Ik heb vorige week ook eens een bezoekje gebracht aan deze winkel. M'n ouders moesten in Hilversum zijn dus dit was mooi te combineren met een bezoekje aan Laren. Ik wilde namelijk nog een PT01 broek kopen die ik elders op het forum al had gespot en die zijn bij mij in de regio nergens te koop. Ik wist dat duco had gepost ze dit merk hier zouden verkopen. We konden de winkel eerst even niet vinden (ben daar niet zo bekend) en als je mensen dan vraagt naar een winkel die Laren heet in Laren weet niemand het en kijken ze je een beetje vreemd aan. Uiteindelijk de winkel wel gevonden, zit iets van die hoofdstraat af in het centrum.
We zijn in de winkel prima geholpen door een jongeman. Totaal geen hoog poeha gehalte, gewoon een goede en zeer aardige verkoper. Ik vertelde hem dat ik speciaal voor z'n PT01 colletie kwam en toen wilde hij wel graag weten hoe ik wist dat hij dat verkocht. Ik vertelde hem dat ik dat op het internet had gelezen van een jongeman met een roze broek. Die wist ie zich nog wel te herinneren

. Ik heb hem gewezen op het stijlforum, dus wie weet leest hij strak wel mee.
Ze hebben daar een uitgebreide collectie van PT01 en PT05. De PT05's in bijna alle kleuren van de regenboog. Erg mooie broeken maar helaas hadden ze deze alleen maar in lengte maat 34 en ik moet 36 hebben. De verkoper had de inkoop niet zelf gedaan dus hij wist mij niet te melden of ze ook in 36 leverbaar zijn, maar hij zou het gaan uitzoeken. Ik heb uiteindelijk twee PT01's gekocht. Bij deze broeken heb je geen problemen met de lengte aangezien daar nog een zoom wordt ingezet. Het zijn een beige colour (knoopjes) en een blauw/witte ruit geworden.
Terwijl ik aan het passen was vertelde de verkoper aan m'n moeder dat ze bezig zijn met een winkel formule die onder de naam LAREN op meer plaatsen moet gaan komen. Ik heb geen idee op wat voor termijn deze plannen zijn en waar. Ze willen zich richten op merken die veel andere winkels niet verkopen. We zullen zien wat het wordt.