Auteur Topic: Zomermode  (101277 keer gelezen)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #75 Gepost op: 05 januari 2005 – 10:31:05
Citaat van: "Huey"
Ik zou gewoon gaan voor een lange flat front linnen pantalon zeg maar. Jij bedoelt die rare 3/4 dingen denk ik?

Die 3/4 ook inderdaad, maar je had/hebt ook lange broeken die erg wijd om je been hangen. Moelijk uit te leggen, in ieder geval niet erg mooi. Maar ik zal mij eens gaan verdiepen in linnen, en als het in de winkel hangt eens gaan bekijken.

Thomas

  • Gebruiker
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #76 Gepost op: 05 januari 2005 – 10:59:12
ik heb een linnen witte pantalon. zit echt geweldig! pasvorm is precies goed..
alleen nadeel is dat het veel oprekt..
ik draag dat het liefst met een leuk t-shit erop. en soms met een overhemd, maar dat meestal 's avonds omdat het soms gewoon te warm is! draag het maar eens in italie, dan zijn zelf linnen overhemden niet echt top

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #77 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:45:10
Had afgelopen zomer een licht blauwe linnen shirt laten maken van attolini.Waarvan de rug en mouwen beiden plooien hebben....ook wel kransjes genoemd bij attolini.Boord heeft wel baleinen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

HotFudge

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #78 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:46:37
Citaat van: "gusto napolitano"
Had afgelopen zomer een licht blauwe linnen shirt laten maken van attolini.Waarvan de rug en mouwen beiden plooien hebben....ook wel kransjes genoemd bij attolini.Boord heeft wel baleinen.


zijn baleinen een voor of nadeel?  :roll:  of ligt dat aan de voorkeur van de persoon zelf?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #79 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:50:35
De boord zit wat mooier met baleinen en hij blijft in model :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

HotFudge

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #80 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:52:21
Citaat van: "gusto napolitano"
De boord zit wat mooier met baleinen en hij blijft in model :wink:


Ja, ik heb zelf ook een paar shirts met baleinen (kwam ik achter, nadat ik hier ontdekt had wat baleinen waren)... maar "Boord heeft wel baleinen" klinkt zo negatief... internet  :(

Huey

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #81 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:54:12
Citaat van: "gusto napolitano"
De boord zit wat mooier met baleinen en hij blijft in model :wink:

Dat is waar, maar ik vind een beetje een rommelig/nonchalant effect juist wel leuk met linnen hemden.

Oplossing, met baleinen laten maken en als je nonchalant effect wil hebben er gewoon uit halen :D

HotFudge

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #82 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:56:02
Bij mij zitten ze in het boord???? Zou ik dat willen, dan moet ik eerst  al die boorden openscheuren en weer dichtnaaien  :?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #83 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:57:14
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
De boord zit wat mooier met baleinen en hij blijft in model :wink:

Dat is waar, maar ik vind een beetje een rommelig/nonchalant effect juist wel leuk met linnen hemden.

Oplossing, met baleinen laten maken en als je nonchalant effect wil hebben er gewoon uit halen :D
Dat is ook weer zo.....attolini maakt ze nu eenmaal met baleinen.Draag hem in de zomer ook wel onder een ongevoerde colbert en dan blijft de boord mooi recht staan om het maar zo te zeggen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #84 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:57:27
Citaat van: "HotFudge"
Bij mij zitten ze in het boord???? Zou ik dat willen, dan moet ik eerst  al die boorden openscheuren en weer dichtnaaien  :?


Hehe, kijk maar eens goed. Die kun je er over het algemeen gewoon uit halen wanneer je wil hoor :)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #85 Gepost op: 05 januari 2005 – 23:58:27
Citaat van: "HotFudge"
Bij mij zitten ze in het boord???? Zou ik dat willen, dan moet ik eerst  al die boorden openscheuren en weer dichtnaaien  :?
Normaal zitten ze er los in je kan ze er in en er uit schuiven zoals het eigenlijk hoort.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

HotFudge

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #86 Gepost op: 06 januari 2005 – 00:03:49
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "HotFudge"
Bij mij zitten ze in het boord???? Zou ik dat willen, dan moet ik eerst  al die boorden openscheuren en weer dichtnaaien  :?


Hehe, kijk maar eens goed. Die kun je er over het algemeen gewoon uit halen wanneer je wil hoor :)


Ik ga zo wel even kijken...

Dionysus

  • Gebruiker
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #87 Gepost op: 06 januari 2005 – 00:15:32
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "HotFudge"
Bij mij zitten ze in het boord???? Zou ik dat willen, dan moet ik eerst  al die boorden openscheuren en weer dichtnaaien  :?
Normaal zitten ze er los in je kan ze er in en er uit schuiven zoals het eigenlijk hoort.


Bij de meestal wat goedkopere shirts zijn de baleinen vaak ingenaaid... Ook vaak te zien bij hemden van bv society shop ed...
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

guest45

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #88 Gepost op: 06 januari 2005 – 11:42:55
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
De boord zit wat mooier met baleinen en hij blijft in model :wink:

Dat is waar, maar ik vind een beetje een rommelig/nonchalant effect juist wel leuk met linnen hemden.

Oplossing, met baleinen laten maken en als je nonchalant effect wil hebben er gewoon uit halen :D


 =D>

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #89 Gepost op: 06 januari 2005 – 20:46:49
Klik hier om te zien hoe de bekende mode merken over de komende lente/zomer denken.