Auteur Topic: Laren  (10307 keer gelezen)

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Laren
Gepost op: 10 januari 2009 – 16:30:10
Ik kon het oude topic niet meer vinden. Als ik het gewoon over het hoofd heb gezien moeten jullie het maar weghalen!

Ik was vandaag in Laren en ben gegrepen door de winkel LAREN, een winkel waar je perfect geholpen wordt, een winkel met een geweldige collectie en een winkel met gepassioneerde verkopers!
Ze verkopen PT01, het huismerk LAREN en schoenen van LAREN die uit de Santoni-fabriek komen. Ze gaan met die schoenen stoppen en 'echte' Santoni's verkopen omdat dat beter verkoopt. De verkopers die er werken hebben liefde voor kleding en voor de klant. Als je daar komt denken ze echt met je mee en raden ze je dingen aan waarvan je eerst denkt dat het niks voor je is maar dat als je het aan hebt het perfect voor je is. De stoffen zijn van Scabal. Ze verkopen ook van een ander huis 100% cashmere stoffen. Ze hebben rtw en maatwerk.
De eigenaar van de winkel komt weleens bij Frans Boone en is een kledingliefhebber. Kent Milaan en Florence op zijn duimpje en komt op de Pitti Uomo en dergelijke.

Kortom, een topzaak. Zeker een aanrader als je in de buurt van Laren bent.
Laatst bewerkt op: 10 januari 2009 – 22:16:14 door Duco

dasanti

  • Gebruiker
  • Berichten: 34
  • Sinterklaas
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2009 – 23:03:29
Ik ga binnenkort dan maar eens een kijkje nemen en zelf ondervinden of je gelijk hebt Duco.
Reistijd vanuit Bussum naar Laren - enkele minuten  :-^
Draag jij hem links of rechts?

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2009 – 23:09:50
Weet je waar de Bonneterie zit? Daar schuin tegenover zit het, volgens mij naast de poelier.

dasanti

  • Gebruiker
  • Berichten: 34
  • Sinterklaas
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2009 – 23:17:35
Ik ken Laren niet zo goed als ik Bussum ken. (dat zegt nog niets  :P)
In Laren ben ik zelfden. Heb het even opgezocht en nu weet ik het! Top thanks!
Draag jij hem links of rechts?

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2009 – 13:49:10
Ik ken Laren niet zo goed als ik Bussum ken. (dat zegt nog niets  :P)
In Laren ben ik zelfden. Heb het even opgezocht en nu weet ik het! Top thanks!
Ben jij eigenlijk nog geweest?

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Laren
Reactie #5 Gepost op: 28 februari 2009 – 13:51:41
Ik wilde net vragen hoe jouw mening over laren is, Dasanti, gooi het in de groep!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Diverander

  • Gebruiker
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #6 Gepost op: 28 februari 2009 – 15:38:38
Laren, ja ik woon in het Gooi, maar  Laren is toch een beetje te!
Poffertjes eten vind ik eigenlijk daar nog het leukst.

De werknemers in de winkels doen net of je niets bent en dat zij het helemaal gemaakt hebben (ipv andersom, hahaha)

Gr,
D
"Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak"

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Laren
Reactie #7 Gepost op: 28 februari 2009 – 15:47:37
Okee, maar dat is een kwestie van er door heen kijken; zij zijn niets meer dan jou en andersom dito met een sterretje; attitude geven lijkt mij dus van beide kanten overbodig.

Misschien weten ze zich wel geen houding te nemen als jij binnenkomt... Ben je een typische mooiboy/fotomodel? ;)

Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Carel

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.064
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #8 Gepost op: 28 februari 2009 – 15:47:54
Laren, ja ik woon in het Gooi, maar  Laren is toch een beetje te!
Poffertjes eten vind ik eigenlijk daar nog het leukst.

De werknemers in de winkels doen net of je niets bent en dat zij het helemaal gemaakt hebben (ipv andersom, hahaha)


Gr,
D

In welke betere heren kleding zaak is dat niet waar ze je niet kennen?
Tribula

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Laren
Reactie #9 Gepost op: 28 februari 2009 – 15:50:57
In welke betere heren kleding zaak is dat niet waar ze je niet kennen?

Zullen we hier 'grotere' van maken?! :)
Ik ken een aantal 'betere' zaken, ook buiten de kleding, die klein zijn gebleven en het niet altijd moeten hebben van de naam. De service en klantgerichtigheid die je daar krijgt; is als het verschil tussen met nummers of namen aangesproken worden.

Edit: typo
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Diverander

  • Gebruiker
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #10 Gepost op: 28 februari 2009 – 15:53:13
Okee, maar dat is een kwestie van er door heen kijken; zij zijn niets meer dan jou en andersom dito met een sterretje; attitude geven lijkt mij dus van beide kanten overbodig.

Misschien weten ze zich wel geen houding te nemen als jij binnenkomt... Ben je een typische mooiboy/fotomodel? ;)



Mooiboy of fotomodel ben ik zeker niet, en iedereen is voor mij gelijk, als men zich ook zo opstelt.
Ik ben meer van "wederzijds respect", wat ze ik nu. Ik lijk Balkenende wel!
"Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak"

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Laren
Reactie #11 Gepost op: 28 februari 2009 – 15:56:10
Mooiboy of fotomodel ben ik zeker niet, en iedereen is voor mij gelijk, als men zich ook zo opstelt.
Ik ben meer van "wederzijds respect", wat ze ik nu. Ik lijk Balkenende wel!

Goede instelling wel, jammer dat de verkopers het (bij jou) laten afweten qua service en vriendelijkheid.
Ik ben er binnenkort ook te vinden, zal mijn bevindingen hier ook plaatsen.

Off-topic: Aan een enkele Balkenende hebben wij genoeg, maar dat vul je zelf al in. ;)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #12 Gepost op: 28 februari 2009 – 16:06:00
Mooiboy of fotomodel ben ik zeker niet, en iedereen is voor mij gelijk, als men zich ook zo opstelt.
Ik ben meer van "wederzijds respect", wat ze ik nu. Ik lijk Balkenende wel!
Haha, jouw ervaring hoor ik wel vaker, maak het zelf ook weleens mee. Ben je bij Laren geweest? Sorry, maar ik kan niet geloven dat je daar dit meemaakt.

Diverander

  • Gebruiker
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #13 Gepost op: 28 februari 2009 – 16:12:19
We moeten natuurlijk niet generaliseren, maar het is me wel eens voor gekomen in Laren.
De mensen daar hebben in verhouding met de rest van Nederland een iets hoger poeha gehalte.

Nu ben ik dat wel gewend daar ik ook in het Gooi op school heb gezeten, maar elke keer kijk ik er toch weer van op!

Gr.
D
"Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak"

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #14 Gepost op: 28 februari 2009 – 16:13:05
We moeten natuurlijk niet generaliseren, maar het is me wel eens voor gekomen in Laren.
De mensen daar hebben in verhouding met de rest van Nederland een iets hoger poeha gehalte.

Nu ben ik dat wel gewend daar ik ook in het Gooi op school heb gezeten, maar elke keer kijk ik er toch weer van op!

Gr.
D
Hehe, volgens mij snappen wij elkaar niet helemaal. Ik bedoel de winkel ''Laren'' in het dorp Laren. Jij bedoelde het dorp toch?