Auteur Topic: Mijn trouwpak  (736397 keer gelezen)

Charlie

• Gast
Re: Mijn trouwpak
Reactie #1065 Gepost op: 23 september 2011 - 11:05:55
Lijkt me donkerblauw. Effen is goed.

Dat vind ik dus niet. Juist door te spelen met kleuren die niet dicht bij elkaar liggen en patronen van dassen kun je - in dit geval - de 'donkerheid' van het grijze pak wegnemen. Het is net als een pochetje, daar kies je in beginsel (tenzij het dus wit is) ook niet voor effen. In dit geval heeft Stansfield dus ook al donkere schoenen en een wit pochet. Het lijkt mij juist leuk om dit te doorbreken door een andere kleur das te nemen met een subtiel patroontje (het liefst ook nog een ander pochetje, want wit vind ik beter passen bij een rok o.i.d).

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitą - modern tailors
Reactie #1066 Gepost op: 23 september 2011 - 11:19:27
Welke modellen jasjes hebben hier bij susu minste last van? of ook deels afhankelijk van figuur?

Het London-model heeft een lagere sluitknoop en iets andere verhoudingen, wel vrij smalle revers als ik het me goed herinner. Bij de andere modellen kun je de sluitknop maximaal 2 centimeter verlagen, dat is eigenlijk niet voldoende.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitą - modern tailors

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1067 Gepost op: 23 september 2011 - 11:29:22
Dat vind ik dus niet. Juist door te spelen met kleuren die niet dicht bij elkaar liggen en patronen van dassen kun je - in dit geval - de 'donkerheid' van het grijze pak wegnemen. Het is net als een pochetje, daar kies je in beginsel (tenzij het dus wit is) ook niet voor effen. In dit geval heeft Stansfield dus ook al donkere schoenen en een wit pochet. Het lijkt mij juist leuk om dit te doorbreken door een andere kleur das te nemen met een subtiel patroontje (het liefst ook nog een ander pochetje, want wit vind ik beter passen bij een rok o.i.d).

Makes sense, Charlie. Toch hou ik van de cleane look van effen dassen, liefst wel als alle (of de meeste) onderdelen een interessante textuur hebben.

Charlie

• Gast
Reactie #1068 Gepost op: 23 september 2011 - 11:40:08
Makes sense, Charlie. Toch hou ik van de cleane look van effen dassen, liefst wel als alle (of de meeste) onderdelen een interessante textuur hebben.

Ja, als de textuur wat grof is dan zou het eventueel ook nog wel een speels effect kunnen geven, maar het blijft in mij ogen een effen das, dus dat vind ik te kaal.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #1069 Gepost op: 23 september 2011 - 15:29:57
Tuurlijk. De knoop wel. En dat je jasje dan scheef sluit geeft niks hoor. :mrgreen:

:mrgreen: Ik doelde op MTM, daarbij kun je hem verlagen? Dus doet er weinig toe bij welke modellen je er last van zou hebben...
//

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1070 Gepost op: 23 september 2011 - 15:32:18
Hehe! Dat kan wel, maar dat is beperkt. De London-lijn heeft een beter gepositioneerde sluitknoop dan de Roma-lijn, is mij inmiddels duidelijk.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1071 Gepost op: 25 september 2011 - 12:18:57
Wanneer de officiėle foto's binnen zijn, meer...

Laatst bewerkt op: 25 september 2011 - 12:20:52 door Punt
Respect the beard

Charlie

• Gast
Reactie #1072 Gepost op: 25 september 2011 - 12:27:36
Mooi jasje!

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1073 Gepost op: 25 september 2011 - 16:12:48
Erg mooi jasje Punt. Ik vind het jasje erg mooi op je schouders liggen, gezien de stand daarvan.
Always have a better answer.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1074 Gepost op: 25 september 2011 - 16:20:21
Ja, mooi hoor. Benieuwd naar de schoenen.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1075 Gepost op: 25 september 2011 - 16:48:58
Zit erg mooi, mooie combinatie ook.

Erg mooi jasje Punt. Ik vind het jasje erg mooi op je schouders liggen, gezien de stand daarvan.

Lijkt me ook niet zo heel gek aangezien er geen schoudervulling in zit.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1076 Gepost op: 25 september 2011 - 16:58:06

@Marcos, inderdaad geen vulling, maar dit is bij het volgende jasje wel aanwezig, gezien dit nog beter is voor het balans.
Respect the beard

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1077 Gepost op: 25 september 2011 - 17:08:01
Kan ik me voorstellen. Ik ga ook niet meer voor helemaal ongevoerd. Ik heb nogal last van botten en bulten die uit mijn schouder steken en je door het jasje ziet.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1078 Gepost op: 25 september 2011 - 17:13:57
Kan ik me voorstellen. Ik ga ook niet meer voor helemaal ongevoerd. Ik heb nogal last van botten en bulten die uit mijn schouder steken en je door het jasje ziet.

haha, dan kunnen we elkander de hand schudden:)...

Roteren lukt niet, maar dit is een recente prova (in Milaan), hier is wel wat canvas in de schouder verwerkt.

- Dat kan wel. -

Laatst bewerkt op: 26 september 2011 - 18:31:52 door Daedalus
Respect the beard

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1079 Gepost op: 25 september 2011 - 17:17:50
Gefeliciteerd, Punt!