Gents,
Hieronder een foto van een overjas die ik heb gekregen van mijn vader. Hij wilde hem jaren geleden weggooien, ik vond het toen leuk om een jas uit de jaren '50 te hebben en dat hij van mijn vader was gaf het een extra dimensie. Ik heb hem een paar keer als overjas gedragen, maar vanwege mijn gewijzigde smaak in pasvorm wil ik hem laten verbouwen.
De jas is uit een ik denk een wollen donkerblauwe stof gemaakt en hij is vrij dik en stug. De jas heeft geen labels dus ik heb geen verdere informatie. Ik wil de schouders laten bijwerken, daarin zitten nu vreemde deuken en hobbels. Uiteraard tailleren en de mouwen versmallen.

Nu is mijn vraag aan jullie of dit haalbaar, zinvol en betaalbaar is. Als ik het laat doen, laat ik het doen bij Uniek in Rotterdam. Ik zou het erg mooi vinden als ik de oude jas van die Ouwe nog met stijl kan dragen. Graag jullie advies.
Sorry voor de foto's maar zo in de avond krijg ik ze niet beter. Als er betere foto's noodzakelijk zijn om het te beoordelen, dan maak ik ze.