Auteur Topic: APC Jeans  (119541 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: APC Jeans
Reactie #135 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:54:56
Zie post van Carwo en mij.

Tevere

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #136 Gepost op: 22 oktober 2010 - 11:59:55
Zie post van Carwo en mij.

Ja, ik had het gezien en twijfel niet aan de juistheid ervan, maar ik vraag me af of Clay hetzelfde ervaart. Ik ken namelijk iemand bij wie de bovenbenen wel zijn uitgerekt, en niet zo'n klein beetje ook.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #137 Gepost op: 22 oktober 2010 - 12:02:16
Taille rekt veel uit, bovenbenen weinig inderdaad.

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #138 Gepost op: 24 januari 2011 - 19:42:48
Net een Rescue binnengekregen. Dezelfde maat als waar ik de New Standard in heb (31) maar deze is toch wel een stuk ruimer. Dus niet alleen de onderbenen, maar ook bij de bovenbenen en taille. Dat laatste had ik niet verwacht.

Eerst maar eens de krimp in de was afwachten en dan weer vergelijken met de N.S.

Heinzelmann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #139 Gepost op: 25 januari 2011 - 19:12:26
Begrijp ik nou dat er maar één fysiek verkooppunt in NL is?

Ook bij Precinct 5, singel 459, 020. (Effe zoeken: 1e etage oude politiebureau.)
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #140 Gepost op: 25 januari 2011 - 22:46:41
dank voor je antwoord :-)
You can buy clothes, but you can't buy style

guest45

• Gast
Reactie #141 Gepost op: 25 januari 2011 - 22:56:23
Amsterdam
http://290sqm.com/
http://www.margrietnannings.com/shops.html

Utrecht
Cris (maar ze hebben dit seizoen geen APC ingekocht)
Zola Manonla ? (ken ik zelf niet)

Maastricht
Traders Pop

OIRH

• Bekijk profiel
Reactie #142 Gepost op: 26 februari 2011 - 22:46:25
Even dit topic weer nieuw leven inblazen, vandaag naar Margriet Nannings geweest en daar een APC Petit Standard gekocht in de standaard indigo kleur.

Had eerst een New Standard aan maar bij mij zag dat er niet echt jofel uit, de voorkant sloot niet echt mooi aan en zat dus goed te balen omdat ik dacht dat de Petit Standard een soort skinny jeans was. Bleek dus enorm mee te vallen en hij zit dan ook echt super. Achterkant is wel laag gesneden, dus elke keer als ik zit zakt hij nog wat naar beneden en bij het opstaan dus altijd even weer goed rechttrekken.

Ben overigens ook bij 290sqm geweest, daar zag ik nog meer (red) selvage jeans van o.a. Levi's liggen. Ga daar wel nog een keer kijken om ook die varianten te passen, ik had helemaal niet het idee dat er nog meer jeansmerken waren die selvage aanbieden voor een leuke prijs (ca. 150,-). Nog veel te leren dus maar so far super blij met de Petit!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #143 Gepost op: 20 augustus 2011 - 17:10:31
Een kersverse en een oude, verwassen APC NS:

En een nieuw adresje in Arnhem. (Ook online te bestellen.)

De nieuwe is trouwens één maat kleiner.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #144 Gepost op: 20 augustus 2011 - 17:36:13
*blink* zag die verwassen NS er hetzelfde uit als de nieuwe toen je hem kocht? Ik wist niet dat de kleur zoveel veranderde over de levensduur van de broek...

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #145 Gepost op: 20 augustus 2011 - 17:41:20
Machtig C. Ziet er echt heel erg mooi uit. Krijg zelf ook weer zin in zo'n broek als ik dit zie.

Hoe zat het ook alweer met de maat?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #146 Gepost op: 20 augustus 2011 - 17:42:49
*blink* zag die verwassen NS er hetzelfde uit als de nieuwe toen je hem kocht? Ik wist niet dat de kleur zoveel veranderde over de levensduur van de broek...

Exact hetzelfde. Je moet voor het kleurverschil trouwens naar de eerste twee foto's kijken. De andere heb ik los gefotografeerd (en met verschillende instellingen – amateur...).

GuillaumeM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #147 Gepost op: 20 augustus 2011 - 17:44:30
Idd wel een groot verschil nieuw/oud...Ziet er erg goed uit trouwens!

Weet iemand toevallig welke APC het meest gelijkt op Nudie Average Joe?
En kan ik dan ook gewoon W33 L32 nemen of zit er veel verschil op?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #148 Gepost op: 20 augustus 2011 - 17:48:55
Machtig C. Ziet er echt heel erg mooi uit. Krijg zelf ook weer zin in zo'n broek als ik dit zie.

Hoe zat het ook alweer met de maat?

Ik had bij de oude mijn gewone jeansmaat (32) genomen. Die zat overal redelijk tot goed, maar de taille was behoorlijk veel te ruim (je kunt het volgens mij zien aan de middelste riemlus achter die altijd omhoog getrokken is door de riem, om de broek een beetje strak om het middel te krijgen). Vandaar dat ik nu een 31 heb geprobeerd. Die maat heb ik de vorige keer niet kunnen passen, maar wel een 30 die veel te strak was.

De meeste mensen gaan geloof ik 2 of zelfs 3 maten omlaag, maar dat werkt dus niet bij mij.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #149 Gepost op: 20 augustus 2011 - 17:56:32
Blijft altijd lastig inderdaad. Jeans rekt altijd zo veel uit. Misschien toch maar (weer) een keertje passen.