Ik krijg net een mail van de importeur. Een lijst van adressen wil hij niet afgeven. Er kan wel gemaild worden en bij vermelding van je postcode krijg je het dichtsbijzijnde verkooppunt.
Citaat van: "Jerome"Ik krijg net een mail van de importeur. Een lijst van adressen wil hij niet afgeven. Er kan wel gemaild worden en bij vermelding van je postcode krijg je het dichtsbijzijnde verkooppunt.Wat een vreemde manier van het promoten van je handel.... of zie ik dat verkeerd. :
Citaat van: "Stefan B."Citaat van: "Jerome"Ik krijg net een mail van de importeur. Een lijst van adressen wil hij niet afgeven. Er kan wel gemaild worden en bij vermelding van je postcode krijg je het dichtsbijzijnde verkooppunt.Wat een vreemde manier van het promoten van je handel.... of zie ik dat verkeerd. :Ja, het zal maar gebeuren dat potentiele klanten erachter komen waar ze die schoenen kunnen kopen : ik snap 'm ook niet
Citaat van: "Monsieur Seriziat"Citaat van: "Stefan B."Citaat van: "Jerome"Ik krijg net een mail van de importeur. Een lijst van adressen wil hij niet afgeven. Er kan wel gemaild worden en bij vermelding van je postcode krijg je het dichtsbijzijnde verkooppunt.Wat een vreemde manier van het promoten van je handel.... of zie ik dat verkeerd. :Ja, het zal maar gebeuren dat potentiele klanten erachter komen waar ze die schoenen kunnen kopen : ik snap 'm ook niet misschien moet het een exclusief merk blijven, maar dan zitten ze m.i. in de verkeerde prijsklasse
Onderstaande schoen is in de aanbieding bij Kings & Queens voor nog geen 165 euro ! Zal binnenkort eens gaan kijken of de schoen net zo slank is als deze lijkt.plaatje
Dus Carwo, Topdude... wie van jullie was het?