Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Velponi"Citaat van: "Rogier"Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!Daar valt geen peil op te trekken. Ik heb er laatst een navy RTW jasje gekocht in maat 46 (= mijn reguliere maat). Goeie pasvorm, mouwen (met werkende knoopjes) op de goeie lengte - verder ook precies de details waar ik naar zocht (afwerking niet echt super, maar soit). Mijn SuSu overjas is wel weer maat 44, 46 was daarbij echt te groot.Heb je er daarbij rekening mee gehouden dat een overjas vaak iets ruimer valt omdat je er ook nog een jasje onder moet kunnen dragen?Een beetje maar. Dat jasje wurm ik er desnoods wel onder, ik vind het minstens zo belangrijk dat de overjas zelf ook goed om het lijf zit. En mijn maat 44 overjas glijdt moeiteloos over mijn maat 46 jasje heen, ook omdat de schouders van het jasje nauwelijks gevuld zijn.
Citaat van: "Velponi"Citaat van: "Rogier"Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!Daar valt geen peil op te trekken. Ik heb er laatst een navy RTW jasje gekocht in maat 46 (= mijn reguliere maat). Goeie pasvorm, mouwen (met werkende knoopjes) op de goeie lengte - verder ook precies de details waar ik naar zocht (afwerking niet echt super, maar soit). Mijn SuSu overjas is wel weer maat 44, 46 was daarbij echt te groot.Heb je er daarbij rekening mee gehouden dat een overjas vaak iets ruimer valt omdat je er ook nog een jasje onder moet kunnen dragen?
Citaat van: "Rogier"Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!Daar valt geen peil op te trekken. Ik heb er laatst een navy RTW jasje gekocht in maat 46 (= mijn reguliere maat). Goeie pasvorm, mouwen (met werkende knoopjes) op de goeie lengte - verder ook precies de details waar ik naar zocht (afwerking niet echt super, maar soit). Mijn SuSu overjas is wel weer maat 44, 46 was daarbij echt te groot.
Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!
Loop nu al meer dan 'n jaar met 't idee (eerste topic in Deel I... ) en het gaat er eindelijk van komen . M'n volgende project bij m'n kleermaker is een los navy jasje.[...]Nu alles aan het regelen, hoop 'm dan in juni te hebben...
Bedoel hier overigens niks verkeerds mee :!: , puur opbouwende kritiek -- het zijn tips...
We eten en drinken alleen nog water en brood, maar tenminste wel in stijl.
Citaat van: "Nexus"We eten en drinken alleen nog water en brood, maar tenminste wel in stijl.Goed bezig.
***Plaatje***De stof voor mijn jasje. Een blauwe pick'n'pick. Voering wordt zilver/blauw (halfgevoerd). Opgestikte zakken en normaal borstzakje.
De stof voor mijn jasje. Een blauwe pick'n'pick. Voering wordt zilver/blauw (halfgevoerd). Opgestikte zakken en normaal borstzakje.
Daarbij mid/licht-grijze flanel broek.
De stof voor mijn jasje. Een blauwe pick'n'pick. Voering wordt zilver/blauw (halfgevoerd). Opgestikte zakken en normaal borstzakje. Daarbij mid/licht-grijze flanel broek. Over een paar weken weer naar Italie....