Auteur Topic: GSM  (834358 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #1005 Gepost op: 20 september 2009 - 18:22:20
[...] Echte mannen gebruiken Nokia. :mrgreen:

Juist. Heb jij je oudje nog (als ik me de goede herinner), of is die kapot?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1006 Gepost op: 20 september 2009 - 18:45:16
De 6300. Echt oud is die niet, maar al mijn Nokia's gingen koppie-onder. Ik heb er zelfs nachtmerries over. :evil:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1007 Gepost op: 20 september 2009 - 19:15:51
De 6300. Echt oud is die niet, maar al mijn Nokia's gingen koppie-onder. Ik heb er zelfs nachtmerries over. :evil:

Kapot dus? (Ik had 'm je mischien wel willen aftroggelen.)

GSA

• Gast
Reactie #1008 Gepost op: 20 september 2009 - 19:31:09
heb dus hetzelfde probleem; het uitkiezen van een nieuwe telefoon..

Heb een Android overwogen, maar na een middagje spelen op de G1, Magic en de Hero kan ik alleen maar concluderen dat je beter even kunt wachten met de aanschaf van een dergelijke telefoon. Om maar even de Hero uit te lichten, vergeleken met de Iphone 3GS is het toestel een stuk trager, bleef het internet soms hangen en is het touchscreen veel trager in de respons. Grafisch is er echter niets te klagen..

Ik wacht nog zelf nog heel even om misschien toch maar flauw te doen en een e72 aan te schaffen (of tóch stiekem een iphone)..

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1009 Gepost op: 20 september 2009 - 19:31:23
Nee, deze houdt het al twee jaar foutloos vol! :) Ben er nog steeds heel tevreden over.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1010 Gepost op: 20 september 2009 - 20:28:10
Heb een Android overwogen, maar na een middagje spelen op de G1, Magic en de Hero kan ik alleen maar concluderen dat je beter even kunt wachten met de aanschaf van een dergelijke telefoon.

O. Jammer. Ben al jaren een Nokia-man, maar wou nou wel eens wat anders. Die N97, is die niet heel erg dik?

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1011 Gepost op: 20 september 2009 - 20:41:46
Ik heb een N97 als 2de toestel (naast de Blackberry Bold) maar was bij nader inzien toch liever voor een compacter toestel gegaan... een HTC Hero bijvoorbeeld.

De N97 is niet te groot, maar wel te groot als 2de telefoon vind ik.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1012 Gepost op: 20 september 2009 - 21:01:13
Die HTC blijft lonken... alleen die 'kin' hè, hoe zou dat voelen in de binnenzak van je jasje...

Mediaman

• Gast
Reactie #1013 Gepost op: 20 september 2009 - 21:12:58
Ik heb een N97 als 2de toestel (naast de Blackberry Bold) maar was bij nader inzien toch liever voor een compacter toestel gegaan... een HTC Hero bijvoorbeeld.

De N97 is niet te groot, maar wel te groot als 2de telefoon vind ik.

Ik gebruik een N79 als 2e toestel, prima ding, erg compleet en compact.

http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-n79#/main/landing

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #1014 Gepost op: 21 september 2009 - 00:10:57
Iemand misschien ervaring met de HTC Hero of zelfs de nieuwe Samsung Galaxy?

Veel van mijn vrienden die geen liefde voor T-Mobile of de prijzen voor losse iPhones hadden zijn nu Hero gebruikers. Heb er ook een paar keer zelf mee gespeeld, moet zeggen dat het allemaal erg fijn werkt! Doet zeker niet onder voor de iPhone, misschien ook door HTC'r extra interface laagje dat ze bovenop Android gebouwd hebben.

Ik ben door gebruik van iTunes, MobileMe en iMac zelf redelijk vastgeklonken aan een iPhone - hoewel ik me steeds meer begin te ergeren aan Apple's draconische gedrag - dus zal er zelf nog niet aan beginnen, maar zou zeker niemand een Hero afraden.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1015 Gepost op: 21 september 2009 - 00:16:56
Ik gebruik een N79 als 2e toestel, prima ding, erg compleet en compact.

http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-n79#/main/landing

alleen, in vergelijking met een blackberry, traag!

Graag had ik een iPhone als 2de toestel gehad, leuk ding, lekker plat, geinige apps. Maar de combinatie met T-Mobile staat mij heel erg tegen; in het centrum van Maastricht bijvoorbeeld geen 3G bereik...

Mediaman

• Gast
Reactie #1016 Gepost op: 21 september 2009 - 06:56:53
alleen, in vergelijking met een blackberry, traag!

Graag had ik een iPhone als 2de toestel gehad, leuk ding, lekker plat, geinige apps. Maar de combinatie met T-Mobile staat mij heel erg tegen; in het centrum van Maastricht bijvoorbeeld geen 3G bereik...

Ligt eraan waar je beiden voor gebruikt:
N79 - Bellen, foto, GPS, files/weer checken.
BB Bold - Agenda, email, nieuws lezen.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #1017 Gepost op: 21 september 2009 - 09:58:35
De Meridiist van Tag Huer ziet er ook wel erg fraai uit! Kan toch de aanval openen op Vertu!

www.meridiist-phone.com

Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1018 Gepost op: 21 september 2009 - 11:32:11
O. Jammer. Ben al jaren een Nokia-man, maar wou nou wel eens wat anders. Die N97, is die niet heel erg dik?

Als je de N97 te groot vind, moet je even wachten op de N97 Mini.

http://tweakers.net/nieuws/62219/nokia-kondigt-n97-mini-en-muzieksmartphone-x6-aan.html

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1019 Gepost op: 22 september 2009 - 10:02:26
Veel van mijn vrienden die geen liefde voor T-Mobile of de prijzen voor losse iPhones hadden zijn nu Hero gebruikers. Heb er ook een paar keer zelf mee gespeeld, moet zeggen dat het allemaal erg fijn werkt! Doet zeker niet onder voor de iPhone, misschien ook door HTC'r extra interface laagje dat ze bovenop Android gebouwd hebben.

Ik ben door gebruik van iTunes, MobileMe en iMac zelf redelijk vastgeklonken aan een iPhone - hoewel ik me steeds meer begin te ergeren aan Apple's draconische gedrag - dus zal er zelf nog niet aan beginnen, maar zou zeker niemand een Hero afraden.

GuyS heeft me over de streep getrokken, het wordt een HTC Hero in (de kleur) Urban Brown.