Auteur Topic: D.A. (Daniele alessandrini)  (21735 keer gelezen)

Romaι

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #30 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:33:17
nee bij ook niet. maar ik heb gister deels de collectie bekeken,  :shock: wat een spullen, wat een details! alleen jammer dat jullie dat niet kunnen zien. het beste van alessandrini is de D.A. lijn :wink:

guest45

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #31 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:39:46
Citaat van: "Chris"
mwwah...niet helemaal mijn stijl, ik ben meer van de hippe jeans en de nette hemden (een misdaad hier op dit forum :lol: )
zag niet veel jeans daar die mij lagen.

wat vinden jullie van http://www.emporiumviri.it
vind ik zelf mooier dan DA (veel)


ik ben het 1 keer tegen gekomen in leiden, verder alleen in duitsland.
bennaam van winkel in leiden alleen eventjes kwijt



Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #32 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:41:26
@Chris: Ik vind deze collectie ook niet echt representatief voor DA, maar heb de D.A. lijn dan ook nog niet mogen bewonderen. Om terug te komen op de link die jij gaf, sommige dingen zien er erg goed uit. Alleen ik ben geen voorstander van logo's, plaatjes of teksten op kleding.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Romaι

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #33 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:44:08
beetje stoere kleding dat van emporium viri, alleen nix voor mij. ik kan geen grote woorden op me kleding hebben, vindt ik zo TE. maar dat is mijn mening. mischien moet je bij murphy & Nye kijken chris, ik weet niet of je het kent. ze hebben de zelfde soort collectie

guest45

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #34 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:44:45
ik over het algemeen ook niet. geen logo's of hele subtiele logo's....of juist overduidelijk, zolang het maar niet ordinair is...

Huey

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #35 Gepost op: 23 februari 2005 – 16:26:55
Als ik heel eerlijk ben, vind ik wat ik op die website heb gezien nogal een goedkope uitstraling hebben.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #36 Gepost op: 23 februari 2005 – 16:28:17
Op welke website?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Huey

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #37 Gepost op: 23 februari 2005 – 16:29:24
Citaat van: "FokLex"

http://www.alessandrini.it/

Deze website.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #38 Gepost op: 23 februari 2005 – 16:32:10
ok, de goedkope lijn vind ik nu ook niet echt speciaal (is ook niet duur), maar ik zou graag de D.A. lijn zien. Alleen kan ik die niet bekijken... jullie wel?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

guest45

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #39 Gepost op: 23 februari 2005 – 16:33:58
ik niet...

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #40 Gepost op: 23 februari 2005 – 16:35:47
ik zie alleen 4 foto's van iets waar ik niet warm van zal worden.. :( sorry

guest45

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #41 Gepost op: 23 februari 2005 – 16:43:45
idd...niet mijn smaak.....bij dat soort merken ben ik eigelijk och alleen maar geintresserd in truien en broeken...ik  kijk wel als ik het een keer in de winkel tegen kom

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #42 Gepost op: 23 februari 2005 – 23:11:37
Citaat van: "Chris"
ik ben meestal wel in voor extreme kleding maar die jas... :? ..misschien leuk als jje hem boven een kiton pak en/of slanke schoenen (santoni's, berluti's) draagt....maar zo los vind ik die jas een vod...sorry :oops:

maar klopt het dat DA 1 vd 4 antwerpenaren is die verder gegaan is op de weg die de jappaners (yamamoto ed) insloegen?
hee yamamoto die ken ik nog uit de periode dat ik ook japanse ontwerpers kocht issei miyaki vooral.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #43 Gepost op: 23 februari 2005 – 23:12:48
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Chris"
ik ben meestal wel in voor extreme kleding maar die jas... :? ..misschien leuk als jje hem boven een kiton pak en/of slanke schoenen (santoni's, berluti's) draagt....maar zo los vind ik die jas een vod...sorry :oops:

maar klopt het dat DA 1 vd 4 antwerpenaren is die verder gegaan is op de weg die de jappaners (yamamoto ed) insloegen?
hee yamamoto die ken ik nog uit de periode dat ik ook japanse ontwerpers kocht issei miyaki vooral.

Waarin zijn Japanse ontwerpers 'anders' dan Europese? Zijn er echt stijlen voor ieder land eigenlijk? Daarin loop ik dus gruwelijk achter ;)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #44 Gepost op: 23 februari 2005 – 23:14:53
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Chris"
ik ben meestal wel in voor extreme kleding maar die jas... :? ..misschien leuk als jje hem boven een kiton pak en/of slanke schoenen (santoni's, berluti's) draagt....maar zo los vind ik die jas een vod...sorry :oops:

maar klopt het dat DA 1 vd 4 antwerpenaren is die verder gegaan is op de weg die de jappaners (yamamoto ed) insloegen?
hee yamamoto die ken ik nog uit de periode dat ik ook japanse ontwerpers kocht issei miyaki vooral.

Waarin zijn Japanse ontwerpers 'anders' dan Europese? Zijn er echt stijlen voor ieder land eigenlijk? Daarin loop ik dus gruwelijk achter ;)
Ze ontwerpen een style voor de hele wereld zo gezegd.Style van de jappen is sober maar toch met een mooie uitstraling.Er wordt gebruik gemaakt van mooie en dure stoffen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.