Auteur Topic: Zomermode  (101239 keer gelezen)

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #60 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:03:26
:-k

guest45

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #61 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:08:47
wat :-k ?

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #62 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:15:42
Na de verandering van je bericht is  :-k niet meer van toepassing

guest45

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #63 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:16:31
mooi...soms beter iets zelf ook door te lezen voordat ik het post :oops:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #64 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:38:28
Citaat van: "Nexus"
Ik laat denk ik wat linnen shirts aanmeten :)

Heb je hier misschien een plaatje van? Want ik heb denk ik een heel erg verkeerd beeld van een linnen shirt.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Zomermode - Deel I
Reactie #65 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:40:58
Heb er helaas geen foto's van. Je moet maar eens de volgende keer als je in 'n winkel bent die Borrelli verkoopt vragen naar wat linnen Borrelli's, dan krijg je een goede indruk. Vind ze erg mooi, lekker tere, dunne, luchtige stof.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #66 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:41:40
Citaat van: "Monique"
tja kijk... misschien zijn bootschoenen voor studenten maar daarom zit ik hier ook :D  heb af en toe nog een beetje hulp nodig :wink:
ik heb trouwens ook loafers nog van vorig jaar lichtblauwe suede maar ik weet eigenlijk of ze ook zo heten ze zien er wel hetzelfde uit maar dan de dames variant zeg maar..  trouwens de schoenen van Nexus vind ik er wel mooi uitzien..

*Mompelt iets over vrouwen met bootschoenen*

guest45

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #67 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:50:18
:lol:

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #68 Gepost op: 04 januari 2005 – 19:55:55
Citaat van: "Nexus"
Heb er helaas geen foto's van. Je moet maar eens de volgende keer als je in 'n winkel bent die Borrelli verkoopt vragen naar wat linnen Borrelli's, dan krijg je een goede indruk. Vind ze erg mooi, lekker tere, dunne, luchtige stof.

Zal ik zeker eens een keer doen, ben wel benieuwd. Want heb niet echt een goed beeld van linnen overhemden.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #69 Gepost op: 04 januari 2005 – 20:00:45
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Nexus"
Heb er helaas geen foto's van. Je moet maar eens de volgende keer als je in 'n winkel bent die Borrelli verkoopt vragen naar wat linnen Borrelli's, dan krijg je een goede indruk. Vind ze erg mooi, lekker tere, dunne, luchtige stof.

Zal ik zeker eens een keer doen, ben wel benieuwd. Want heb niet echt een goed beeld van linnen overhemden.


Zorg er bij linnen absoluut voor dat de pasvorm 100%. Niet staat zo lullig als linnen als het niet goed zit (slungelig enzo)
Sailing, an expensive way to travel for free"

HotFudge

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #70 Gepost op: 04 januari 2005 – 20:17:47
Als ik over volgende week terug ben in mijn kamer, zal ik wel even een pic schieten van een linnenshirt... als ik het niet vergeet...

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #71 Gepost op: 04 januari 2005 – 23:55:32
Citaat van: "Vodka"
Zorg er bij linnen absoluut voor dat de pasvorm 100%. Niet staat zo lullig als linnen als het niet goed zit (slungelig enzo)
Daar komt mijn beeld ook vanaf, slecht zittende linnen overhemden. En daarbij ook de hippe linnen broeken van vorig jaar (toen bijna elke man met zo'n witte linnen broek rond liep), als de broeken er namelijk zo uit zien vind ik het een drama.

Huey

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #72 Gepost op: 05 januari 2005 – 00:59:05
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Vodka"
Zorg er bij linnen absoluut voor dat de pasvorm 100%. Niet staat zo lullig als linnen als het niet goed zit (slungelig enzo)
Daar komt mijn beeld ook vanaf, slecht zittende linnen overhemden. En daarbij ook de hippe linnen broeken van vorig jaar (toen bijna elke man met zo'n witte linnen broek rond liep), als de broeken er namelijk zo uit zien vind ik het een drama.


Ik zou gewoon gaan voor een lange flat front linnen pantalon zeg maar. Jij bedoelt die rare 3/4 dingen denk ik?

En wat betreft de shirts, gewoon lange mouwen, normale enkelknoops manchet, cutaway of straight point boord zonder baleinen, misschien een enkele button-down.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Zomermode - Deel I
Reactie #73 Gepost op: 05 januari 2005 – 01:12:26
Linnen hemden het liefst geen button-down.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Zomermode - Deel I
Reactie #74 Gepost op: 05 januari 2005 – 01:17:45
Citaat van: "gusto napolitano"
Linnen hemden het liefst geen button-down.

Ik heb een lichtblauwe van Zegna, op zich een heel mooi hemd. Maar toch nét niet idd met een kraag met een baleinen. Vind een soft collar mooier bij linnen. Geeft net wat nonchalance vind ik. Dat zegna hemd heeft ook een borstzakje, heb het liever zonder. Wel een mooie luchtige stof, redelijk afgewerkt. Ook al was het uit de duurste Zegna lijn, als ik het nu vergelijk met Barba/Borrelli/Finamore, dan denk ik hoe heb ik het ooit kunnen kopen :D