Auteur Topic: Laren  (11029 keer gelezen)

Diverander

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Laren
Reactie #15 Gepost op: 28 februari 2009 - 16:27:29
Hehe, volgens mij snappen wij elkaar niet helemaal. Ik bedoel de winkel ''Laren'' in het dorp Laren. Jij bedoelde het dorp toch?
Sorry ik begreep het even niet.
De winkel laren zegt me even niets.
Heb je een site? Dan wellicht wel.
"Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak"

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #16 Gepost op: 28 februari 2009 - 16:31:28
Ik zal even zoeken, het is in ieder geval de winkel naast de poelier en tegenover de Maison de Bonneterie. In de straat van Hofstee.

O, zie het net. De website is er nog niet.
Laatst bewerkt op: 28 februari 2009 - 16:33:50 door Duco

Rutger

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 03 maart 2009 - 13:53:59
Ik heb vorige week ook eens een bezoekje gebracht aan deze winkel. M'n ouders moesten in Hilversum zijn dus dit was mooi te combineren met een bezoekje aan Laren. Ik wilde namelijk nog een PT01 broek kopen die ik elders op het forum al had gespot en die zijn bij mij in de regio nergens te koop. Ik wist dat duco had gepost ze dit merk hier zouden verkopen. We konden de winkel eerst even niet vinden (ben daar niet zo bekend) en als je mensen dan vraagt naar een winkel die Laren heet in Laren weet niemand het en kijken ze je een beetje vreemd aan. Uiteindelijk de winkel wel gevonden, zit iets van die hoofdstraat af in het centrum.

We zijn in de winkel prima geholpen door een jongeman. Totaal geen hoog poeha gehalte, gewoon een goede en zeer aardige verkoper. Ik vertelde hem dat ik speciaal voor z'n PT01 colletie kwam en toen wilde hij wel graag weten hoe ik wist dat hij dat verkocht. Ik vertelde hem dat ik dat op het internet had gelezen van een jongeman met een roze broek. Die wist ie zich nog wel te herinneren :mrgreen:. Ik heb hem gewezen op het stijlforum, dus wie weet leest hij strak wel mee.

Ze hebben daar een uitgebreide collectie van PT01 en PT05. De PT05's in bijna alle kleuren van de regenboog. Erg mooie broeken maar helaas hadden ze deze alleen maar in lengte maat 34 en ik moet 36 hebben. De verkoper had de inkoop niet zelf gedaan dus hij wist mij niet te melden of ze ook in 36 leverbaar zijn, maar hij zou het gaan uitzoeken. Ik heb uiteindelijk twee PT01's gekocht. Bij deze broeken heb je geen problemen met de lengte aangezien daar nog een zoom wordt ingezet. Het zijn een beige colour (knoopjes) en een blauw/witte ruit geworden.

Terwijl ik aan het passen was vertelde de verkoper aan m'n moeder dat ze bezig zijn met een winkel formule die onder de naam LAREN op meer plaatsen moet gaan komen. Ik heb geen idee op wat voor termijn deze plannen zijn en waar. Ze willen zich richten op merken die veel andere winkels niet verkopen. We zullen zien wat het wordt.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18 Gepost op: 03 maart 2009 - 14:48:58
Leuk dat je ook geweest bent. Is inderdaad een erg fijne winkel, hoe zag de jongen die je geholpen hebt er uit? De blauw/witte ruit broek is trouwens erg gaaf.
Laatst bewerkt op: 03 maart 2009 - 15:06:04 door Duco

Ervé

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #19 Gepost op: 11 januari 2010 - 11:16:06
Afgelopen weekend in Laren geweest, maar de winkel Laren is volgens mij niet meer. Het zag er leeg en donker uit en ze hadden de rolluiken naar beneden terwijl alle andere winkels gewoon geopend waren.

Joltcan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 14 december 2010 - 17:08:27
Weet iemand hoe die goede schoenenzaak ook al weer heet? Ik wil eventjes kijken hoe goed ze in de goede damesschoenen zitten. Ik ben ongelooflijk teleurgesteld door mijn vaste leverancier Manwood (Cornelis Schuytstraat), waar ze mijn vriendin echt intens beledigd hebben (en mij dus ook). Eigenlijk is de vraag: wat is de beste schoenenwinkel voor dames. Dan heb ik het niet over winkels als Shoebaloo of Warmer, want dat vindt zij winkels 'voor de betere gezelschapsdame'.
highly caffeinated

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 14 december 2010 - 17:26:12
Weet iemand hoe die goede schoenenzaak ook al weer heet? Ik wil eventjes kijken hoe goed ze in de goede damesschoenen zitten. Ik ben ongelooflijk teleurgesteld door mijn vaste leverancier Manwood (Cornelis Schuytstraat), waar ze mijn vriendin echt intens beledigd hebben (en mij dus ook). Eigenlijk is de vraag: wat is de beste schoenenwinkel voor dames. Dan heb ik het niet over winkels als Shoebaloo of Warmer, want dat vindt zij winkels 'voor de betere gezelschapsdame'.

Moet je eens kijken bij Frans Boone in Sluis ;)
Quotidie potest esse ultimo die

Joltcan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #22 Gepost op: 14 december 2010 - 17:47:05
Moet je eens kijken bij Frans Boone in Sluis ;)

Dank je voor de tip, maar helaas iets te ver uit de richting van Amsterdam.
Als de winkel net zo mooi is, als dat de site is dan beloofd dat wel veel goeds.
highly caffeinated

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #23 Gepost op: 14 december 2010 - 19:11:29
Je bedoeld Brogues
Be yourself no matter what they say

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #24 Gepost op: 14 december 2010 - 19:43:51
Brogues verkoopt alleen herenschoenen.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #25 Gepost op: 14 december 2010 - 19:45:22
Hofstee bedoel je misschien?

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #26 Gepost op: 14 december 2010 - 19:48:29
Ik neem niet aan dat z n vriendin op zoek is naar  Mephisto's. Bitter dan?

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #27 Gepost op: 14 december 2010 - 20:02:31
Ik neem niet aan dat z n vriendin op zoek is naar  Mephisto's. Bitter dan?

De winkel aan het einde van de straat waar ook de poelier zit is toch Hofstee? Op een kruising waar aan de andere kant van de weg een sportzaak zit. Straat van de Maison de Bonneterie toch?

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #28 Gepost op: 14 december 2010 - 20:12:09
Hofstee of -stede inderdaad maar dat is slechts een gemiddelde voor-de-hele-familie-wat schoenenzaak toch

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #29 Gepost op: 14 december 2010 - 20:14:17
Ik weet eigenlijk alleen 100% zeker dat ze (Floris) van Bommel, Dubarry en Uggs verkopen. Verder geen idee. Is er verder wel een goede schoenenzaak in Laren dan?