Auteur Topic: Domhoff Traveling Tailors shirts  (12119 keer gelezen)

Charlie

  • Gast
Domhoff Traveling Tailors shirts
Gepost op: 24 maart 2010 – 13:38:41
Recentelijk heb ik eens zitten kijken naar de shirts van Domhoff Traveling Tailors. Ik had de beste man dus een e-mail gestuurd met de vraag wat nu eigenlijk de kosten zijn voor shirts bij hen en of zij als maatwerk kleermaker kunnen worden beschouwd.

De kosten voor een maatshirt bedragen €145 per stuk met een minimum aantal van drie. De totale kosten komen dus neer op €435 voor de eerste bestelling. Nu heb ik nog geen bericht terug gehad of je na dit minimumaantal gewoon een enkel shirt kan bestellen. Ik zal jullie hiervan op de hoogte stellen wanneer ik hier meer over weet. Als dit het geval is dan is de stap om een bestelling te plaatsen iets kleiner.

Ik heb zo vernomen dat Domhoff veel ervaring heeft met shirts, etc. en zij dit ook al vrij lang doen. Dit zou bevorderlijk moeten zijn voor de kwaliteit, maar het is nog maar afwachten natuurlijk. Ik denk dat ik bij hen wel eens een shirt zou willen bestellen om te beoordelen of het nu werkelijk zo goed is. Ik weet alleen nog niet wanneer...

Voorts heb ik ook even de gelegenheid aangegrepen om te vragen hoe het zit met de constructie van shirts. Zij zijn van mening dat het goede ontwikkeling is geweest dat bepaalde processen bij het vervaardigen van een shirt machinaal uitgevoerd worden en dat het van belang is dat het maat aspect niet verloren gaat. Ik ben nog een beetje kritisch... we zien wel.

Wellicht heeft een van jullie ervaringen of een aantal foto's?

Website is www.domhoff.nl.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2010 – 13:42:42
De website komt erg glad en kitsch op mij over, dat vind ik erg negatief. (Dat logo in het goud vooral YUK)