Auteur Topic: Fratelli Borgioli  (128183 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #195 Gepost op: 05 april 2008 - 16:34:58
Maastricht Monfrance
Nijmegen Hoogenboom
Rotterdam Both

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #196 Gepost op: 05 april 2008 - 16:52:28
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier dus om winkels die MTO van Borgioli kunnen leveren.  :idea:

Als voornoemde winkels dat kunnen heb ik niets gezegd.  :wink:

Stefan B.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #197 Gepost op: 05 april 2008 - 16:54:06
Citaat van: "Jerome"
Ik krijg net een mail van de importeur. Een lijst van adressen wil hij niet afgeven. Er kan wel gemaild worden en bij vermelding van je postcode krijg je het dichtsbijzijnde verkooppunt.

Wat een vreemde manier van het promoten van je handel.... of zie ik dat verkeerd. :?:
May I Say Thats A Smashing Blouse You Have On

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #198 Gepost op: 05 april 2008 - 16:56:30
Citaat van: "Stefan B."
Ik krijg net een mail van de importeur. Een lijst van adressen wil hij niet afgeven. Er kan wel gemaild worden en bij vermelding van je postcode krijg je het dichtsbijzijnde verkooppunt.

Wat een vreemde manier van het promoten van je handel.... of zie ik dat verkeerd. :?:

Ja, het zal maar gebeuren dat potentiele klanten erachter komen waar ze die schoenen kunnen kopen  :?:  ik snap 'm ook niet  :?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #199 Gepost op: 05 april 2008 - 16:57:41
Bij Monfrance niet.
BTW, ik blijf bij Santoni.
Vind het net niet.
Althans de modellen die ze bij Monfrance hadden.
Verkoper daar vond mijn Santoni's ook stukken fraaier.

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #200 Gepost op: 05 april 2008 - 19:01:34
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Ja, het zal maar gebeuren dat potentiele klanten erachter komen waar ze die schoenen kunnen kopen  :?:  ik snap 'm ook niet  :?

misschien moet het een exclusief merk blijven, maar dan zitten ze m.i. in de verkeerde prijsklasse :)
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #201 Gepost op: 05 april 2008 - 19:04:21
Citaat van: "adelante"

misschien moet het een exclusief merk blijven, maar dan zitten ze m.i. in de verkeerde prijsklasse :)

Dat is echt onzin. Als je een merk exclusief wilt laten zijn moet je gewoon het aantal verkooppunten beperken (buiten andere factoren om), dat heeft niets met de informatievoorziening naar de consument toe van de adressen van deze verkooppunten.

Huey

• Gast
Fratelli Borgioli
Reactie #202 Gepost op: 05 april 2008 - 19:18:52

Dat is in mijn handel ook, vaak heeft een dealer een gebied exclusief en staat in het contract tussen de dealer en de importeur dat de importeur klanten verwijst naar de dichtstbijzijnde dealer.

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #203 Gepost op: 05 april 2008 - 19:59:08
Aha :idea:

Stefan B.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #204 Gepost op: 05 april 2008 - 20:06:13
Check. :idea:
May I Say Thats A Smashing Blouse You Have On

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #205 Gepost op: 07 april 2008 - 15:56:27
Bij Hoogenboom Mode in Nijmegen hebben ze inderdaad een kleine collectie Borgioli schoenen. Helaas niet de mogelijkheid tot MTO modellen. Volgens een van de verkopers willen ze eerst zien hoe de huidige modellen verkopen en kan het aanbod altijd nog worden uitgebreid.

Er stond overigens wel een heel erg mooi gepatineerde dubbele monkstrap, maar al niet meer in mijn maat :x  :(

Dus Carwo, Topdude... wie van jullie was het?
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #206 Gepost op: 07 april 2008 - 16:06:01
Not guilty.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #207 Gepost op: 07 april 2008 - 16:50:28
Citaat van: "Don Jesper"
Onderstaande schoen is in de aanbieding bij Kings & Queens voor nog geen 165 euro !  Zal binnenkort eens gaan kijken of de schoen net zo slank is als deze lijkt.

plaatje

Jammer dat ik dat nu pas zie! Mooie schoen, helaas alleen nog verkrijgbaar in maat 44 voor die prijs.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #208 Gepost op: 08 april 2008 - 10:45:00
Citaat van: "adelante"

Dus Carwo, Topdude... wie van jullie was het?

:oops:

It was I.

Even over het hoofd gezien dat het om MTO ging.

Mijn nederige excuses.

Don Jesper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Fratelli Borgioli
Reactie #209 Gepost op: 08 april 2008 - 21:24:07

Wat een PRACHTIGE FB's..! Alle drie de schoenen zijn geheel mijn smaak! Waar moet ik qua prijs aan denken? En als ik dan toch ongeneerd aan het vragen ben 'Waar heb je ze precies laten maken Jerome?'

Thanks