Steppin' out (o.a. in Den Haag t.o. de Passage) verkoopt wel aardige, Heinzelmann. Voor mij niet geschikt, zit behoorlijk ruim allemaal.
Kijk aan! Cheers!
Dat is een winkel waar ik uit mezelf niet naar binnen zou gaan.
En dat ruime, tja, dat hoort er een beetje bij en met mijn bouw ben ik eigenlijk (met –al-dan-niet vintage– confectie) niet anders gewend.
Als ik iets nieuws koop moet het wel goed zijn echter; met vintage hemeden wil ik nog wel eens een paar pijltjes, coupe-naadjes in het rugpand naaien.
*instant update*
Ik heb even op hun site/webstore gekeken, en ze hebben helaas welgeteld één hemd in een (mij veel te grove) Tattersall, en dat is nog van het type
button down ook, en daar heb ik sowieso vaak wat moeite mee.

Bij hoge uitzondering draag ik BD's, maar dan slechts als het Brooks Bros, J.Press of RL betreft: Amerikaanse shirts, in alle ruiten behàlve Tattersall...
I got my standards, you know! [-X
Maar bedankt voor het in herinnering roepen van Steppin'Out; hier in Hillegersberg zit er ook eentje, en ik zal er toch eens langs gaan. Zeker qua prijsstelling komen ze op het eerste gezicht interssant over voor basis-'
trad'-spul, en sommige zaken in de garderobe zijn géén investering en hoeven daarom niet altijd kapitalen te kosten, zogezegd. (Of anders gezegd: ik ben een krentenkakker.)