Is het eigenlijk duidelijk waar de schoen precies wordt gemaakt? Het schijnt dat ze bij Greve in Waalwijk de leest en passchoen maken maar de eigenlijke schoen in Roemeniė wordt gemaakt. Niet dat daar overigens iets mis mee is, als je maar goed werk krijgt voor een nette prijs.
De uiteindelijke productie vind plaats in Roemeniė of de leest en de passchoen in Waalwijk worden gemaakt weet in niet kan ik uiteraard wel navragen. Ik dacht niet dat er een passchoen wordt gemaakt, alleen een leest.
Ik vind het ook schitterende schoenen en gezien de prijs van 500,- is het inderdaad een mooi alternatief voor Santoni rtw. Ik vraag mij wel af of er dat bedrag genoeg is voor een normaal exemplaar of wordt er veel extra berekend?
Misschien een stomme vraag maar is het eerste paar net zo duur als een vervolgpaar MM?
Heeft er iemand nog een internetstie met voorbeelden van mogelijkheden, zoals leesten, zolen kleuren?
Dat is ongeveer de startprijs, opties hebben hierop een kostenverhogend effect.
Er worden geen kosten voor de leest in rekening gebracht, dus ja de prijs is hetzelfde.
Op de site van Berlioz krijg je een indruk, in deze winkel wat een o.a. flagship-store van Greve is kunnen ook maten worden opgenomen dacht ik. Site:
http://www.berliozmaatschoenen.nl/greve.htmlNeem ook gerust contact op met Greve of Berlioz voor vragen.