Auteur Topic: Mijn trouwpak  (738050 keer gelezen)

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Mijn trouwpak
Reactie #2460 Gepost op: 17 april 2016 - 15:37:44
Is er nou echt iemand die die hele lap tekst gaat lezen?

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2461 Gepost op: 17 april 2016 - 15:40:43
Ja hoor waarom niet? Ik vind het wel interessant om de speurtocht een beetje te volgen

Groen

• Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2462 Gepost op: 17 april 2016 - 21:55:14
Ik zelf vind het voorbeeld met grijze vest leuk.
Denk dat je er idd goed aan doet om voor een mooi blauw pak kan gaan. Na de bruiloft kun je er dan ook nog veel plezier van hebben + je trouw fotos zien er binnen een paar jaar niet ontzettend gedateerd uit omdat je voor een modestofje bent gegaan.

Smoking zou ik absoluut niet op deze manier doen. Kijk eens naar de pakketten die aangeboden worden bij SuSu en Oger. Ben je voor 500,- helemaal klaar.

Schoenen binnen 200,- budget kom je snel bij meermin e.d. uit denk ik. Heb er zelf ook een aantal paar en ze houden zich prima (niet top). 

stielo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2463 Gepost op: 17 april 2016 - 22:20:28
Ik heb voor mijn trouwerij een smoking bij Oger gehaald. Ik heb zelfde probleem: jasje 48 en broek 50.  Ik kon het gewoon mixen aangezien veel mensen de jasjes los kochten.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Mijn trouwpak
Reactie #2464 Gepost op: 18 april 2016 - 07:20:39
Ik heb voor mijn trouwerij een smoking bij Oger gehaald. Ik heb zelfde probleem: jasje 48 en broek 50.  Ik kon het gewoon mixen aangezien veel mensen de jasjes los kochten.

Dan heb je een verkoper gehad die aan z'n eigen omzet dacht.. Is namelijk absoluut niet de bedoeling..

Oris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2465 Gepost op: 18 april 2016 - 09:15:24
Ik zelf vind het voorbeeld met grijze vest leuk.
Denk dat je er idd goed aan doet om voor een mooi blauw pak kan gaan. Na de bruiloft kun je er dan ook nog veel plezier van hebben + je trouw fotos zien er binnen een paar jaar niet ontzettend gedateerd uit omdat je voor een modestofje bent gegaan.

Smoking zou ik absoluut niet op deze manier doen. Kijk eens naar de pakketten die aangeboden worden bij SuSu en Oger. Ben je voor 500,- helemaal klaar.

Schoenen binnen 200,- budget kom je snel bij meermin e.d. uit denk ik. Heb er zelf ook een aantal paar en ze houden zich prima (niet top).
Meermins zijn prima, zorg wel dat je ze op tijd gaat inlopen.

Groen

• Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2466 Gepost op: 18 april 2016 - 11:00:20

Bij SuSu moet dit toch sowieso mogelijk zijn, aangezien ze genoeg smoking broeken apart verkopen om te dragen onder fluwelen smokingjackets?

stielo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2467 Gepost op: 18 april 2016 - 11:23:45
Dan heb je een verkoper gehad die aan z'n eigen omzet dacht.. Is namelijk absoluut niet de bedoeling..
was de baas geloof ik

Rodrigo

• Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2468 Gepost op: 19 april 2016 - 19:31:52
Bij SuSu moet dit toch sowieso mogelijk zijn, aangezien ze genoeg smoking broeken apart verkopen om te dragen onder fluwelen smokingjackets?

Gevraagd bij SuSu, maar was niet mogelijk. Daarnaast vind ik de smoking van SuSu niet heel mooi; mijn voorkeur gaat uit naar een smoking met shawl kraag. Ik blijf nog even verder zoeken.

Dank overigens voor de Meermin tip! Mooie schoenen, daar ga ik ongetwijfeld slagen.

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2469 Gepost op: 19 april 2016 - 22:57:14
Je gaat obertje spelen?

Tumbelaka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2470 Gepost op: 19 april 2016 - 23:41:43
Tenzij je het doet zoals de baard

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2471 Gepost op: 20 april 2016 - 08:16:43
Niet veel mis met shawlkraag.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2472 Gepost op: 18 mei 2016 - 12:11:17
Ik heb over 2 weken een bruiloft van mijn schoonzus en zwager. En nu vroeg ik me af of er ergens een site is met veel info over etiquette qua kleding van (dag) gasten te vinden is. Ben namelijk de enige die zich daar een beetje mee bezig houdt en even wat info voor de rest kan geen kwaad. Maar ik heb gewoon 1 pak van suit supply wat helemaal goed is. Maar een overzichtje is altijd handig om even rond te sturen naar de rest.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2473 Gepost op: 18 mei 2016 - 12:16:12
hoe kan je nou een huwelijk hebben van schoonzus en zwager?
live and let die

ML

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mijn trouwpak
Reactie #2474 Gepost op: 18 mei 2016 - 12:26:23
"Ik heb verstand van etiquette, de rest niet, dus dat ga ik ze leren zodat iedereen doet wat ik doe." Da's een wel erg imperialistische interpretatie van etiquette.
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.