnaam mis mee??


Ik vind het Borrelli pak ook een mooi alleen de kleur is redelijk afgrijselijk, daarnaast is dat pak van Attolini ook zeer fraai (afgezien van de naar binnen gevouwen stukjes van de zakken). Daarentegen vond ik het pak van Caruso niet fraai (niet mooi op de schouders en broek was veel te wijd). Het pak van Zegna kon ook echt niet en is waarschijnlijk bedoeld voor pooiers.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #39 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:50:44
Citaat van: "FFW"
bij die borrelli foto staat die jongen in een rare houding met zijn benen uit elkaar en de ene gebogen. Hierdoor krijg je volgens mij een verkeerd beeld van hoe het pak zit.
Wat betreft die Caruso: Jasje is een maat te klein, het trekt bij zijn pens. Als iemand recht op staat en dan zie ik al plooien dan is het mis. Zijn broek lijkt me prima maar in verhouding met het jasje is het scheef.


nee als je plooien ziet (horizontaal) hoeft het niet mis te zijn, sommig mensen dragen hun jasje (niet in pak natuurlijk) heel elegant, dat het net lijkt of hij te klein is, er ontstaat bij de middelste knoop een horizontale lijn. vind ik wel mooi.

FFW

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #40 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:51:48
ik niet.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #41 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:52:33
maar het ergst is de zelfde blonde jongen in die zwarte 2 knoops smoking (of pak, maar lijkt een smoking ) dat is echt heel erg!!!!!!!! een koker.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #42 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:55:16
[/quote]

ja dit is nog een meevaller vind ik, de schouders zijn een beetje vreemd, idd wat te strak, de broek is hoog, vind ik niet lelijk, maar het wordt zo´n ´Pak´ een kostuum in de erste zin van het woord

FFW

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #43 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:56:33
ja, idd. dramatisch. Oger valt me weer flink tegen, verrast me niks.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #44 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:59:41
Citaat van: "FFW"
ja, idd. dramatisch. Oger valt me weer flink tegen, verrast me niks.



tja...het is gewoon Dandy kleding voor misvormde mensen.