Beste stijlforum leden,
Ik heb in mijn zoektocht naar een trouwpak al regelmatig op jullie forum rondgekeken.
Nu heb ik inmiddels een trouwpak uitgezocht bij Dasarto in Arnhem. Afgelopen zaterdag heb ik hem gepast. Mij eerste gedachte toen ik het overhemd aandeed, was dat deze te korte mouwen had. De verkoper gaf aan dat ik dat eerst eens met het jasje eroverheen moest bekijken. Toen ik deze aan had, kwam het overheid netjes een stukje onder het jasje uit.

Thuis ben ik toch weer gaan twijfelen, omdat volgens mij de mouwen van het jasje ook gewoon te kort zijn. Volgens mij klopt de afstand dat het overhemd onder het jasje uitkomt wel, maar is de mouw van zowel het jasje als het overhemd gewoon wat te kort. Mijn gevoel is dat deze misschien wel een cm of twee langer kunnen.
Aangezien ik in mijn vrienden en kennissenkring weinig mensen ken die echt vertand van pakken hebben, hoop ik dat jullie mij hier jullie mening over kunnen geven. Ik zit er namelijk eigenlijk best wel mee in mijn maag. Mijn trouwpak moet gewoon perfect zijn. Alvast bedankt voor jullie op of -aanmerkingen,