Vorige week zo'n Style Lab jasje aangehad. maatje 46 was aardig qua schouder en lengte maar de mouwen kwamen net over mijn ellebogen. 47 was er helaas niet meer, maar voor t idee even een 49 gepast en die kwam ongeveer tot over mijn knieen... jammer want erg leuke jasjes voor 99 e
Citaat van: "Camiceria"Vorige week zo'n Style Lab jasje aangehad. maatje 46 was aardig qua schouder en lengte maar de mouwen kwamen net over mijn ellebogen. 47 was er helaas niet meer, maar voor t idee even een 49 gepast en die kwam ongeveer tot over mijn knieen... jammer want erg leuke jasjes voor 99 eDie mouwen kunnen ze toch wel een stukje uitleggen? of ook niet genoeg? ik heb hier een 48 hangen, zon burberry ruit (vorig jaar gekocht) die mouwen hebben ze een stukje uitgelegd en is perfect...
kritiek
Citaat van: "Camiceria"ROARDie mouwen kunnen ze toch wel een stukje uitleggen? of ook niet genoeg? ik heb hier een 48 hangen, zon burberry ruit (vorig jaar gekocht) die mouwen hebben ze een stukje uitgelegd en is perfect...
ROAR
Citaat van: "Nexus"kritiekJe hebt veel bijgeleerd op vakantie? Wel leuk dat er wat london lounge stof op sf komt zo.
Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!
Citaat van: "Rogier"Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!Daar valt geen peil op te trekken. Ik heb er laatst een navy RTW jasje gekocht in maat 46 (= mijn reguliere maat). Goeie pasvorm, mouwen (met werkende knoopjes) op de goeie lengte - verder ook precies de details waar ik naar zocht (afwerking niet echt super, maar soit). Mijn SuSu overjas is wel weer maat 44, 46 was daarbij echt te groot.
Citaat van: "Velponi"Citaat van: "Rogier"Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!Daar valt geen peil op te trekken. Ik heb er laatst een navy RTW jasje gekocht in maat 46 (= mijn reguliere maat). Goeie pasvorm, mouwen (met werkende knoopjes) op de goeie lengte - verder ook precies de details waar ik naar zocht (afwerking niet echt super, maar soit). Mijn SuSu overjas is wel weer maat 44, 46 was daarbij echt te groot.Heb je er daarbij rekening mee gehouden dat een overjas vaak iets ruimer valt omdat je er ook nog een jasje onder moet kunnen dragen?