Een centimeter of 3. Misschien kunnen de heren dat nog voor je aanpassen Bootstrap.
Er is nu 1 cm bij. Of het voldoende is weet ik nog niet, dat ik uitvinden de komende weken tijdens het dragen.
Ik ben het met Ramone eens; de eerste heer heeft wel erg korte mouwen gekozen. Ben ook benieuwd naar de reden hierachter.
Hier heb ik dus niet voor
gekozen, het jasje is zo
uitgevallen.
Korte jasjes met korte mouwtjes krijgen in mijn optiek al gauw een te hoog Suit Supply-gehalte.
Een Suit Supply gehalte is niet wat ik nastreef en ik vind het jasje niet kort. Het is nota bene 5 cm langer dan mijn vorige jasje van Vanita, die ik wel degelijk kort, of misschien wel te kort, vond.
Achterliggende feit: we zijn met het patroon ditmaal een nieuwe weg ingeslagen om tal van imperfecties van mijn lichaam beter in het jasje te verwerken. Dat is vrij goed gelukt, maar daarmee konden we niet echt voortbouwen op ervaringen met het vorige jasje. Jammer, maar ik heb het idee dat ik steeds dichter bij mijn ideaalbeeld kom.
Mooie jasjes vooral de DB.
DB pak is goed gelukt! Veel beter dan het SB jasje, op het eerste gezicht.
Dat lijkt de consensus wel te zijn. Het jasje van Madhatter vind ik ook heel erg goed gelukt. Wat betreft mijn jasje, zoals ik al zei, deze foto van vind ik niet erg goed en ik herken de vorm ook weinig terug als ik het vergelijk met wat ik zie in een spiegel. Zal wel met de hoek of iets dergelijks te maken hebben. Hopelijk vandaag een nieuwe foto, zodat de meningen wat veranderen. Dan is het voor mij ook leuk om de reacties te lezen. Bedankt voor alle commentaar in ieder geval!