Auteur Topic: D.A. (Daniele alessandrini)  (21703 keer gelezen)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #15 Gepost op: 23 februari 2005 – 14:51:14
Citaat van: "FokLex"
@Romaé: je doet me erg denken aan een vriend van me, weet niet of jij dat ook bent?

DA is een erg mooi merk, heb er zelf een jas van. Het mooie van DA is dat het net allemaal iets anders is. Het is alleen wel zo dat het vooral modieus en casual is  en geen klassieke uitstraling heeft. Mode met een twist :wink:


Is dit een voorbeeld van dit merk?

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #16 Gepost op: 23 februari 2005 – 14:53:19
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "FokLex"
@Romaé: je doet me erg denken aan een vriend van me, weet niet of jij dat ook bent?

DA is een erg mooi merk, heb er zelf een jas van. Het mooie van DA is dat het net allemaal iets anders is. Het is alleen wel zo dat het vooral modieus en casual is  en geen klassieke uitstraling heeft. Mode met een twist :wink:


Is dit een voorbeeld van dit merk?


Dit is een extreem voorbeeld, meer bedoeld om de details te laten zien die ze erin verwerken, bevestiging kraag enzovoorts. Denk dat Romae meer kan laten zien, hij heeft hele kast ermee volhangen.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #17 Gepost op: 23 februari 2005 – 14:54:56
Citaat van: "FokLex"
Dit is een extreem voorbeeld, meer bedoeld om de details te laten zien die ze erin verwerken, bevestiging kraag enzovoorts. Denk dat Romae meer kan laten zien, hij heeft hele kast ermee volhangen.

Ok, want dit is mij wat TE extreem.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #18 Gepost op: 23 februari 2005 – 14:56:29
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "FokLex"
Dit is een extreem voorbeeld, meer bedoeld om de details te laten zien die ze erin verwerken, bevestiging kraag enzovoorts. Denk dat Romae meer kan laten zien, hij heeft hele kast ermee volhangen.

Ok, want dit is mij wat TE extreem.


DA is sowieso erg extreem voor dit forum, ik vond dit gewoon erg aparte jas voor erbij. Merk alleen wel dat ik em weinig aan doe.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Romaé

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #19 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:00:32
ik weet zelf niet hoe de collectie van prada eruit ziet, maar ik weet wel dat D.A. erg geconsentreerd is op details en de maten. bijv in Gamboi vermaken ze de kleding voor je. precies hoe jij het wilt, geweldige winkel trouwens :wink:

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #20 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:02:13
Citaat van: "Romaé"
ik weet zelf niet hoe de collectie van prada eruit ziet, maar ik weet wel dat D.A. erg geconsentreerd is op details en de maten. bijv in Gamboi vermaken ze de kleding voor je. precies hoe jij het wilt, geweldige winkel trouwens :wink:


Heb je nog foto's liggen van je collectie? Wanneer gaan we trouwens naar Gamboi?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Romaé

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #21 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:07:51
nee, zal ik zo wel ff maken. dan kan ik precies aangeven welke details ik bedoel. maar ook iets waardoor alessandrini zo mooi is dat het met hele mooie stoffen werkt, evenals matz nurgard

guest45

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #22 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:08:38
ik ben meestal wel in voor extreme kleding maar die jas... :? ..misschien leuk als jje hem boven een kiton pak en/of slanke schoenen (santoni's, berluti's) draagt....maar zo los vind ik die jas een vod...sorry :oops:

maar klopt het dat DA 1 vd 4 antwerpenaren is die verder gegaan is op de weg die de jappaners (yamamoto ed) insloegen?

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #23 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:10:39
Citaat van: "Chris"
ik ben meestal wel in voor extreme kleding maar die jas... :? ..misschien leuk als jje hem boven een kiton pak en/of slanke schoenen (santoni's, berluti's) draagt....maar zo los vind ik die jas een vod...sorry :oops:

maar klopt het dat DA 1 vd 4 antwerpenaren is die verder gegaan is op de weg die de jappaners (yamamoto ed) insloegen?


ik zal straks eens een foto maken als ik em aanheb dan kan je de pasvorm zien.

De geschiedenis is mij onbekend. Ook hierbij verwijs ik naar romae, de absolute kenner op DA gebied.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Romaé

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #24 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:15:53
@chris, ja daar heb je gelijk in, hij is de zelfde kant ingeslagen als dat sie van onze oosterse buren

Romaé

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #25 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:18:22
wie van jullie heeft er trouwens de nieuwe collectie gezien van DA?
ontzettend gaaF! :D

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #26 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:22:46
linkje voor een eerste impressie voor de rest van de forumleden:

http://www.alessandrini.it/

Ben zelf overigens niet echt te spreken over de nieuwe collectie. Vind het iets te losjes en casual.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Romaé

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #27 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:28:14
laat me raden foklex, je hebt zeker de daniele alessandrini lijn bekeken, die an de site?

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #28 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:30:25
Citaat van: "Romaé"
laat me raden foklex, je hebt zeker de daniele alessandrini lijn bekeken, die an de site?


jazkr, de D.A. collectie kan ik niet bekijken. Bij jou wel mogelijk?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

guest45

  • Gast
D.A. (Daniele alessandrini)
Reactie #29 Gepost op: 23 februari 2005 – 15:31:40
mwwah...niet helemaal mijn stijl, ik ben meer van de hippe jeans en de nette hemden (een misdaad hier op dit forum :lol: )
zag niet veel jeans daar die mij lagen.

wat vinden jullie van http://www.emporiumviri.it
vind ik zelf mooier dan DA (veel)