Auteur Topic: Greve  (199093 keer gelezen)

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Greve
Reactie #300 Gepost op: 27 augustus 2010 - 19:29:37
Klaar! 'Gefeliciteerd', MM. Ze zien er goed uit, en helemaal naar wens zo te horen.

Beetje laat, maar het moet gezegd worden, het is een heel aardig paar schoenen geworden. Hoe verhoudt de kwaliteit van de schoenen zich tot die van de middenklasse Britten? Denk daarbij aan C&J, Trickers, Church, AS en Grenson (de betere lijnen)...
Laatst bewerkt op: 28 augustus 2010 - 00:42:53 door Daedalus

Mediaman

• Gast
Reactie #301 Gepost op: 27 augustus 2010 - 20:54:24
Lol, dat is niet erg duur MM. Greve wordt steeds leuker. Klinkt als een forse bang-for-the-buck met MTM schoenen en matching belts voor 50 euro.

Je koopt alleen de riem voor € 50,-  :wink:

Ik weet de prijs vd riem niet helemaal zeker, onderdeel vh kado.

Beetje laat, maar het moet gezegd worden, het is een heel aardig paar schoenen geworden. Hoe verhoudt de kwaliteit van de schoenen zich tot die van de middenklasse Britten? Denk daarbij aan C&J, Trickers, Church, A&S en Grenson (de betere lijnen)...

Dank D.

Dat weet ik niet, ik bezit geen britse kwaliteit op het schoenenvlak.
Laatst bewerkt op: 27 augustus 2010 - 20:56:01 door Mediaman

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #302 Gepost op: 27 augustus 2010 - 21:22:54
Dat bedoelde ik ook MM :mrgreen:. Riemen van C&J zijn, voor zover ik weet, 100 euro.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #303 Gepost op: 28 augustus 2010 - 00:38:55
Thanks. Zoiets zou trouwens ideaal zijn voor de website:

(Van G&G.)

En dan nog de leersoorten en eventuele andere opties.

Die 'Mitchell'-leest is natuurlijk helemaal de max! :mrgreen:

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #304 Gepost op: 28 augustus 2010 - 02:01:40
Zo kan de MM-verheerlijking wel weer, jongens. We zijn toch niet vergeten op wat voor schoeisel hij getrouwd is?  :mrgreen:

Of is het waar dat je in de wereld van SF slechts zo goed bent als je laatste paar schoenen?

Mediaman

• Gast
Reactie #305 Gepost op: 28 augustus 2010 - 08:29:24
Zo kan de MM-verheerlijking wel weer, jongens. We zijn toch niet vergeten op wat voor schoeisel hij getrouwd is?  :mrgreen:

Of is het waar dat je in de wereld van SF slechts zo goed bent als je laatste paar schoenen?

Jaloers kreng.  :P

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #306 Gepost op: 28 augustus 2010 - 09:34:41
Die 'Mitchell'-leest is natuurlijk helemaal de max! :mrgreen:

Hehe. Toch liever de Regent.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #307 Gepost op: 28 augustus 2010 - 10:56:30
Hehe. Toch liever de Regent.
GG06 = <3

Airjay

• Bekijk profiel
Reactie #308 Gepost op: 28 augustus 2010 - 17:04:33
@mediaman

Mooi resultaat en ik ben benieuwd naar je eerste bevindingen over de pasvorm aan de voet in de praktijk en hoe dit nou voelt. Ik zit zelf al een tijdje te worstelen om de goede schoen te vinden en wellicht is dit de oplossing.

Ik zag je trouwens een startprijs geven van ongeveer 500 euro. Gaat dit snel omhoog met opties ? Daarnaast neem ik aan dat dit inclusief het opmeten is en het maken van je persoonlijke leest. Heeft dit dan nog invloed op de prijs van een 2de paar ?

groet,

René

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #309 Gepost op: 28 augustus 2010 - 17:14:43
@mediaman

Mooi resultaat en ik ben benieuwd naar je eerste bevindingen over de pasvorm aan de voet in de praktijk en hoe dit nou voelt. Ik zit zelf al een tijdje te worstelen om de goede schoen te vinden en wellicht is dit de oplossing.

Ik zag je trouwens een startprijs geven van ongeveer 500 euro. Gaat dit snel omhoog met opties ? Daarnaast neem ik aan dat dit inclusief het opmeten is en het maken van je persoonlijke leest. Heeft dit dan nog invloed op de prijs van een 2de paar ?

groet,

René

Volgens mij kies je een van de bestaande leesten. Als je echt een persoonlijke leest wil moet je toch denken aan bespoke.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Mediaman

• Gast
Reactie #310 Gepost op: 28 augustus 2010 - 17:49:35
@mediaman

groet,

René

Dank voor het compliment.

Voor die prijs heb je de keuze uit modellen en leesten, de meerprijs zit dacht ik in ledersoorten (croco) en bijv. de afwerking van de zool. Ik schat dat je voor een beetje schoen tussen de € 500 a € € 700 zal uitkomen.

Dat laatste weet ik niet, er worden dacht ik niet echt kosten gerekend voor het maken vd leest, dus zal dat ook geen prijsverlagend effect hebben op de prijs vh 2e paar.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #311 Gepost op: 28 augustus 2010 - 18:08:31
Wat laat, maar ik vind het heel mooie schoenen geworden, Mediaman. En nu is voor mij het mysterie van het afgeslepen hoekje ook opgelost. ;)

Mediaman

• Gast
Reactie #312 Gepost op: 28 augustus 2010 - 18:13:34
Dank J.

Het werd me verteld tijdens het bezoek aan de werkplaats en ik vond het erg slim bedacht.  :)

Erik van Voorst

• Gebruiker
  • First of all you dress like shit...(Julian)
    • Bekijk profiel
Reactie #313 Gepost op: 28 augustus 2010 - 21:12:11

Vandaag mijn eerste GREVE paartje gekocht (Outlet van 250 voor 125)...deze look is wat meer tijdloos dan de Santoni welke ik op het oog had...en voor hetzelfde totale budget ook nog eens vandaag kunnen slagen voor een paartje Boss (Taupe kleurig met een gespje) en een paartje Bitter (Acajou met een klein werkje enkel op de neus)  ...maximale Bang for the Buck...

Ik was in een van de schoenwinkels meer voor mijn borstels en wat schoencreme-kleurtjes (Royal Treatment) kwijt dan voor mijn paar schoenen.. :-^

Ik geef toe dit alles met een beetje begeleiding van het forum... :)

EDIT: ik neem aan dat dit de "City-Line" is...nog tips hoe ik aan de/een bijpassende riem kan komen..
Laatst bewerkt op: 28 augustus 2010 - 21:30:37 door Erik van Voorst
Iedere dag is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen !!

Airjay

• Bekijk profiel
Reactie #314 Gepost op: 29 augustus 2010 - 01:07:45
Dank voor het compliment.

Voor die prijs heb je de keuze uit modellen en leesten, de meerprijs zit dacht ik in ledersoorten (croco) en bijv. de afwerking van de zool. Ik schat dat je voor een beetje schoen tussen de € 500 a € € 700 zal uitkomen.

Dat laatste weet ik niet, er worden dacht ik niet echt kosten gerekend voor het maken vd leest, dus zal dat ook geen prijsverlagend effect hebben op de prijs vh 2e paar.

Nog een vervolgvraagje... Iets is me niet helemaal duidelijk geworden na het lezen van jouw verslag en het commentaar van Orno hierboven. Gaat het hier nu om MTO waarbij je kan kiezen voor welke leest, leersoort, afwerking etc etc ? Of gaat het om MTM waarbij men verschillende leesten als basis kan nemen en die wordt vervolgens aangepast om helemaal goed aan te sluiten. Ik dacht het laatste.

groet,

René