Nog steeds of alweer?
Ik gok nog steeds. Ze hebben over de hele wereld shows, maar schoenen leveren doen ze niet. Ik wacht geloof ik al een jaar op een order, maar ik verwacht niet dat het ooit nog zal komen. Ik heb van andere mensen vergelijkbare verhalen gehoord.
Blijft een mooie schoen MMorley, maar ik vind de M op de zool echt zwaar mislukt.
Hehe. Ik zie wat je bedoelt, maar ik vind 'em wel mooi.
Lijken me mooie schoenen, maar waarom zou je voor AS moeten gaan, terwijl je ook C&J en EG hebt? G&G schoenen zijn duidelijk anders. Dat zie ik bij AS niet.
Ik heb geen Edward Green in mijn bezit gehad, maar wel in mijn handen. Qua afwerking vind ik EG en AS heel dicht bij elkaar liggen. EG heeft wel veel meer modellen. EG en AS zijn wel echt mooier dan C&J benchgrade en handgrade. Ik denk dat de enige reden om AS te verkiezen boven EG het financiële centjesgeld is. Ik weet niet zeker wat MTO EG doet, maar bij AS kost het slechts 650 GP. Bij terugkerende klanten valt er bovendien vaak nog wel een prijsje te maken.
Ik vind dat AS, en bijvoorbeeld ook Carmina, vaak de spijker op de kop slaan met hun leesten. (Of misschien is het één leest van beide merken die me altijd in positieve zin opvalt.) Dat zou een reden kunnen zijn.
De leesten van AS liggen een beetje tussen het Britse en het Italiaanse in. Dat is inderdaad erg mooi.
Jammer dat die gasten er zo'n potje van maken.