Meen je niet! Ik wist niet eens dat drl Borgioli verkocht. Zaterdag maar ff binnenstappen dan
Kan je het laten weten als ze er staan?
Citaat van: "Kiuharo"Ik zoek onderstaand model...Is dit model nog ergens te verkrijgen? Liefst in omgeving Amsterdam of Den Haag.Wel bij Alberto Bellini in Eindhoven (niet in sale)
Ik zoek onderstaand model...Is dit model nog ergens te verkrijgen? Liefst in omgeving Amsterdam of Den Haag.
Citaat van: "Mikey Fuoco"Meen je niet! Ik wist niet eens dat drl Borgioli verkocht. Zaterdag maar ff binnenstappen dan Kan je het laten weten als ze er staan?
Nou, gewoon pauze.Vind die schoen met dubbele gesp wel aardig.Zou 'm liever in het suede hebben.Maar weer een agendapuntje voor de trip naar Milaan.
Citaat van: "Bogart"Nou, gewoon pauze.Vind die schoen met dubbele gesp wel aardig.Zou 'm liever in het suede hebben.Maar weer een agendapuntje voor de trip naar Milaan. Het lijkt inderdaad geschuurd leer. Maar Nexus heeft Santoniboots van geschuurd/gewaxd suede geloof ik en dat lijkt hier ook wel op. Iemand die duidelijkheid kan verschaffen?
Je kunt ook eens bij Both in Rotterdam kijken ! Ik heb daar ook Borgioli's gekocht