Auteur Topic: Fratelli Borgioli  (128171 keer gelezen)

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #135 Gepost op: 03 februari 2008 - 23:26:55
Paolo: Nee, het is een nieuwe collectie schoen. Tref het maar zelden in de uitverkoop.
Evan_S: 320. Had bij Klijsen paar schoenen in m'n handen van 250 en van 300 (ter prijsindicatie).

Biturbo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #136 Gepost op: 04 februari 2008 - 15:15:06
Mooie schoenen, mooie prijs ook.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #137 Gepost op: 02 maart 2008 - 16:00:45
Bij Monfrance op het OLV in Maastricht hebben ze de collectie ook flink uitgebreid met nieuwe merken, waaronder Borgioli.

Modellen waren mooi slank en het leer leuk gepatineerd, alleen hadden er veel van die gaatjespatronen ter versiering (beetje tussen full-brogue en medaillon in), iets wat ik zelf absoluut niet mooi vind.

Prijzen rond de 300e overigens.

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #138 Gepost op: 02 maart 2008 - 16:14:48
Citaat van: "Verwilder01"
Ik wilde van de zomer een paar Santoni's kopen maar het model dat ik wilde hebben hadden ze niet meer in mijn maat dus heb ik hetzelfde model van Borgioli gekocht...

Zijn deze ook terug te vinden in de nieuwe collectie van FB? De bruin/grijzige heb ik al mogen bewonderen bij Alberto Bellini, maar de lichtbruine nog niet...

Thanks!

Paolo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #139 Gepost op: 02 maart 2008 - 20:15:30
Afgelopen weekend in Den Haag geweest waar Clijssens ook al de nieuwe collectie van Borgioli heeft staan. Ik zag er ook een mooie suede veterschoen bij. Both in Rotterdam zal ook niet uitblijven met de nieuwe collectie. Ben erg benieuwd!!

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #140 Gepost op: 02 maart 2008 - 21:35:25
Citaat van: "Mr.Barry"
Vandaag in Den Haag van plan een paar schoentjes aan te schaffen. Had van alles kunnen worden, maar uiteindelijk werd het deze:
Borgioli 62508-B ( s/s 08 ) in maat 10 :shock:

Beetje lopen kloten met foto's maar uiteindelijk komt dit eruit. Kleurweergave is niet heel sterk :(

Ik ben benieuwd naar de staat van de schoen over enkele maanden. Heb ze net even aangehad op straat. Het lijken, en het voelt aan als, kwalitatief goede schoenen. Leuke schoenen voor een leuk prijsje.
Iemand nog schoenspanner advies voor deze Borgioli's maatje 10?

Schitterende schoen zeg. Op de 2e foto van boven lijkt de schoen een beetje "streperig". (Zal de foto en het licht wel zijn)

Waar in Den Haag heb je ze gekocht, als ik zo vrij mag zijn? Ga ik toch ook maar even kijken.
Niets zo veranderlijk als de mens

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #141 Gepost op: 02 maart 2008 - 22:20:57
op foto 4 staat in de schoen "de rode loper" :)
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #142 Gepost op: 03 maart 2008 - 07:35:07
Citaat van: "adelante"
op foto 4 staat in de schoen "de rode loper" :)

Oei... scherp....na een paar witte wijntjes vallen mij dergelijke zaken zeker niet op :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #143 Gepost op: 03 maart 2008 - 22:26:28
Onderstaande schoen is in de aanbieding bij Kings & Queens voor nog geen 165 euro !  Zal binnenkort eens gaan kijken of de schoen net zo slank is als deze lijkt.

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #144 Gepost op: 03 maart 2008 - 22:34:12
ik vind die blauwe suede ook wel gaaf :o

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #145 Gepost op: 03 maart 2008 - 22:50:19
Iemand monks van dit merk?

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #146 Gepost op: 04 maart 2008 - 23:06:30
Citaat van: "Don Jesper"
Onderstaande schoen is in de aanbieding bij Kings & Queens voor nog geen 165 euro !  Zal binnenkort eens gaan kijken of de schoen net zo slank is als deze lijkt.

plaatjes

bij KenQ hoef je overigens niet meer te gaan kijken voor Borgioli, dat wat op hun website staat, is een restpartij en ze voeren het merk niet langer.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #147 Gepost op: 14 maart 2008 - 09:52:40
Gisteravond even een sprintje getrokken in de Haagsche binnenstad. Bij Klijssen geweest, De Rode Loper en nog even bij shirts & crappucino :wink: in de etalage gekeken. (Getipt voor een paar monks, geen Borgioli, maar dat was ook niks imo).

Maar nog steeds niet dé monk gevonden die ik zoek. Klijssen had wel een monk, maar dan in donkerbruin of donkerblauw, ik zoek iets lichters van kleur. Wel bij zowel Klijssen alsook bij DRL een hele mooie veterschoen gezien =P~ in een kleur en model dat ik wel mooi vindt. Bij Klijssen hebben ze die voor de liefhebber n.b. ook in donkerblauw :) met bijpassende riem :!:

Luxeprobleem:

Ga ik wachten op een paar monks waarvan ik niet weet of ze (dit seizoen) nog komen zoals ik ze wil, of koop ik dan de lage (hele mooie 8) ) veterschoen als alternatief.

*twijfelt*

Uw mening is welkom O:)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #148 Gepost op: 14 maart 2008 - 10:00:20
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Luxeprobleem:
Ga ik wachten op een paar monks waarvan ik niet weet of ze (dit seizoen) nog komen zoals ik ze wil, of koop ik dan de lage (hele mooie 8) ) veterschoen als alternatief.

Wat jij wilt horen is: koop maar vast die veterschoen, Mickey, dan kun je daarna rustig naar de monk zoeken. Gevolg: Mickey trekt opnieuw een sprintje om de veterschoen te kopen en gaat daarna meteen koortsachtig op zoek naar zijn gedroomde monk.

You're welcome.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #149 Gepost op: 14 maart 2008 - 10:09:15
Hahaha. Ik moet een en ander ook budgetteren hoor!  :wink: Stel je voor dat ik dan een week later die monks zie :shock: