Auteur Topic: Witte kousen  (18451 keer gelezen)

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Witte kousen
Reactie #45 Gepost op: 22 april 2009 – 09:17:53
Onderbouwend plaatje:



Kenners kennen de bron. ;)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

oscar wilde

  • Gebruiker
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Re: Witte kousen
Reactie #46 Gepost op: 24 april 2009 – 00:10:27
Goed zo, beeld zegt meer dan 1000 woorden.

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
Re: Witte kousen
Reactie #47 Gepost op: 24 april 2009 – 16:48:09
Gaastra? Wat zijn dat?
Wat een misser en dat nog wel voor een dergelijk sportief merk. Meneer is zeker zo'n type dat denkt de wijsheid in pacht te hebben en met deze opmerking een sociaal wenselijk interview af te leggen. Hij wil hiermee alleen laten zien dat hij weet hoe het "hoort", eigenlijk best sneu als je het zo nagaat. Nou ja, klok en klepel (zie hiervoor).
In mijn beleving moet inderdaad niet vergeten worden dat wanneer de man een interview geeft, hij wellicht mikt op sympathie van de doelgroep voor zijn producten. Dat kan inderdaad als 'sociaal-wenselijk' worden opgevat.

Nu heb ik zelf geen ervaring met witte sokken, maar is het niet zo dat dat juist extra opvallend is onder een witte broek? Daarmee bedoel ik dat je door de stof van de broek de witte kous kunt zien die je er onder draagt. Dat lijkt me nu ook weer niet de bedoeling.

Groeten,
Don

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Witte kousen
Reactie #48 Gepost op: 24 april 2009 – 17:46:30
Het schijnt (hoe toevallig) dat rood nooit en te nimmer doorschijnt. Heb ik gehoord he?! Wit schijnt wel door, dat komt weer omdat de bovenste stof, in dit geval een broek een lagere dichtheid heeft (anders zou die ook niet doorschijnen).

Groet!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Rover

  • Gebruiker
  • Berichten: 47
    • Bekijk profiel
Re: Witte kousen
Reactie #49 Gepost op: 05 september 2009 – 23:07:04
Ik voel ook wel voor wit, alleen ik heb er niet veel gezien deze zomer dus de voorspelde trend is volgens mij een beetje geflopt of heb ik het mis?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Witte kousen
Reactie #50 Gepost op: 05 september 2009 – 23:27:41
Ik ben ze ook niet tegen gekomen.....wel in de winkel.
Support your local Mikey Fuoco chapter.