Auteur Topic: APC Jeans  (119556 keer gelezen)

guest45

• Gast
Re: APC Jeans
Reactie #165 Gepost op: 30 januari 2012 - 22:32:08
Ik heb een Petit Standard en nee, het zijn geen vrouwen jeans. Wel een maatje kleiner nemen dan normaal, twee misschien zelfs.

Ari

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #166 Gepost op: 30 januari 2012 - 22:42:42
Bedankt Chris. Als ik via home naar jeans ga verwijst de Petit Standaard naar de vrouwencollectie, vreemd. Heb je toevallig een JC broek ter vergelijking voor de maatvoering? Ik ga er waarschijnlijk een bestellen maar heb er nog nooit een gepast, ik zit nog te twijfelen tussen een Petit Standard of een New Standard.

guest45

• Gast
Reactie #167 Gepost op: 30 januari 2012 - 23:13:00
Nee helaas. Carwo wel geloof ik, maar hij heeft de New standard en niet de Petit.

Ari

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #168 Gepost op: 20 februari 2012 - 19:39:11
Een tip voor de online bestellers (alleen NS en PS): www.friscostore.nl. Een ietwat vage (en slecht werkende) webshop, maar prima afhandeling. Ik heb mijn NS daar besteld, snelle bezorging en scheelt iets van €20,- t.o.v. APC.fr. Hoe zit het eigenlijk met de krimp na het wassen? Ik vind de voetwijdte iets aan de wijde kant, krimpt deze nog wat na het wassen?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #169 Gepost op: 20 februari 2012 - 19:54:18
Daar komt mijn NS vandaan. Uit de echte winkel dan. Aardige jonge gasten en een leuk assortiment, met bijvoorbeeld ook spullen van Norse Projects (maar niet de jeans).

Voetwijdte krimpt wel iets, halve centimeter geloof ik, misschien één. Ik zal het een keer opmeten.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #170 Gepost op: 20 februari 2012 - 21:21:44
125 is de normale prijs voor een NS toch? Of bedoel je dat het 20 euro verzenden scheelt Ari?

Ben nu door de m'n eerste APC heen gesleten, zit een klein gaatje en de denim eromheen is heel dun geworden. Zonde, vond de contrasten mooi uitgekomen.

Ari

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #171 Gepost op: 20 februari 2012 - 21:34:33
Op APC.fr zijn ze €135,- + €18 (!!) verzendkosten.

guest45

• Gast
Reactie #172 Gepost op: 20 februari 2012 - 21:39:12

Ben nu door de m'n eerste APC heen gesleten, zit een klein gaatje en de denim eromheen is heel dun geworden. Zonde, vond de contrasten mooi uitgekomen.

Ook bij het kruis? Benzak vertelde me dat dat een bekend probleem is bij APC. Hoe lang heb je ze gehad?

Bij Okiya krijg je trouwens 15% korting met de 'SPRING15' code. Daar hebben ze goede jeans, alleen geen APC.
http://okiya.eu/index.php?route=common/home

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #173 Gepost op: 21 februari 2012 - 09:10:12
Ook bij het kruis? Benzak vertelde me dat dat een bekend probleem is bij APC. Hoe lang heb je ze gehad?

Het deel waar je zadel langsschuurt tijdens het fietsen. Het is gewoon slijtage, er zitten nog een paar draadjes overheen maar je kunt er wel doorheen kijken. Geen 'plotselinge' crotch rip dat je veel bij bijv. Nudie hoort (heb ik nog nooit gehad trouwens, zelfs niet bij Nudies).
Ik heb de broek zo'n 2,5-3 jaar, enkele dagen per week gedragen, ben niet ontevreden over de duurzaamheid.

M'n iphone4 heeft al een tijd geleden een gat in de achterzak uitgesleten overigens, hoop dat de iphone5 weer een afgeronde achterkant heeft zoals de eerdere modellen.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #174 Gepost op: 21 februari 2012 - 09:28:58
Heeft iemand ooit gekeken naar die chino's van APC?

guest45

• Gast
Reactie #175 Gepost op: 21 februari 2012 - 09:38:14
Het deel waar je zadel langsschuurt tijdens het fietsen. Het is gewoon slijtage, er zitten nog een paar draadjes overheen maar je kunt er wel doorheen kijken. Geen 'plotselinge' crotch rip dat je veel bij bijv. Nudie hoort (heb ik nog nooit gehad trouwens, zelfs niet bij Nudies).
Ik heb de broek zo'n 2,5-3 jaar, enkele dagen per week gedragen, ben niet ontevreden over de duurzaamheid.

Oh dat is prima inderdaad, 2-3 jaar.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #176 Gepost op: 21 februari 2012 - 10:42:43
Voetwijdte krimpt wel iets, halve centimeter geloof ik, misschien één. Ik zal het een keer opmeten.

Halve centimeter na tig keer wassen. 19,5 cm nu.

drieduizend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #177 Gepost op: 21 februari 2012 - 17:36:06
Zonde dat je hem zo vaak wast. Ik heb er nu ook een maandje 1, volgend jaar duik ik er de zee mee in en spoel hem daarna schoon. Dan krijg je pas een lekkere washing.

Neem aan dat als je de broek eerst tijden draagt voordat je deze wast, je een "extra" stuk lengte hebt om te voorkomen dat je na het wassen een korte broek over houdt. Maar, krijg je van het omvouwen (ervan uitgaande dat je dit de tijd voor het wassen doet) dan geen kleurverschil op de plek waar de broek omgevouwen is?

guest45

• Gast
Reactie #178 Gepost op: 21 februari 2012 - 19:00:04
Als je een 'cuff' hebt en die daarna 'gewoon' draagt krijg je inderdaad kleurverschil op het omslagpunt omdat de denim daar slijt. Je zou, als je de broek nog niet hebt laten innemen, precies over dit punt heen kunnen laten stikken om het te camoufleren. APC denim is overigens voorgekrompen en krimpt niet erg veel in de lengte; mijn PS is 1-2 cm gekrompen.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #179 Gepost op: 24 februari 2012 - 23:09:26
Topic over mijn favo jeans :)

Dit is de mijne na 6 maanden paar keer per week dragen

Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten