Auteur Topic: Dutch construction (extra broek)  (20938 keer gelezen)

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #15 Gepost op: 26 januari 2005 – 21:55:13
De titel Stijlkoning is idd al vergeven :roll:
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #16 Gepost op: 27 januari 2005 – 08:40:15
Och als je verplicht in een pak moet zeulen op je arbeidsintensieve werkplek, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Maar het past niet echt bij de bella figura (?) die wie nastreven ;)
Sailing, an expensive way to travel for free"

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #17 Gepost op: 27 januari 2005 – 09:05:25
Ik zou het zelf niet doen, maar als mensen dat wel doen maak ik me er weinig druk over.

Heb ook nog geen enkel 'goed' argument gehoord. het argument: "Omdat het 'Hollandse gierigheid' is", blijft natuurlijk niet staan. Kijk een naam in een pak; ik vind t not done omdat ik t protserig vind, een goud fluwelen pak vind ik simpelweg niet mooi :), kortom: I agree with Jason.

@Marco: neem 't allemaal niet zo serieus jongen! Zet je feestneus eens op -> t is bijna carnaval :-({|=
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Dutch construction (extra broek)
Reactie #18 Gepost op: 27 januari 2005 – 09:25:30
Citaat van: "Camiceria"
@Marco: neem 't allemaal niet zo serieus jongen! Zet je feestneus eens op -> t is bijna carnaval :-({|=

denk dat onze aardappelsjouwer er serieuzer over is, kan mij natuurlijk niet schelen hoeveel broeken iemand bij zijn jasje bestelt of hoeveel kragen en manchetten er gewenst worden...
maar zoek dan geen excuses dat je van plan bent te gaan vallen ofzo...
en voor wat betreft carnaval.... dat laat ik lekker aan me voorbij gaan zo'n platte-mussen-polonaise, ieder zijn meug
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #19 Gepost op: 27 januari 2005 – 09:52:59
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Camiceria"
@Marco: neem 't allemaal niet zo serieus jongen! Zet je feestneus eens op -> t is bijna carnaval :-({|=

denk dat onze aardappelsjouwer er serieuzer over is, kan mij natuurlijk niet schelen hoeveel broeken iemand bij zijn jasje bestelt of hoeveel kragen en manchetten er gewenst worden...
maar zoek dan geen excuses dat je van plan bent te gaan vallen ofzo...
en voor wat betreft carnaval.... dat laat ik lekker aan me voorbij gaan zo'n platte-mussen-polonaise, ieder zijn meug


Wat betreft het 'vallen' begrijp ik wat je bedoelt en dat ben ik met je eens -> maar vanuit jouw woorden lijkt het dat Jason een excuus moet hebben om 'een tweede broek niet heel raar te vinden' -> ik lees nergens dat hij altijd 2 broeken besteld. En ik kan de bevestiging van het aardappelsjouwen ook niet vinden... Beetje onzin om r zo'n ophef over te maken lijkt me dan :roll:

En Carnaval -> tot 2 jaar geleden wilde ik r niet dood gevonden; tot ik toch werd overgehaald een keer te gaan! Mooiste wat r is... :D  =D>
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Dutch construction (extra broek)
Reactie #20 Gepost op: 27 januari 2005 – 10:04:43
forum is om meningen te delen met elkaar, komt dus weleens voor dat de afzonderlijke meningen verschillen
hij vraagt een reactie die hij dan ook krijgt...
en wellicht moet je hier dingen wat meer met een  :wink: lezen, daarnaast een metafoor maakt het aanvoelen van mijn mening ook wat makkelijker
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Jason

  • Gast
Dutch construction (extra broek)
Reactie #21 Gepost op: 27 januari 2005 – 16:19:40
dat vallen was niet echt een argument van de bovenste plank en zou erg genatn zijn idd. wat mij betreft laten we het er verder bij

FFW

  • Gast
Dutch construction (extra broek)
Reactie #22 Gepost op: 01 februari 2005 – 22:07:30
Ik heb het idee dat het voor veel mensen op dit forum moeilijk is een eigen mening te formuleren. De hele tijd kom ik uitspraken tegen van andere mensen.
Dat sommige onder jullie Jort Kelder en die hele OGER-homobende als grote voorbeeld nemen vind ik prima, maar nou niet echt iets om trots op te zijn.
Wat is er mis met twee broeken? Ik weet een ding als ik een paar duizend euro uit zou geven aan een maatpak, ik eerder 3 dan 2 broeken erbij zou bestellen. Wat is het verschil tussen het verzolen van je maatschoenen en het bestellen van twee broeken bij een pak? Het genante hieraan ontgaat mij eerlijk gezegd een beetje, verlos mij van mijn ontwetendheid.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #23 Gepost op: 01 februari 2005 – 22:16:32
het gaat er om dat als je een broek versleten heb, je gewoon toe bent aan een nieuw pak. zo denken de italianen nou eenmaal. en of je het er mee eens bent of niet mag je in nederland lekker zelf weten.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Dutch construction (extra broek)
Reactie #24 Gepost op: 01 februari 2005 – 22:17:45
Citaat van: "FFW"
Wat is er mis met twee broeken? Ik weet een ding als ik een paar duizend euro uit zou geven aan een maatpak, ik eerder 3 dan 2 broeken erbij zou bestellen. Wat is het verschil tussen het verzolen van je maatschoenen en het bestellen van twee broeken bij een pak? Het genante hieraan ontgaat mij eerlijk gezegd een beetje, verlos mij van mijn ontwetendheid.


Ja! niets om je voor te schamen, dunkt mij
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Dutch construction (extra broek)
Reactie #25 Gepost op: 01 februari 2005 – 22:50:39
en sokken kan je stoppen  :roll:
heb overigens even veel met oger als met voornoemde hoofdredacteur als zij met mij
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #26 Gepost op: 01 februari 2005 – 23:00:50
Citaat van: "FFW"
die hele OGER-homobende


Vloeken in de kerk

 :wink:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Dutch construction (extra broek)
Reactie #27 Gepost op: 01 februari 2005 – 23:02:36
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "FFW"
die hele OGER-homobende


Vloeken in de kerk

 :wink:


Hij heeft wel gelijk :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Dutch construction (extra broek)
Reactie #28 Gepost op: 01 februari 2005 – 23:05:46
geef het even door als die martijn het door krijgt, bel ik z'n vriendin even

...alles bij elkaar worden er hier hele avonden aan iets besteed waar zij hun centen (goed) mee verdienen, wie is er nou....
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

guest45

  • Gast
Dutch construction (extra broek)
Reactie #29 Gepost op: 01 februari 2005 – 23:07:18
Citaat van: "FFW"
Dat sommige onder jullie Jort Kelder en die hele OGER-homobende als grote voorbeeld nemen vind ik prima, maar nou niet echt iets om trots op te zijn.
Wat is er mis met twee broeken? Ik weet een ding als ik een paar duizend euro uit zou geven aan een maatpak, ik eerder 3 dan 2 broeken erbij zou bestellen. Wat is het verschil tussen het verzolen van je maatschoenen en het bestellen van twee broeken bij een pak? Het genante hieraan ontgaat mij eerlijk gezegd een beetje, verlos mij van mijn ontwetendheid.


Ik heb het ook niet zo op "voorbeelden" en zeker niet erg op Oger, vind ik een beetje de piet zomers van de betere kleding.
wat die broeken betreft...ik draag nu nog zelden een pak dus wete niet hoe dat met slijtage en eventuele verkleuring van broeken zit. kan me wel voorstellen dat als je een broek versleten hebt na zeg 2 jaar, dat je andere ongedragen broek dan niet helemaal meer onder je jasje zal passen omdat het jasje dan wat "aged" zal zijn.
maar dit is mijn theorie, ik spreek niet uit praktijk ervaring.