Auteur Topic: Truien  (604344 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Truien
Reactie #585 Gepost op: 21 oktober 2010 - 21:40:29
Iemand bekend met het merk Johnstons of Elgin?

Site: http://www.johnstonscashmere.com/

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #586 Gepost op: 21 oktober 2010 - 22:28:18
Alleen van naam. Misschien ga ik er volgend jaar even langs.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #587 Gepost op: 22 oktober 2010 - 13:43:25
Ja, heel mooie Schotse kasjmier. Nogal uniek is dat ze verticaal geïntegreerd zijn: ze kopen de ruwe wol en doen alles van verven, spinnen, wassen etc. tot en met het produceren van kledingstukken in eigen huis.

Ze schijnen ook erg mooie stofjes voor jasjes te hebben, volgens mij heeft T4 die ook bij zich op het bespoke gebeuren a.s. zondag. Ben benieuwd.

RLS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #588 Gepost op: 24 oktober 2010 - 18:00:42
Kijk voor basic sweaters eens bij de H&M, bijna al mijn sweaters/cardigans komen daar vandaan.

http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_SWE&shoptype=S

Zijn dat deze? Ze zien er niet heel slank uit bij bijvoorbeeld de mouwen.
Ik vind bijvoorbeeld de Pima cotton RL v-necks te ruim vallen, en heb het idee dat deze niet slanker zijn.

Ik heb v-necks van Hugo (red label) die echt perfect zit qua snit. Echter zijn deze niet meer te vinden in deze pasvorm.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #589 Gepost op: 24 oktober 2010 - 18:14:05
Die hugo truitjes zijn lekker he? Met dat budget kun je echt wel wat moois halen kijk ook eens bij Oger dan heb je full canvas jasjes/pakken van DFS en slanke broeken bv valentini of incotex.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

RLS

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #590 Gepost op: 24 oktober 2010 - 18:32:52
Die Hugo truien zijn echt perfect!
Zijn nog van het lijn met Hugo geborduurd op de mouw (zelfde kleur als trui), en een soort van dubbel machete zeg maar.

Zelfde probleem heb ik trouwens met broeken. Jeans vind ik wel(Jacob), maar pantalons vind ik ook lastig.
Ik draag ze graag slank(19cm pijp) Iemand suggesties? (Valentini en Incotex zijn genoteerd)

Ik woon in zuid NL, dus Oger etc is niet handig.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #591 Gepost op: 24 oktober 2010 - 18:34:27
H&M-truien zijn wel slank, ook in de mouwen, maar van bedenkelijke kwaliteit. Kom er maar in, mannen.

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #592 Gepost op: 24 oktober 2010 - 18:42:58
H&M-truien zijn wel slank, ook in de mouwen, maar van bedenkelijke kwaliteit. Kom er maar in, mannen.
Gran Sasso (diepe en minder diepe v-hals / o-hals)

Mediaman

• Gast
Reactie #593 Gepost op: 24 oktober 2010 - 18:56:34
John Smedley heeft veel truien van goede kwaliteit en met verschillende pasvormen.

Wat versta je onder Zuid Nederland? Er zijn altijd wel zaken te noemen, van Groningen tot Maastricht. Oger zit bijv. Ook in Enschede. Jesper weet vast wel wat adressen in Groningen.
Laatst bewerkt op: 24 oktober 2010 - 18:58:23 door Mediaman

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #594 Gepost op: 24 oktober 2010 - 18:58:31

Met gestrekt been! Niet waar!

Weet eigenlijk niet of ze die nog steeds verkopen, maar ik kocht de mijne een jaar of drie, vier geleden en die zijn nog steeds goed te dragen. Geen pillen, geen lubberen, gewoon goed.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #595 Gepost op: 24 oktober 2010 - 18:59:56
Ik vind ze niet zo bijzonder MF. Ik ben er op dit moment eentje aan het naaien namelijk. Nog geen jaar oud. Desalniettemin, voor het geld een hele goede fit.

Mediaman

• Gast
Reactie #596 Gepost op: 24 oktober 2010 - 19:01:49
Ik heb er een stuk of vijf en de kwaliteit is goed te noemen. Zelf ook een fan vd betaalbare truitjes van Massimo Dutti, koop ik in Antwerpen.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #597 Gepost op: 24 oktober 2010 - 19:10:15
.... en sparen!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #598 Gepost op: 24 oktober 2010 - 19:20:10
Ik vind ze niet zo bijzonder MF. Ik ben er op dit moment eentje aan het naaien namelijk. Nog geen jaar oud. Desalniettemin, voor het geld een hele goede fit.

Toevallig kwam ik er gisteravond achter dat er een klein gat in een merino H&M-trui van mij zit, wat ik ook al bij een ander exemplaar van de Zweden heb gehad. Maar goed, dat is nog wel te repareren of anders goed te vervangen met zulke prijzen. Voor het geld inderdaad een goede fit.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #599 Gepost op: 24 oktober 2010 - 19:20:38
Ik heb er een stuk of vijf en de kwaliteit is goed te noemen.

Hou toch op Mediaman. Het zijn fluttruitjes. Flinterdun en de kraag is af-fabriek al uitgelubberd. Vooruit: de prijs en de pasvorm zijn goed, zullen we maar zeggen, en ze zijn handig om te kijken welke kleuren je bevallen, om die vervolgens in een fatsoenlijke kwaliteit te kopen.