Auteur Topic: Dutch construction (extra broek)  (20939 keer gelezen)

Jason

  • Gast
Dutch construction (extra broek)
Reactie #75 Gepost op: 23 maart 2005 – 22:45:41
we hadden de terasstoelen zelf van een stapel gepakt en neergezet, het teras was namelijk nog niet helemaal opgebouwd. dus zij had er verder weinig aandeel in

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Dutch construction (extra broek)
Reactie #76 Gepost op: 24 maart 2005 – 07:58:38
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "ruby tuesday"
ineens een anti Jort stemming onder de echte fans :?:   :wink:

Ik blijf een fan... :P
Misschien ben ik de enige, maar ik vind zijn kledingstijl erg goed. Altijd mooie pakken, overhemden, broeken en alles goed gecombineerd. Wel legt hij erg de nadruk op het feit dat het allemaal maatwerk is. Dat hoeft van mij ook weer niet.


Ik wil nou niet zeggen dat ik zijn grootste fan ben, maar moet wel toegeven dat ik het erg leuk vind wat hij draagt.... En natuurlijk ben ik stik jaloers omdat hij het wel kan betalen en ik nog niet!!!  
Jort... ga zo door!!!!

En trouwens... liggen we niet allemaal stiekum elke maand op de deurmat te wachten tot de Quote weer op de deurmat ligt??  YVRA vind ik ook top... Hij houd zich inderdaad wat meer op de achtergrond...
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Dutch construction (extra broek)
Reactie #77 Gepost op: 24 maart 2005 – 08:04:03
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "FFW"
Tell them Tein!


Ik vind het nog steeds onzin, tenzij je echt veel zit/staat/zit/staat etc. slijt een broek namelijk helemaal niet zo veel sneller dan de stof op je jasje. Dus als ik aan een nieuwe broek toe ben, ben ik ook aan een nieuw pak toe.

Een broek die nog zo goed als nieuw is met een gebruikt jasje vind ik namelijk geen gezicht...


Mij is altijd verteld dat je dan gewoon beide broeken en het jasje altijd samen naar de stomerij brengt, en ze trouwens ook om en om draagt.. Dus niet pas aan je tweede broek beginnen als je eertse op is.

Ik heb overigens helemaal geen 2e broeken bij mijn pakken.
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #78 Gepost op: 24 maart 2005 – 12:19:38
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "ruby tuesday"
ineens een anti Jort stemming onder de echte fans :?:   :wink:

Ik blijf een fan... :P
Misschien ben ik de enige, maar ik vind zijn kledingstijl erg goed. Altijd mooie pakken, overhemden, broeken en alles goed gecombineerd. Wel legt hij erg de nadruk op het feit dat het allemaal maatwerk is. Dat hoeft van mij ook weer niet.


Ik wil nou niet zeggen dat ik zijn grootste fan ben, maar moet wel toegeven dat ik het erg leuk vind wat hij draagt.... En natuurlijk ben ik stik jaloers omdat hij het wel kan betalen en ik nog niet!!!  
Jort... ga zo door!!!!

En trouwens... liggen we niet allemaal stiekum elke maand op de deurmat te wachten tot de Quote weer op de deurmat ligt??  YVRA vind ik ook top... Hij houd zich inderdaad wat meer op de achtergrond...
Ik lig niet stiekum te wachten op de Quote draag al jaren maatwerk dus voor mij niet nieuw die merken.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Dutch construction (extra broek)
Reactie #79 Gepost op: 24 maart 2005 – 12:24:37
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "ruby tuesday"
ineens een anti Jort stemming onder de echte fans :?:   :wink:

Ik blijf een fan... :P
Misschien ben ik de enige, maar ik vind zijn kledingstijl erg goed. Altijd mooie pakken, overhemden, broeken en alles goed gecombineerd. Wel legt hij erg de nadruk op het feit dat het allemaal maatwerk is. Dat hoeft van mij ook weer niet.


Ik wil nou niet zeggen dat ik zijn grootste fan ben, maar moet wel toegeven dat ik het erg leuk vind wat hij draagt.... En natuurlijk ben ik stik jaloers omdat hij het wel kan betalen en ik nog niet!!!  
Jort... ga zo door!!!!

En trouwens... liggen we niet allemaal stiekum elke maand op de deurmat te wachten tot de Quote weer op de deurmat ligt??  YVRA vind ik ook top... Hij houd zich inderdaad wat meer op de achtergrond...
Ik lig niet stiekum te wachten op de Quote draag al jaren maatwerk dus voor mij niet nieuw die merken.


Ik lig nu ook niet echt op de quote te wachten, ik vind het een leuk blad om even door te bladeren. Maar het is gewoon de Privé voor mannen.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #80 Gepost op: 24 maart 2005 – 12:37:12
Juist :wink:  is leuk voor de mannen die net komen kijken.Bedoel er verder niets mee.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #81 Gepost op: 24 maart 2005 – 16:55:26
Citaat van: "gusto napolitano"
Juist :wink:  is leuk voor de mannen die net komen kijken.Bedoel er verder niets mee.


Mja.. laten we eerlijk zijn, wat stelt dat YVRA stukje nu echt voor? 5 kantjes? dan houdt het meestal wel op.

Net wat Huey zegt, is gewoon een mannen zakelijke Privé
Sailing, an expensive way to travel for free"

Jason

  • Gast
Dutch construction (extra broek)
Reactie #82 Gepost op: 04 december 2005 – 16:04:08
Citaat van: "Jason"
als je bedenkt wat het grootste compliment voor ons ook alweer was zou de ware kenner zich ook 'stijlkoningin' kunnen noemen.

En marco, omdat een tweede set manchetten en kraag al standaard wordt meegeleverd door gerenommeerde kleermakers, en ik die optie van een tweede broek, echt waar, niet zojuist zelf heb bedacht, en het bij oger waar niet bepaald de zuinigheid vanaf straalt ook een optie is, ben ik het niet met je eens.
Maar ik geef toe ik heb nog nooit een broek heb versleten, dus ik beloof dat als de verkoper van mijn eerstvolgende pak het nonsens vindt ik het dan niet zal doen.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Dutch construction (extra broek)
Reactie #83 Gepost op: 05 december 2005 – 10:59:25
je valt in herhaling  :wink:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #84 Gepost op: 05 december 2005 – 11:20:38
Citaat van: "Marco"
je valt in herhaling  :wink:

Idd... dacht dat er nu iets zou komen dat verkopers hem voor gek hadden verklaard (of juist niet) ;)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Dutch construction (extra broek)
Reactie #85 Gepost op: 05 december 2005 – 14:08:41
Citaat van: "Marco"
je valt in herhaling  :wink:


Dat is toch juist de bedoeling van een tweede broek?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Dutch construction (extra broek)
Reactie #86 Gepost op: 05 december 2005 – 16:59:07
valt in herhaling  :lol:
en nu even teruglezen  :wink:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #87 Gepost op: 06 december 2005 – 08:16:41
Dit is toch juist de éérste keer dat ie een broek verkloot?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #88 Gepost op: 06 december 2005 – 18:17:42
Laten we het erop houden dat de een neemt er een extra broek bij de ander niet.Ik zelf heb nog nooit een extra broek erbij genomen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jason

  • Gast
Dutch construction (extra broek)
Reactie #89 Gepost op: 06 december 2005 – 19:56:03
Citaat van: "Merlino"
Dit is toch juist de éérste keer dat ie een broek verkloot?


ik heb het in ieder geval nooit hier gepost.. nu we het er toch over hebben, ik heb in de zomer een ralph lauren broek gescheurd doordat er een stukje glas uit een terasstoel stak.
maare.. bij nader inzien  zal die tweede boek er bij mij toch niet van komen, als ik nu een pak zou kopen kan ik het geld beter besteden.
 en over een jaar of tien (na de studie) is het juist leuk als er een pak versleten is want dan is er aanleiding om een nieuwe te kopen.
verslijten zal waarschijnlijk niet eens gebeuren, bij een surplus aan pakken zodra er een inkomen is. (dit geld voor de meesten hier denk ik). dus geen twee broeken meer. :wink:
 ik denk dat bij medestander ffw het er ook nooit van zal komen. ik trouwens niet waarom ik dit vorig jaar niet bedacht, misschien doordat ik wat ouder ben geworden.

met de meeste tegenargumenten van toen ben ik het alsnog niet eens by the way.