Auteur Topic: Domhoff Traveling Tailors shirts  (12137 keer gelezen)

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.422
    • Bekijk profiel
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #15 Gepost op: 24 maart 2010 – 16:00:56
Zou je hier wat meer over kunnen vertellen... ik kon op het forum jammerlijk genoeg geen topic vinden.


Misschien heb je hier wat aan.

Charlie

  • Gast
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #16 Gepost op: 24 maart 2010 – 16:07:14
Dank Mr. Barry. Ik zal eens contact opnemen. Wellicht is het dan toch verstandiger om eens bij Van den Heuvel langs te gaan in plaats van Domhoff. Dit neemt niet weg dat het wel goed is om een topic te hebben over laatstgenoemde.

Jammer alleen dat er geen topic bestaat over Van den Heuvel met informatie en een aantal leuke voorbeelden, aangezien dit blijkbaar toch als bespoke kan worden aangemerkt...

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #17 Gepost op: 24 maart 2010 – 16:07:29
Ik heb een topic aangemaakt voor F.G. van den Heuvel: klik. Daar verder over deze zaak.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #18 Gepost op: 24 maart 2010 – 16:08:16
Ik snap wat je bedoeld Swann! :)

Verder raad ik je nogmaals aan om naar New Tailor te gaan Charlie, denk dat deze zaak prima bij uw wensen past. (Ze werken overigens met een Engelse atelier, full canvas en handwerk mogelijk)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Charlie

  • Gast
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #19 Gepost op: 24 maart 2010 – 16:09:30
Ik heb een topic aangemaakt voor F.G. van den Heuvel: klik. Daar verder over deze zaak.

Och... ik moet een bril hebben...

Verder raad ik je nogmaals aan om naar New Tailor te gaan Charlie, denk dat deze zaak prima bij uw wensen past. (Ze werken overigens met een Engelse atelier, full canvas en handwerk mogelijk)

Ik dacht toch ergens te hebben gelezen dat het niet al te best is daar?

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #20 Gepost op: 24 maart 2010 – 16:10:44
Nee, hoor. Het topic bestaat pas vijf minuten. ;)

Goed, hier maar weer over Domhoff.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #21 Gepost op: 24 maart 2010 – 16:14:50
Och... ik moet een bril hebben...

Ik dacht toch ergens te hebben gelezen dat het niet al te best is daar?

Oh geen idee, dat heb ik niet gelezen. Ik weet toevallig dat forum member 'Stromen' daar zijn pakken koopt.

Wat ik er van heb gezien heb ik een andere mening toebedeeld. (Heb er geen pak van, maar heb wel het hele pak ontleed mogen zien en verschillende jasjes die er uit het atelier zijn gekomen)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #22 Gepost op: 24 maart 2010 – 16:44:58
Kleine correctie: ik heb geen pakken van New Tailor, alleen hemden. Maar hun pakken zijn van prima kwaliteit en met veel eigen inbreng. En dat kon ook, tot voor enkele maanden geleden hadden ze een eigen bespoke kleermaker rondlopen. Bespoke voor dames is nog steeds mogelijk trouwens.

Qua hemden moet je rekening houden met standaard een wat wijdere snit. Da's nu eenmaal hun uitgangspunt, Echter, als je aangeeft dat je het zo strak wil hebben dat je paars aanloopt, kunnen ze dat ook regelen. 't Is immers MTM, jij bepaalt.
De hemden zijn Emanuel Berg hemden overigens. Zeer ruime stofkeuze (Mason, Canclini etc) en een groot voordeel is dat ze het patroon op vele punten kunnen aanpassen.

Charlie

  • Gast
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #23 Gepost op: 24 maart 2010 – 17:20:08
Qua hemden moet je rekening houden met standaard een wat wijdere snit. Da's nu eenmaal hun uitgangspunt, Echter, als je aangeeft dat je het zo strak wil hebben dat je paars aanloopt, kunnen ze dat ook regelen. 't Is immers MTM, jij bepaalt.

Dank, maar als ik het zo lees is Van den Heuvel wellicht een betere optie. Ik wacht gewoon even op een reactie van Paul Brussel.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Domhoff Traveling Tailors shirts
Reactie #24 Gepost op: 24 maart 2010 – 17:54:59
Kleine correctie: ik heb geen pakken van New Tailor, alleen hemden. Maar hun pakken zijn van prima kwaliteit en met veel eigen inbreng. En dat kon ook, tot voor enkele maanden geleden hadden ze een eigen bespoke kleermaker rondlopen. Bespoke voor dames is nog steeds mogelijk trouwens.

Qua hemden moet je rekening houden met standaard een wat wijdere snit. Da's nu eenmaal hun uitgangspunt, Echter, als je aangeeft dat je het zo strak wil hebben dat je paars aanloopt, kunnen ze dat ook regelen. 't Is immers MTM, jij bepaalt.
De hemden zijn Emanuel Berg hemden overigens. Zeer ruime stofkeuze (Mason, Canclini etc) en een groot voordeel is dat ze het patroon op vele punten kunnen aanpassen.

Excuus ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford