Auteur Topic: Ogér  (1127278 keer gelezen)

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3495 Gepost op: 03 maart 2014 - 11:24:27
tnx B!
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Beau

• Bekijk profiel
Oger
Reactie #3496 Gepost op: 03 maart 2014 - 11:47:34
Gister voor de tweede keer wat pakken staan passen bij Oger en a) niet onder de indruk (was in beide gevallen Oger red) en b) ZO onbeschoft geholpen.

Ik geef direct toe, ik ga voorlopig geen tonnen wegleggen daar, maar ik kom toch gewoon om een pak van 500 euro kijken at ik diezelfde dag elders ook gekocht heb. Ik kreeg commentaar dat ik geen overhemd aanhad, werd ergens in een hoek gezet en kreeg wat pakken toegestopt (in plaats van dat ik zelf even kon kijken) en letterlijk het eerste wat de beste man zei was: "komen jullie hier vandaan?". Allemaal zo badinerend en neerbuigend. En dat komt dan van iemand die voor zijn werk in een winkel staat. Vorige keer zelfde verhaal, toen werd me letterlijk gevraagd of ik nog wat ging kopen nadat ik 2 jasjes aangehad had.

Voorgoed besloten om bij Oger niets meer te kopen. Nu zullen ze daar niet wakker van liggen, maar wie verzint het nu om zo je klanten te woord te staan?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3497 Gepost op: 03 maart 2014 - 11:49:17
Gewoon arrogant terug doen.
En ja, we komen uit de provincie, eens kijken hoeveel geld we vandaag gaan stukslaan hier.

Beau

• Bekijk profiel
Oger
Reactie #3498 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:05:31
Ik ben in mijn 7 jaar in Amsterdam al een stuk gebekter geworden, maar hier stond ik toch nog even met de mond vol tanden.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3499 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:05:57
haha bizar. Begrijp dat je in de PC bent geweest. Ik snap dat ook echt niet. Ze spreken zichzelf ook zo tegen. Wel RED introduceren om mensen kennis te laten maken met Oger in de hoop ze later toe te voegen aan de hogere lijnen en dan vervolgens zon attitude:

Deze baas komt trouwens in een camo shirt binnen, lijkt me ook geen overhemd..

Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3500 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:12:05
Ik geef direct toe, ik ga voorlopig geen tonnen wegleggen daar,
De verkoper weet dat niet. Van hem een grote fout om daar niet standaard van uit te gaan.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3501 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:23:06
Warme service heet dat blijkbaar.

Beau

• Bekijk profiel
Oger
Reactie #3502 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:30:39
RED introduceren om mensen kennis te laten maken met Oger in de hoop ze later toe te voegen aan de hogere lijnen

Dit leek mij ook een beetje het idee. Ik ben 30 en ondernemer en het kan best zijn dat er in de toekomst nog eens wat pakken nodig zijn, maar op deze manier kijk ik wel uit.

Ik kreeg bijvoorbeeld een pashemd aangereikt dat perfect zat en een heel mooi boord had. Dus ik vragen wat dat overhemd kost, waarop er geantwoord wordt: "dit is gewoon een pashemd mijnheer, het gaat nu even niet om de prijs. Als u daar behoefte aan heeft kunnen we later wel even iets in uw prijsklasse opzoeken."

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3503 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:31:57
Haha valse nichten
live and let die

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3504 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:32:47
Ik zou serieus een mail sturen. Echt een belachelijke gang van zaken. Moet zeggen dat ik bij mijn RED pak erg goed geholpen ben. Dus ik kan er zelf niet over meepraten maar er zijn al iets teveel voorbeelden in dit topic voorbijgekomen om het een toevalligheid te noemen.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3505 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:33:54
Citaat
Als u daar behoefte aan heeft kunnen we later wel even iets in uw prijsklasse opzoeken."

Lolwhut

Beau

• Bekijk profiel
Oger
Reactie #3506 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:45:19
Haha valse nichten

Het was ook een nicht. Beetje zelfspot heb ik nog wel (geloof ik), maar dit werd wel wat ongemakkelijk. Die vorige gast was gewoon een botte zak.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3507 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:51:15
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3508 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:54:06
Leest die socialmediamanager ook nog even mee?

Beau

• Bekijk profiel
Oger
Reactie #3509 Gepost op: 03 maart 2014 - 12:55:31
:roll: www.korrelatie.nl

Hehe, zo'n ding is het ook weer niet. Ik ga ze zeker niet mailen en vast ook nog wel eens wat kopen. Vraag was meer: hoe kun je nou een winkel runnen met dit soort volk.