Auteur Topic: [Den Haag] Vanità - modern tailors  (283394 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Den Haag] Vanità - modern tailors
Reactie #915 Gepost op: 11 maart 2011 - 21:32:38
Kijk eens in je mailbox. Moet natuurlijk wel iets hebben om over te mailen hè ;-)
Zojuist gekeken in mijn mailbox (na vervroegde terugkeer van een médiocre concert in de Bozar): dank voor het bericht dat de jas binnen is en dus opgehaald kan worden! Tot zeer binnenkort dus.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #916 Gepost op: 12 april 2011 - 09:10:39
http://blog.vanita.nl/2011/04/knooploos-manchet-ricci-way.html

Dit is niet nodig he boys ;) Ik wil dat het mijn handelsmerk is niet die van andere. ;) Oh ja toestemming om het shirt te laten zien hoor........ :lol: :lol: :lol:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #917 Gepost op: 12 april 2011 - 09:43:46
Mooi shirt hoor Orno! Zou er wel mee teruggaan, hij mist een knoopje (of 2, of 4).

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #918 Gepost op: 28 mei 2011 - 00:29:19
Vanmiddag was ik met forumgenootje Bootstrap op de koffie bij de heren van Vanità. Het was weer als vanouds gezellig en zo ging de middag ongemerkt op in de avond.
Het resultaat is dat ik een linnen jasje besteld heb ... en Bootstrap toevallig ook een.

Bootstrap ging voor 2-knoops, met twee opgestikte zakken en een bootje, half gevoerd.

Die van mij krijgt een Dubbele rij knopen met de configuratie 4x2, drie opgestikte zakken aan de buitenkant en eveneens half gevoerd. Wellicht niet heel conventioneel, maar 'gewoon, omdat het kan'.

Opmerkelijk detail en tevens een tipje van de sluier: als wij op de bank zitten over enkele weken, ziet men ons niet...

;)

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #919 Gepost op: 28 mei 2011 - 00:34:52
klinkt goed MH, ik liep om half 1 bij een klant tegenover het kruispunt weg (koningkade) en zat nog te twijfelen om even  binnen te lopen. Helaas heb ik evn geen budget voor een aanschaf en besloot dus maar naar kantoor te gaan.
if i stop lying i just disappoint you

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #920 Gepost op: 28 mei 2011 - 00:41:35
Dank HGW, de kans dat ik je dan tegen het lijf zou hebben gelopen was klein. De openingstijden werden zeg maar even voor ons opgerekt. Waarvoor dank aan de heren, uiteraard.

Overigens was het voor mij de actie met "al wat maar kreukt" welke mij over de streep trok.

;)

Hier had ik overigens mijn inspiratie vandaan. Het zesde en zevende plaatje hebben dezelfde configuratie:
http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php/topic,957.msg368480.html#msg368480
Laatst bewerkt op: 28 mei 2011 - 00:43:31 door Mad Hatter

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #921 Gepost op: 28 mei 2011 - 00:43:53
Daar is niks mis mee.... Ben benieuwd naar het resultaat.
if i stop lying i just disappoint you

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #922 Gepost op: 28 mei 2011 - 14:01:17
Vanmiddag was ik met forumgenootje Bootstrap op de koffie bij de heren van Vanità. Het was weer als vanouds gezellig en zo ging de middag ongemerkt op in de avond.
Het resultaat is dat ik een linnen jasje besteld heb ... en Bootstrap toevallig ook een.

Bootstrap ging voor 2-knoops, met twee opgestikte zakken en een bootje, half gevoerd.

Die van mij krijgt een Dubbele rij knopen met de configuratie 4x2, drie opgestikte zakken aan de buitenkant en eveneens half gevoerd. Wellicht niet heel conventioneel, maar 'gewoon, omdat het kan'.

Opmerkelijk detail en tevens een tipje van de sluier: als wij op de bank zitten over enkele weken, ziet men ons niet...

;)

Wel even afspreken wie het jasje wanneer draagt. Alhoewel, de configuratie is wel dusdanig anders.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #923 Gepost op: 28 mei 2011 - 19:52:51
Inderdaad, dat kan anders potentieel grappige situaties opleveren. Maar, de leek zal als het al opvalt hoogstens opmerken dat de 'kleur' hetzelfde is...

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #924 Gepost op: 04 juni 2011 - 00:49:03
Oh ja, er komt toch nog een bijpassende broek bij...

:roll:

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #925 Gepost op: 04 juni 2011 - 20:32:39
Oh ja, er komt toch nog een bijpassende broek bij...

:roll:

Ja, dat had je weer lekker op tijd geregeld.  :wink:
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #926 Gepost op: 05 juni 2011 - 14:10:15
Ja, beter laat dan nooit, nietwaar? Tot nu toe hielden ze de coupon nog vast. Vervelend hè?
 :mrgreen:

Enfin, het wordt dus een zomerpak.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #927 Gepost op: 22 juni 2011 - 21:29:46
Leuk zo'n stukje in de Quote. Stond ook iets in over schoenen wat ik niet helemaal begreep.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #928 Gepost op: 28 augustus 2011 - 20:41:51
De heertjes staan weer in the picture. Leuk artikel en video over hun Varsity Jackets project:

http://www.ourbubble.nl/2011/08/varsity-jackets-de-hoge-lat-van-vanita/

Henley

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #929 Gepost op: 28 augustus 2011 - 20:55:18
Vind dit filmpje niet heel chic en een beetje moeizaam studentikoos, sluit in mijn ogen ook niet helemaal aan bij het beeld wat ik normaalsgesproken van hun blog meekrijg.