in alle eerlijkheid kan ik zeggen dat voor mij de service bij Oger geweldig is.
ik ben nou niet bepaald een big spender mijn aankopen beperken zich tot pakken uit de DFS lijn en Gherardi overhemden en af en toe een das maar in D-H kent nagenoeg iedereen me van gezicht en in amsterdam wordt ik ook zeer goed geholpen.
in mijn Pre SF periode was ik vaste klant bij Credo in Den Haag (en niet voor de Philippe Plein tshirts) omdat ze daar "snelle' modieuze (lees te korte plakpakken met ielige revers) pakken verkochten. toen ik daar een keer midden december stond te passen kwam er een oudere dame van een jaar of 65 binnen, die hoorde haar kleinzoon altijd over die winkel (voor de niet hagenaars credo heeft het alleen recht in D-H op alle niet SF goedgekeurde Poseurs/finnen merken) en zij wou voor kerst haar kleinzoon een presentje van die winkel geven en ze vroeg zich af wat ze voor 35 euro daar kon kopen.
de verkoper die daar stond in D&G blazer die eigendom is van de zaak(ze komen smorgens in hun eigen kloffie binnen en kleden zich dan om) vertelde de vrouw lachend dat dit geen winkel voor haar of haar kleinzoon was en dat ze voor 35 euro nog geen boxer kon kopen. en of zij zo snel mogelijk de winkel wou verlaten.
toen brak mijn klomp wel en de eigenaar, die toevallig een zeer goede vriend van mij is (retailwereldje in den haag is erg klein) heb ik daar ook op geattenteerd omdat dit geen manier is om een winkel te verkopen, dit zou ik trouwens ook doen wanneer ik onbehoorlijk zou worden geholpen bij Oger.
nu even ontopic, wat vinden we van de monk? de prijs stond er nog niet bij maar met mijn leken oog ziet het er wel aardig uit