Dit nieuwe topic zie ik als een nieuwe aanleiding om weer eens een lans te breken voor Vass. Ik heb meerdere paren schoenen van Santoni, die me in kwaliteit zeker niet tegenvallen, toch denk ik dat ik deze schoenen zal overleven. Mijn paar van C&J heb ik iets te klein gekocht, dus die draag ik niet vaak, waardoor de vergelijking moeilijker wordt. Maar als ik het heb over mijn Vass, durf ik vrij stellig te beweren dat het weleens erfstukken zouden kunnen worden. Een paar maanden geleden heb ik nog een bericht gepost waaruit mijn bezorgdheid sprak over de invloed van sneeuw en stooizout op deze schoenen, inmiddels hebben deze schoenen veel meer te verduren gehad (een valpartij op de fiets), maar eigenlijk is de totale schade (ook van de winter) minimaal. Als het slecht weer is trek ik dus mijn beste schoenen aan, die kunnen dat het beste hebben. Binnenkort koop ik een camera, dan zal ik het bewijs in het desbetreffende topic posten. Voor dit moment moeten jullie het met mijn woorden doen. Vass is en blijft in mijn ogen qua prijs/kwaliteit de beste!