De Merino wollen truien van Suit Supply zijn volgens mij ook prima voor het geld. Heb zelf ook een Merino wollen model van de H&M, maar deze is toch echt significant dunner qua stof dan die van de Suit Supply. Kwaliteit van de H&M trui is trouwens wel erg goed, de trui van Suit Supply moet zichzelf in deze zin nog bewijzen. De "fit" van de H&M trui is wel iets slanker, maar die van de Suit Supply is qua algeme pasvorm beter. De v-hals van de H&M trui is erg laag gesneden waardoor de hals behoorlijk ontbloot is, de Suit Supply trui heeft een hogere v-hals. Alleen daarom al geef ik de voorkeur aan het Suit Supply shirt en dan neem ik de andere +1'en voor de Suit Supply trui nog niets eens mee. Naar mijn inzien trek je een trui aan voor warmte, maar zo'n diepe v-hals schiet dat doel voorbij. Een extra knoopje dicht ziet er in mijn ogen niet uit en dus doe ik dat ook nooit. Ik zal eens kijken of ik een "fitpic" kan schieten voor het truien topic.
Over de katoenen exemplaren van de H&M ga ik het maar niet hebben, want dan kan je het geld beter direct in de goot donderen. Dat is echt een van mijn grootste miskopen geweest en dat resulteerde in een paar keer dragen en dat het shirt nu een ander warm houdt.