Auteur Topic: Ogér  (1127281 keer gelezen)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3510 Gepost op: 03 maart 2014 - 13:02:41
Lolwhut
Pijnlijk idd... dat je zo in een "bepaalde prijsklasse" wordt gezet door een verkoper.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3511 Gepost op: 03 maart 2014 - 13:05:59
Ik zou er echt niet meer kopen.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3512 Gepost op: 03 maart 2014 - 13:18:49
Met je MBO diploma op zak voor 30k per jaar bruto bij de Ogert gaan werken en dan uit de hoogte doen. Priceless. Ik kom er bij voorkeur ook niet  8)
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3513 Gepost op: 03 maart 2014 - 13:18:54
Ga je lekker als provinciaaltje naar Pauw.
live and let die

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3514 Gepost op: 03 maart 2014 - 13:35:57
Genoeg andere alternatieven Beau. Snap niet dat je je geld naar een zaak brengt welke je als een stuk vuil behandeld.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Martijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3515 Gepost op: 03 maart 2014 - 14:03:38
Wat een rare gang van zaken. Is bij andere vestigingen beter. In Rotterdam en Den Haag word ik altijd heel netjes en vriendelijk geholpen, ondanks dat ze gewoon weten dat ik een heel beperkt budget heb.

Hopen zeker dat ik na m'n studie veel geld ga meebrengen. :mrgreen:

NielsK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3516 Gepost op: 03 maart 2014 - 14:25:34
Ben zelf student en kom weleens op New Balance sneakers binnen.
Nog nooit vervelende ervaringen gehad en zowel in Rotterdam als den Haag goed geholpen.

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3517 Gepost op: 03 maart 2014 - 14:45:55
De verkoper weet dat niet. Van hem een grote fout om daar niet standaard van uit te gaan.
Ik vergeet nooit een verhaal dat ik ooit eens las. Geïnterviewde was een uiterst succesvolle autoverkopert (jawel) van een duur merk. Op de vraag wat het geheim van zijn succes was antwoordde hij dat hij iedereen die door de deur kwam lopen gelijk behandelde, of het nou een 16-jarige in een afgetrapte spijkerbroek of een goedgeklede rijkaard in een duur pak was. Alle andere verkopers storten zich doorgaans op het tweede type en lieten de jonkies met opgetrokken neus links liggen. Hij gaf iedereen volle aandacht en nam uitgebreid de tijd, ook voor de jonge garde in t-shirt. Moraal van het verhaal was dat zo'n jonkie dat door iedereen behalve onze succesvolle verkoper genegeerd werd, niet zelden een maand later weer de deur door kwam lopen. Dit maal met papa en mama die de auto af kwamen rekenen.. (verhaal speelde in de US).

Is een verhaal dat mij in ieder geval bij is gebleven en wat ik ook zeker toepas in de dagelijkse business. Never judge a book by it's cover..
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3518 Gepost op: 03 maart 2014 - 15:07:14
Ik vergeet nooit een verhaal dat ik ooit eens las. Geïnterviewde was een uiterst succesvolle autoverkopert (jawel) van een duur merk. Op de vraag wat het geheim van zijn succes was antwoordde hij dat hij iedereen die door de deur kwam lopen gelijk behandelde, of het nou een 16-jarige in een afgetrapte spijkerbroek of een goedgeklede rijkaard in een duur pak was. Alle andere verkopers storten zich doorgaans op het tweede type en lieten de jonkies met opgetrokken neus links liggen. Hij gaf iedereen volle aandacht en nam uitgebreid de tijd, ook voor de jonge garde in t-shirt. Moraal van het verhaal was dat zo'n jonkie dat door iedereen behalve onze succesvolle verkoper genegeerd werd, niet zelden een maand later weer de deur door kwam lopen. Dit maal met papa en mama die de auto af kwamen rekenen.. (verhaal speelde in de US).

Is een verhaal dat mij in ieder geval bij is gebleven en wat ik ook zeker toepas in de dagelijkse business. Never judge a book by it's cover..

Dit is ook iets dat ik van mijn vader heb geleerd, heeft een tijdje in de auto's gezeten vroeger. Meest shabby uitziende personen kochten uiteindelijk de duurste auto's ;)
Assumption is the mother of all fuck-ups.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3519 Gepost op: 03 maart 2014 - 15:34:11
Leest die socialmediamanager ook nog even mee?
Zeker weten van wel.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3520 Gepost op: 03 maart 2014 - 15:47:40
t geschetste sfeertje voel je inderdaad heel goed rondwaren in Amsterdam.
Toch ben ik onlangs erg correct geholpen door de opmeter van de Klm hemden in die ruimte boven de winkel.
Be yourself no matter what they say

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3521 Gepost op: 03 maart 2014 - 16:22:51
Ben zelf student en kom weleens op New Balance sneakers binnen.
Nog nooit vervelende ervaringen gehad en zowel in Rotterdam als den Haag goed geholpen.

en je susu outfit dan? daar ook niet over?  :mrgreen:

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3522 Gepost op: 03 maart 2014 - 16:57:15
Dit is ook iets dat ik van mijn vader heb geleerd, heeft een tijdje in de auto's gezeten vroeger. Meest shabby uitziende personen kochten uiteindelijk de duurste auto's ;)
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Motorzaak bij mij in de buurt idem: daar kwam iemand binnen in sportbroek(je) en teenslippers. Ff rondkijken... een uur later had hij een motor + uitrusting gekocht van totaal bijna 30k gulden.
Laatst bewerkt op: 03 maart 2014 - 16:59:52 door Fedor

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3523 Gepost op: 03 maart 2014 - 17:02:37
Respect voor iedere baan hoor, maar heb nooit begrepen hoe een kledingverkoper zich in het hoofd kan halen zich arrogant op te stellen. Autowereldje heeft daar ook een (onbegrijpelijk) handje van.
Laatst bewerkt op: 03 maart 2014 - 20:39:45 door floriss
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3524 Gepost op: 03 maart 2014 - 17:05:21
schrikt af.
ben er in korte tijd 3x geweest. was erg rustig in de winkel op wat russen?? na, die vinden dat natuurlijk practig
Be yourself no matter what they say