Auteur Topic: Istanbul  (8752 keer gelezen)

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Istanbul
Reactie #30 Gepost op: 12 augustus 2015 - 21:25:17
Wat dacht je van Beymen?
Respect the beard

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Istanbul
Reactie #31 Gepost op: 12 augustus 2015 - 21:40:58
Er zijn wel wat goede Turkse merken, zoals Beymen (verkoopt vaak ook Etro, Corneliani, Canali, Caruso, Kiton), Network (vrij casual, heeft mooie coats), Tergan (voor aktetassen portemonnees etc) bijvoorbeeld. Voor de rest is het veel confectie, of je moet naar kleermakers in Nisantasi gaan, maar daar betaal je ook goed voor. Trouwens, volgens mij is BSS.D. ook van Beymen, dus je zult dat ongetwijfeld ook in die shop tegenkomen. Network heeft ook een shop in Optimum.

Let wel dat de Italiaanse topmerken vaak wel een hogere retailprijs hebben dan bijvoorbeeld hier in NL. Dan gaat er vaak nog 50-70% van af. Zie dit bijvoorbeeld uit de webshop van Beymen:

Shirt van Canali, van 1125TL (omgerekend ongeveer 375 euro) voor 450tl (150 euro).

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Istanbul
Reactie #32 Gepost op: 12 augustus 2015 - 21:41:30
Wat dacht je van Beymen?

Je was me net voor  :mrgreen:

cutaway

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Istanbul
Reactie #33 Gepost op: 13 augustus 2015 - 00:30:54
Dank voor de tips heren!

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Istanbul
Reactie #34 Gepost op: 13 augustus 2015 - 15:24:02

Apart dat er niet zo veel aanbod is, aangezien Turkije toch een gigantische textielproducent is. Geen lokale goede Turkse merken?

Zo'n camouflagejack van Islamitische Staat moet je in Turkije gemakkelijk kunnen vinden. Waarschijnlijk daar geproduceerd.

stielo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Istanbul
Reactie #35 Gepost op: 13 augustus 2015 - 15:25:56
Zo'n camouflagejack van Islamitische Staat moet je in Turkije gemakkelijk kunnen vinden. Waarschijnlijk daar geproduceerd.
7 fold ISIS vlag zou ik wel willen...

cutaway

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Istanbul
Reactie #36 Gepost op: 11 oktober 2015 - 11:34:08
Dank nog voor jullie tips! Heb heerlijke dagen gehad in Kadıköy. Heerlijke wijk. Leukste wijk tot nu toe vind ik. Veel bars, mooi uitzicht, veel hipsterbaarden en meisjes met tattoos. Prima rondgeleid ook door m'n lokale contact daar. Ook mooi dagje gezwommen bij Kalpazankaya op Burgazada.

Optimum Outlet ook nog geweest. Mooie metrolijn en mooi zicht vanaf daar op de torens in aanbouw. Uiteindelijk niks moois qua overhemden etc. gevonden. Wel gewoon wat casual Istanbul shirts bij Mavi gekocht.