Auteur Topic: Los jasje  (696691 keer gelezen)

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #480 Gepost op: 24 april 2006 - 19:14:50
Zijn er al mensen bij SuSu binnengelopen voor de zomer collectie. Ik vind de jasjes wel gaaf, dat lichtblauwe gestreepte
Sailing, an expensive way to travel for free"

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #481 Gepost op: 24 april 2006 - 19:20:25
Yup ik heb dat jasje zelfs al gepast Vodka, maar ik had een lichte spijkerbroek aan en weinig stijlvolle schoenen (DKNY) en een roze longsleeve... dat zag er dus niet uit. Ben van plan nog even terug te gaan met wat beter matchende kleding. Ik vond de stof trouwens wel vrij dun...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #482 Gepost op: 24 april 2006 - 19:21:43
Citaat van: "Vodka"
Zijn er al mensen bij SuSu binnengelopen voor de zomer collectie. Ik vind de jasjes wel gaaf, dat lichtblauwe gestreepte

Toevallig! Zojuist dat jasje gekocht.

Leuk; knoopjes kunnen open aan de mouw. Het is dat lichtblauw jasje, als je op de site naar 'Collectie' gaat is het gelijk de eerste foto.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #483 Gepost op: 24 april 2006 - 19:28:12
Welke maat heb jij genomen ? En wat vind je van de lengte ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #484 Gepost op: 24 april 2006 - 19:34:03
Ben vorige week naar SuSu Rotterdam geweest en daar een mooie linnen colbert gekocht. De kleur is beige en het heeft een aparte ruitpatroon (maat 44) Het is slank gesneden en heeft werkende knoopsgaten etc :D . Kan voor de liefhebbers helaas geen foto plaatsen, moet nog aan de digicam :-$

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #485 Gepost op: 24 april 2006 - 19:52:58
Citaat van: "Timothy"
Yup ik heb dat jasje zelfs al gepast Vodka, maar ik had een lichte spijkerbroek aan en weinig stijlvolle schoenen (DKNY) en een roze longsleeve... dat zag er dus niet uit. Ben van plan nog even terug te gaan met wat beter matchende kleding. Ik vond de stof trouwens wel vrij dun...
Beetje tegen het goedkope aan vond ik maar wel leuk als je een zomerjasje wilt die niet al te duur is.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #486 Gepost op: 24 april 2006 - 21:22:49
Ik liep vorige week even SuSu schiphol binnen dat lichtblauwe gestreepte jasje is inderdaad wel mooi. Ik kon alleen niet bedenken wat voor shirts mooi staan eronder. Verder dan wit en bepaalde combinaties wit/lichtblauw kom ik niet. Dus ik zie niet echt veel draagmomenten ervoor. De lichtblauwe linnen zag er ook mooi uit (op de paspop)

Voor de mensen met weinig tijd/die met het OV reizen is SuSu schiphol aan te raden: dagelijks open tot 10 uur! en gewoon open op feestdagen.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #487 Gepost op: 24 april 2006 - 22:01:30
Idd Alex en het is meestal niet druk bij SuSu op Schiphol....

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #488 Gepost op: 24 april 2006 - 22:57:11

Is het gevoerd of ongevoerd? In het geval van gevoerd, geplakt of ongeplakt? :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #489 Gepost op: 25 april 2006 - 12:32:12
Niet gevoerd

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #490 Gepost op: 25 april 2006 - 13:08:02
Welke maat heb jij genomen ? En wat vind je van de lengte ?

Maat 98.. En lengte? Algeheel of mouw? Mouwlengte is namelijk ok, heb nog een paar cm over zodat mijn overhemd te zien is zoals ik wilde.

En lengte algemeen is naar mijn idee ook goed, heb daar nog niet echt over nagedacht moet ik zeggen.  :oops:

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #491 Gepost op: 25 april 2006 - 13:15:05
De gehele lengte, ik vond hem een beetje ver over m'n kont vallen .. maar kan natuurlijk aan mij liggen.

Veel plezier ervan.

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #492 Gepost op: 25 april 2006 - 14:33:31
Zal volgende week ook eens kijken bij SuSu naar die linnen jasjes. Ben benieuwd of het het proberen waard is. Voor het geld hoef je het sowieso niet te laten.

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #493 Gepost op: 26 april 2006 - 17:23:44
Ik heb hem net even bekeken en ik vind ze wel erg lang, zeg. Valt te vermaken, maar volgens mij trek je dan het hele jasje scheef. Voor de rest een aardig jasje, waar ook echt alles mee gezegd is.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #494 Gepost op: 26 april 2006 - 17:48:55
Citaat van: "Pietro"
Ik heb hem net even bekeken en ik vind ze wel erg lang, zeg. Valt te vermaken, maar volgens mij trek je dan het hele jasje scheef. Voor de rest een aardig jasje, waar ook echt alles mee gezegd is.

dat was dus ook mijn indruk