Auteur Topic: Los jasje  (696734 keer gelezen)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #450 Gepost op: 10 april 2006 - 23:32:06
Vorige week zo'n Style Lab jasje aangehad. maatje 46 was aardig qua schouder en lengte maar de mouwen kwamen net over mijn ellebogen. 47 was er helaas niet meer, maar voor t idee even een 49 gepast en die kwam ongeveer tot over mijn knieen... :( jammer want erg leuke jasjes voor 99 e
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #451 Gepost op: 10 april 2006 - 23:44:16
Citaat van: "Camiceria"
Vorige week zo'n Style Lab jasje aangehad. maatje 46 was aardig qua schouder en lengte maar de mouwen kwamen net over mijn ellebogen. 47 was er helaas niet meer, maar voor t idee even een 49 gepast en die kwam ongeveer tot over mijn knieen... :( jammer want erg leuke jasjes voor 99 e

Wat is Style Lab?
This, madame, is Versailles.

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #452 Gepost op: 10 april 2006 - 23:44:38
Die mouwen kunnen ze toch wel een stukje uitleggen? of ook niet genoeg? ik heb hier een 48 hangen, zon burberry ruit (vorig jaar gekocht) die mouwen hebben ze een stukje uitgelegd en is perfect...

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #453 Gepost op: 10 april 2006 - 23:45:58
Citaat van: "Napoleon"
Die mouwen kunnen ze toch wel een stukje uitleggen? of ook niet genoeg? ik heb hier een 48 hangen, zon burberry ruit (vorig jaar gekocht) die mouwen hebben ze een stukje uitgelegd en is perfect...

Lijkt me niet als de mouwen tot net over de ellebogen komen.
Quotidie potest esse ultimo die

Napoleon

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #454 Gepost op: 10 april 2006 - 23:50:35
@ Bachy: bij wijze van spreken ghehe

@ Rogier: check SuSu.nl

Jason

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #455 Gepost op: 11 april 2006 - 00:09:06
Citaat van: "Nexus"
kritiek

Je hebt veel bijgeleerd op vakantie?  :wink:
Wel leuk dat er wat london lounge stof op sf komt zo.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #456 Gepost op: 11 april 2006 - 00:17:16
Citaat van: "Napoleon"
ROAR

Open knoopsgaten...

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Jason

• Gast
Los jasje - Deel II
Reactie #457 Gepost op: 11 april 2006 - 00:17:54
Wat is stylelab?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #458 Gepost op: 11 april 2006 - 00:19:15
zie SuSu site

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Los jasje - Deel II
Reactie #459 Gepost op: 11 april 2006 - 00:21:35
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #460 Gepost op: 11 april 2006 - 00:25:19
Ik heb net gekeken. Leuk idee, zag op de site weinig moois. Maar ik zal eens gaan kijken binnenkort. Ben over 2 weken jarig en dan zoek ik nog eens wat uit!

edit: ik ga op zoek naar een wit linnen jasje!
This, madame, is Versailles.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Los jasje - Deel II
Reactie #461 Gepost op: 11 april 2006 - 09:55:27
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Nexus"
kritiek

Je hebt veel bijgeleerd op vakantie?  :wink:
Wel leuk dat er wat london lounge stof op sf komt zo.

Ik zou het allesbehalve erg vinden als ons niveau een beetje meer die kant op zou kunnen (natuurlijk niet zo extreem als op LL). Maar dat is een andere discussie, die ik graag een keer wil voeren. Zal daar wel eens een topic over openen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #462 Gepost op: 11 april 2006 - 10:17:02
Citaat van: "Rogier"
Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!

Daar valt geen peil op te trekken. Ik heb er laatst een navy RTW jasje gekocht in maat 46 (= mijn reguliere maat). Goeie pasvorm, mouwen (met werkende knoopjes) op de goeie lengte - verder ook precies de details waar ik naar zocht (afwerking niet echt super, maar soit). Mijn SuSu overjas is wel weer maat 44, 46 was daarbij echt te groot.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Los jasje - Deel II
Reactie #463 Gepost op: 11 april 2006 - 10:26:29
Citaat van: "Velponi"
Ik heb gehoord (maar zelf nog niet kunnen ervaren) dat de RTW jasjes van SuSu heel ruim vallen. Zal zelf binnenkort eens kijken!

Daar valt geen peil op te trekken. Ik heb er laatst een navy RTW jasje gekocht in maat 46 (= mijn reguliere maat). Goeie pasvorm, mouwen (met werkende knoopjes) op de goeie lengte - verder ook precies de details waar ik naar zocht (afwerking niet echt super, maar soit). Mijn SuSu overjas is wel weer maat 44, 46 was daarbij echt te groot.

Heb je er daarbij rekening mee gehouden dat een overjas vaak iets ruimer valt omdat je er ook nog een jasje onder moet kunnen dragen?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Los jasje - Deel II
Reactie #464 Gepost op: 11 april 2006 - 10:34:33
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Velponi"

Heb je er daarbij rekening mee gehouden dat een overjas vaak iets ruimer valt omdat je er ook nog een jasje onder moet kunnen dragen?

Een beetje maar. Dat jasje wurm ik er desnoods wel onder, ik vind het minstens zo belangrijk dat de overjas zelf ook goed om het lijf zit. En mijn maat 44 overjas glijdt moeiteloos over mijn maat 46 jasje heen, ook omdat de schouders van het jasje nauwelijks gevuld zijn.