Auteur Topic: Oger Zomer 2005  (29445 keer gelezen)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #135 Gepost op: 06 april 2005 – 17:24:32
Citaat van: "Nexus"
Sjesus, niet echt suitable for work :D

Die vrouwen of die pakken? :)

Immanuel

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #136 Gepost op: 06 april 2005 – 17:28:49
dan is de spanning er net weer ff af, te vulgair naar mijn idee, van gils (rip)deed t vele jaren geleden leuker

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #137 Gepost op: 06 april 2005 – 17:29:40
Het veranderd daar ook elke keer.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #138 Gepost op: 06 april 2005 – 17:37:49
Wat vinden jullie trouwens van de pakken en jasjes die op de site van SuSu te zien zijn?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #139 Gepost op: 06 april 2005 – 17:45:03
Gaat wel.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #140 Gepost op: 06 april 2005 – 17:46:00
Niks mis mee lijkt me voor die prijs. Denk niet dat je ergens in of rond Nederland vergelijkbare kwaliteit vindt voor die prijs.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #141 Gepost op: 06 april 2005 – 17:48:07
Citaat van: "FokLex"
Niks mis mee lijkt me voor die prijs. Denk niet dat je ergens in of rond Nederland vergelijkbare kwaliteit vindt voor die prijs.

Zo'n geruite jasje ziet er wel erg grappig uit. Staat ook in de catalogus van Oger maar dan is hij gelijk 800 euro omdat hij van Etro is. Dit is dan misschien een beter alternatief voor erbij. Nog even bekijken hoe ze in het echt zijn.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #142 Gepost op: 06 april 2005 – 17:51:23
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "FokLex"
Niks mis mee lijkt me voor die prijs. Denk niet dat je ergens in of rond Nederland vergelijkbare kwaliteit vindt voor die prijs.

Zo'n geruite jasje ziet er wel erg grappig uit. Staat ook in de catalogus van Oger maar dan is hij gelijk 800 euro omdat hij van Etro is. Dit is dan misschien een beter alternatief voor erbij. Nog even bekijken hoe ze in het echt zijn.


Ziet er zeker leuk uit. Voor die prijs is het echt prima en je kan het sowieso nog laten vermaken. Ik ga daar binnekort ook maar weer eens langs...

Is het overigens groen of geel (kan ik niet goed zien), want groen vind ik ietsjes te trendy dit seizoen :oops:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #143 Gepost op: 06 april 2005 – 18:02:15
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "FokLex"
Niks mis mee lijkt me voor die prijs. Denk niet dat je ergens in of rond Nederland vergelijkbare kwaliteit vindt voor die prijs.

Zo'n geruite jasje ziet er wel erg grappig uit. Staat ook in de catalogus van Oger maar dan is hij gelijk 800 euro omdat hij van Etro is. Dit is dan misschien een beter alternatief voor erbij. Nog even bekijken hoe ze in het echt zijn.


Ziet er zeker leuk uit. Voor die prijs is het echt prima en je kan het sowieso nog laten vermaken. Ik ga daar binnekort ook maar weer eens langs...

Is het overigens groen of geel (kan ik niet goed zien), want groen vind ik ietsjes te trendy dit seizoen :oops:

Volgens mij is het groen, maar ze zijn er in diverse kleuren maak ik uit de tekst op.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #144 Gepost op: 06 april 2005 – 18:11:27
Citaat van: "Marco"
http://www.suitsupply.com/suitsupply.htm
ook een lancering van een zomercollectie  :shock:
weer eens wat anders dan misvormde mannetjes


wat een wansmaak zeg... kwam vanmiddag Fokke de Jong nog tegen, had dit gelukkig nog niet gezien, maar anders.....

FFW

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #145 Gepost op: 06 april 2005 – 18:13:46
Ja een neger met allemaal kettingen die twee blanke maagden tussen hun benen zit te betasten vind ik nog wel gaan. Maar dat hij te lui is om een hemd te dragen onder zijn jasje vind ik de limit.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Oger Zomer 2005
Reactie #146 Gepost op: 06 april 2005 – 18:31:43
Citaat van: "FFW"
Ja een neger met allemaal kettingen die twee blanke maagden tussen hun benen zit te betasten vind ik nog wel gaan. Maar dat hij te lui is om een hemd te dragen onder zijn jasje vind ik de limit.


nee heb niets tegen bloot maar dit is ook gewoon niet erg fraai, kijk ik zou Oger niet graag bloot willen zien in zo´n boekje (ging de topic over) maar dit is een beetje te.. maar ja.


oe zou Oger er eigenlijk bloot uitzien?

 :wink:

guest45

  • Gast
Oger Zomer 2005
Reactie #147 Gepost op: 06 april 2005 – 19:24:56
huh...zo nog eens kijken had ff niet op de kleren gelet :lol: ]