Ik heb hetzelfde jasje ook gepast bij SuSu maar ik vond de stof niet mooi.Witte strepen bij de stiksels op de revers, natuurlijk is dat casual maar ik vind het niet mooi.[plaatje]Deze hadden ze helaas niet in filiaal haarlem toen in mijn maat maar deze ga ik eerdags ook nog eens proberen.
Op het gevaar af dat er elders op het forum al over gesproken wordt even het volgende. Was dinsdag bij SuSu en heb daar het volgende blauwe casual jasje gekocht:[/img]Twijfelde beetje over de pasvorm maar verkoper vond het echt goed zitten. Thuis gekomen en in alle rust het nog eens kunnen bekijken. Conclusie: ik vind het niet goed genoeg passen. Volgende ochtend gebeld met SuSu of ze ook nog maatje kleiner hadden. Nee dus (wat ik al vermoedde overigens). Nu wordt de kleinere maat besteld bij een ander filiaal (hoop ik). Iemand het jasje ook? Ben benieuwd naar de ervaringen m.b.t. pasvorm.
Ik heb hetzelfde jasje ook gepast bij SuSu maar ik vond de stof niet mooi.Witte strepen bij de stiksels op de revers, natuurlijk is dat casual maar ik vind het niet mooi.*plaatje*Deze hadden ze helaas niet in filiaal haarlem toen in mijn maat maar deze ga ik eerdags ook nog eens proberen.
Is dat het jasje met elbow patches?
Ja, er zitten off-white / khaki elbow patches op het blauwe exemplaar. Zonde van het jasje, wat mij betreft. Ik zou hem in ieder geval hierdoor niet aanschaffen.
Op diegene die ik had gezien niet. Alhoewel ik nu begin te twijfelen
Volgens mij zitten de elbow patches bij Suit Supply in- in plaats van opgenaaid, dus lostornen is ook geen optie.
Op het blauwe jasje van Willeam zitten geen patches. Ditzelfde jasje is er ook een een khaki uitvoering, eveneens zonder patches.Echter op het jasje wat jij plaatste, zitten (helaasch) wél patches. Althans, dat dacht ik toch!
Waarom geen jasje op maat heren?
Wat is het verschil eigenlijk qua prijs tussen een RTW jasje en een MTM jasje bij SuSu? Verder heel erg jammer, dat er op het bovenstaande jasje elbowpads zitten.