Auteur Topic: Ogér  (1127275 keer gelezen)

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #3375 Gepost op: 04 augustus 2013 - 13:36:25
Letten ze ook op d/t fouten?

Symme

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3376 Gepost op: 04 augustus 2013 - 13:37:46
Ik ben blij dat je me verbeterd  :wink:
Boys have swag, men have style, gentlemen have character.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3377 Gepost op: 04 augustus 2013 - 13:38:32
;)

guest45

• Gast
Reactie #3378 Gepost op: 04 augustus 2013 - 13:45:34
Letten ze ook op d/t fouten?

Carwo de mystery shoppert :lol:

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3379 Gepost op: 04 augustus 2013 - 14:18:23
Mooi dasje Emilio. Zal eens gaan kijken als ze zulke 7-folds aan de RED lijn toevoegen.
The man with style, is the man who can smile

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3380 Gepost op: 04 augustus 2013 - 15:01:45
Mooi verhaal wat goed illustreert waarom ik er nooit (meer) kom!
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Oger
Reactie #3381 Gepost op: 04 augustus 2013 - 16:23:21

Vraag me niet waarom maar een aantal van die winkelklerken menen een zekere status te kunnen ontlenen aan het werken bij Ossjee in de PeeCee.

Die issue heb ik sowieso bij dat soort verkopers. Schattig dat je jezelf een baas vindt als je bij een dure zaak verkoopslaaf bent, maar je kunt het spul daar zelf ook niet betalen zonder werknemerskorting, gast. Wie moet er dan precies op wie neerkijken...

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3382 Gepost op: 04 augustus 2013 - 16:49:22
 8-[Het ligt denk ik ook aan de gemiddelde Oger klant. Vergeet niet dat wij niet tot die categorie behoren en (denken dat) we weten waar we het over hebben.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Franklin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3383 Gepost op: 04 augustus 2013 - 18:29:04
8-[Het ligt denk ik ook aan de gemiddelde Oger klant. Vergeet niet dat wij niet tot die categorie behoren en (denken dat) we weten waar we het over hebben.

Dat zeg je nou wel, maar als je naar "Red" en "DFS" kijkt zijn mensen die een werkpak dragen wel degelijk een belangrijke doelgroep. Oftewel, ze mikken niet alleen maar op oud en nieuw geld.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3384 Gepost op: 05 augustus 2013 - 11:55:07
Dat zeg je nou wel, maar als je naar "Red" en "DFS" kijkt zijn mensen die een werkpak dragen wel degelijk een belangrijke doelgroep. Oftewel, ze mikken niet alleen maar op oud en nieuw geld.

ftfy

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3385 Gepost op: 05 augustus 2013 - 12:03:46
Die issue heb ik sowieso bij dat soort verkopers. Schattig dat je jezelf een baas vindt als je bij een dure zaak verkoopslaaf bent, maar je kunt het spul daar zelf ook niet betalen zonder werknemerskorting, gast. Wie moet er dan precies op wie neerkijken...

Is toch mooi als je je medewerkers op deze manier intrinsiek kunt motiveren?
Ik weet niet beter dan dat gemotiveerde mensen meer verkopen dan ongemotiveerde en dat is volgens mij wel de bedoeling wanneer je een winkel hebt.
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Oger
Reactie #3386 Gepost op: 05 augustus 2013 - 12:14:21
Verkopers die geen zelfingenomen, arrogante klootzakken zijn verkopen mijn inziens toch het meest.

Salvatore

• Gebruiker
  • pseudo-italiaan
    • Bekijk profiel
Reactie #3387 Gepost op: 05 augustus 2013 - 12:54:09
Arrogante verkopertjes die zich afvragen of je 't wel kan betalen allemaal... Moet niet gekker worden

Luka

• Bekijk profiel
Reactie #3388 Gepost op: 06 augustus 2013 - 10:03:19
Ik heb alleen de laatste paar pagina’s van dit topic gelezen aangezien ik nog niet zolang bekend ben met dit forum.

Ik kom best vaak bij Oger in de PC en deel bovenstaande ervaringen eigenlijk niet. Ben tot nu toe altijd erg goed geholpen, terwijl ik er jong uit zie (22). Moet zeggen dat ik meestal wordt geholpen door de ‘oudere’ verkopers, dus wellicht dat de ‘jongere’ verkopers arroganter overkomen.

Hoewel bijv. Santoni niet perse veel hoeft te kosten, begrijp ik het wel als iemand in bijv. een korte broek en goedkoop uitziende kleding ernaar gaat kijken de verkoper vraagtekens heeft of het wel binnen je budget valt. Niet dat ik het goed wil praten, iedereen verdient een gelijke behandeling en aan iemands kleding kan je natuurlijk niet afleiden hoeveel geld die persoon te besteden heeft.. maarja ieder mens heeft vooroordelen.

Maar persoonlijk denk ik dat het wel meevalt met hoe arrogant de verkopers zijn, in ieder geval dat is mijn ervaring.  :)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3389 Gepost op: 06 augustus 2013 - 10:24:17
Wat leuk dat je je aanmeldt om dat met ons te delen. :)