Bonne gewoon met je polo aan naar de winkel en passen maar.Kan je gelijk zien of het wat voor jou is.
Citaat van: "W1ZZ"Er bestaat ook nog zoiets als de polo met lange mouwen hoor!Doe dan 'n shirt aan
Er bestaat ook nog zoiets als de polo met lange mouwen hoor!
Citaat van: "Nexus"Citaat van: "W1ZZ"Er bestaat ook nog zoiets als de polo met lange mouwen hoor!Doe dan 'n shirt aan Het ging toch om het fashion statement, niet om het comfort?
die beruchte santoni instappers met paardenbit zijn dus absoluut van gucci, heb ze laatst in mijn handen gehad. of waren we hier al op deze conclusie gekomen?
Op het plaatje lijkt het een beetje alsof hij opgerolde mouwen heeft, staat erg raar vind ik
Citaat van: "cheukert"Op het plaatje lijkt het een beetje alsof hij opgerolde mouwen heeft, staat erg raar vind ik Aan de kant van het horloge lijkt die mouw lichtelijk opgerold.Denk niet dat Bonne met opgerolde mouwen gaat lopen.
lijken ze heel erg op elkaar.
Citaatlijken ze heel erg op elkaar.om maar niet te spreken van een rechtstreekse kopie. álles klopte, zelfs de manier waarop de zool aan het bovenwerk bevestigd is leek erop.