Auteur Topic: Greve  (199097 keer gelezen)

Airjay

• Bekijk profiel
Re: Greve
Reactie #315 Gepost op: 29 augustus 2010 - 01:09:57

Vandaag mijn eerste GREVE paartje gekocht (Outlet van 250 voor 125)...deze look is wat meer tijdloos dan de Santoni welke ik op het oog had...en voor hetzelfde totale budget ook nog eens vandaag kunnen slagen voor een paartje Boss (Taupe kleurig met een gespje) en een paartje Bitter (Acajou met een klein werkje enkel op de neus)  ...maximale Bang for the Buck...

Ik was in een van de schoenwinkels meer voor mijn borstels en wat schoencreme-kleurtjes (Royal Treatment) kwijt dan voor mijn paar schoenen.. :-^

Ik geef toe dit alles met een beetje begeleiding van het forum... :)

EDIT: ik neem aan dat dit de "City-Line" is...nog tips hoe ik aan de/een bijpassende riem kan komen..
Ziet er goed uit.. hadden  zeker niet nog een maatje 9,5 ? :)

Erik van Voorst

• Gebruiker
  • First of all you dress like shit...(Julian)
    • Bekijk profiel
Reactie #316 Gepost op: 29 augustus 2010 - 09:02:58
Iedere dag is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen !!

Mediaman

• Gast
Reactie #317 Gepost op: 29 augustus 2010 - 09:35:13
Nog een vervolgvraagje... Iets is me niet helemaal duidelijk geworden na het lezen van jouw verslag en het commentaar van Orno hierboven. Gaat het hier nu om MTO waarbij je kan kiezen voor welke leest, leersoort, afwerking etc etc ? Of gaat het om MTM waarbij men verschillende leesten als basis kan nemen en die wordt vervolgens aangepast om helemaal goed aan te sluiten. Ik dacht het laatste.

groet,

René

Het is MtM, aan de hand van een mal van je voet, te zien in het fotoverslag, passen ze de keuze van leest en model aan.

Airjay

• Bekijk profiel
Reactie #318 Gepost op: 29 augustus 2010 - 10:30:17
Het is MtM, aan de hand van een mal van je voet, te zien in het fotoverslag, passen ze de keuze van leest en model aan.

Thanks.. Ik had ook begrepen uit jouw verhaal dat een bestaande leest aangepast zou worden naar een persoonlijke leest, maar raakter in verwarring door het berichtje van Orno.

groet,

René

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #319 Gepost op: 29 augustus 2010 - 16:39:45
Thanks.. Ik had ook begrepen uit jouw verhaal dat een bestaande leest aangepast zou worden naar een persoonlijke leest, maar raakter in verwarring door het berichtje van Orno.

groet,

René

Excuus hiervoor.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #320 Gepost op: 29 augustus 2010 - 18:31:46
Prachtige schoen MM!

Airjay

• Bekijk profiel
Reactie #321 Gepost op: 29 augustus 2010 - 19:48:49
Excuus hiervoor.

Niet nodig joh :) maar thanks

Bant

• Gebruiker
  • Stijl Nieuwerd
    • Bekijk profiel
Reactie #322 Gepost op: 30 augustus 2010 - 23:52:46
Ja, men verkoopt losse riemen, circa € 50,- dacht ik.
Ideaal. Bedankt!

Mediaman

• Gast
Reactie #323 Gepost op: 31 augustus 2010 - 15:50:26
Update; op dag drie geen last meer van het inloopperikelen. Ze lopen goed, goede pasvorm, rechts zit voor mijn gevoel ietsje te ruim, iets minder dan een halve maat voor m'n gevoel. Even afwachten, overall erg tevreden.
Laatst bewerkt op: 31 augustus 2010 - 17:50:29 door Mediaman

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #324 Gepost op: 31 augustus 2010 - 15:54:12
Update; op dag drie geen last meet van het inloopperikelen. Ze lopen goed, goede pasvorm, rechts zit voor mijn gevoel ietsje te ruim, iets minder dan een halve maat voor m'n gevoel. Even afwachten, overall erg tevreden.
Klinkt goed en hopen dat het ruim worden niet meer wordt dan een kleine halve maat.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mediaman

• Gast
Reactie #325 Gepost op: 31 augustus 2010 - 17:50:16
Klinkt goed en hopen dat het ruim worden niet meer wordt dan een kleine halve maat.

Dat is precies mijn zorg.

Keyser Soze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #326 Gepost op: 01 september 2010 - 21:09:49
(nog) een positief bericht mijnerzijds over Greve.

enige tijd geleden had ik een paar suede derbys van Greve gekocht, maar daar bleek bij het lopen een "klik" in de schoen te zitten (ik kan me trouwens herinneren dat een SF-lid een soortgelijk probleem had).
heb een mailtje naar greve gestuurd en hen mijn probleem voorgelegd, aangezien deze "klik" een contsructiefoutje is.
ik kon mijn schoenen naar hen opsturen.
Enkele dagen later belde ze mij op en ook zij constateerde het foutje.
Krijg nu een paar nieuwe (dezelfde) schoenen opgestuurd, daar dit voor hen goedkoper is dan de hele schoen uit elkaar halen en 'm te fixen.

Moet de schoenen nog binnen krijgen, maar op voorhand vind ik dit goede service.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #327 Gepost op: 01 september 2010 - 21:19:39
Zeker goede service, een nette oplossing Keyser Soze!

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #328 Gepost op: 02 september 2010 - 09:08:37
De schoen had uiteraard überhaupt niet in de winkel moeten liggen en bij de eindcontrole als subs worden afgevoerd.
Dit is echter een goede service van Greve en jij daardoor opnieuw in het bezit van nieuwe schoenen, Keyser Soze.
Laatst bewerkt op: 02 september 2010 - 09:17:05 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Huey

• Administrator
  • Gebruiker
  • La Dolce Vita
    • Bekijk profiel
    • Stijlforum.nl
Reactie #329 Gepost op: 02 september 2010 - 09:39:26
De schoen had uiteraard überhaupt niet in de winkel moeten liggen en bij de eindcontrole als subs worden afgevoerd.
Dit is echter een goede service van Greve en jij daardoor opnieuw in het bezit van nieuwe schoenen, Keyser Soze.

Controle blijft mensenwerk Leone. Er kan altijd een foutje gemaakt worden. Naar mijn idee herken je een goed bedrijf niet aan het feit dat ze foutloos werken (dat doet niemand!) maar aan de manier waarop ze de gemaakte fouten oplossen.
I am fascinated by work, I can sit and look at it for hours.