Miesjaa,
De voorkeur van de heren is om verschillende kleuren te gebruiken. Bij verscheidene gelegenheden kan ik me daarin vinden. Als je gaat trouwen moet je echter ook het het volgende in ogenschouw nemen; de bruid is op die dag het belangrijkste. Let hierop. Kom niet met een al te groot palet aan kleuren aanlopen. Dat wil je namelijk niet op je foto's terugzien. Ik zou het simpel houden. 2x ivoorwit is tijdloos. Daarmee zijn over 20 jaar de foto's ook up-to-date
Wat je ook nog zou kunnen overwegen is een das in een kleur die je outfit richting de jurk van je vrouw trekt. Wellicht hebben jullie voor die dag ook nog zoiets als een thema-kleur.
Slechts wat overwegingen voor je.
Ben het met je eens dat de bruid op de trouwdag het belangrijkst is. Dat neemt niet weg dat ik er ook gewoon goed uit wil zien die dag

De jurk van mijn vriendin is ivoorwit, dus met mijn overhemd en mijn pochet sluit dat al mooi aan.
Een afwijkende das zal er naar mijn mening niet voor zorgen dat zij in haar jurk niet met op zal vallen.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels al wel besloten heb om een ander kleur das te nemen (icm een ivoor pochet). De das die hier al eerder genoemd is vind ik erg mooi, maar wil nog wel even verder kijken

Wel ben ik het met je eens dat de das er over 20 jaar op de foto's ook nog goed uit moet zien.