Waarom niet beiden? Ik heb zowel een paspoort (in de kluis), Als een ID-kaart (in mijn portemonnee). Rijbewijs bewaar ik bij de autopapieren.
Ik rij nog best regelmatig in anderman's auto (student he), het is niet practisch om het rijbewijs dan in mijn eigen auto te laten. En ik voel me er toch ook niet helemaal gerust mee, dat m'n rijbewijs in de auto zou liggen, is wel vrij makkelijk jatbaar.
Wat doen de heren eigenlijk met hun muntgeld? Weggeven aan 'zwervers'?
Geld dat ik terug krijg gaat los in de broekzak rechts-achter (ik weet het, dat kan niet, maar mijn andere zakken zijn vol: linksvoor iPhone, rechtsvoor sleutels + asthma inhaler, linksachter creditcardhouder. Ow, nu maak ik het nog erger, dat mag natuurlijk ook allemaal niet in de broekzakken

) en wordt de seconde dat ik in huis ben in een muntgeld bak gegooid. Om de zoveel tijd ga ik met die bak naar de kroeg van m'n studentenvereniging, waar ze altijd wel dankbaar zijn om muntgeld, en krijg ik het terug in briefgeld. Was de vorige keer toch zo'n 50 euro (bak is formaat lunchtrommel en zat vol met 10/20 ct munten)...