Auteur Topic: Santoni  (1766406 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: New Santoni @ Sir Max
Reactie #3420 Gepost op: 16 december 2007 - 19:43:36
Citaat van: "lovezilli"
Na enige tijd rond te hebben gelezen op dit forum met name over schoenen vond ik echt dat het tijd was voor mn eerste ECHTE paar schoenen.
Dank voor je prachtige verhaal. En heel veel plezier en genot gewenst met je mooie schoenen!

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Santoni - Deel XI
Reactie #3421 Gepost op: 16 december 2007 - 20:22:46
Mooie schoenen en leuk verhaal, veel plezier met je nieuwe schoenen.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3422 Gepost op: 16 december 2007 - 20:40:18
is inderdaad erg mooie schoen. veel plezier er mee! vind het ook altijd erg mooi om te horen hoe ze daar met passie schoenen verkopen. dan koop je snel ook iets daar ook al is het wat duurder. binnenkort toch maar eens die kant op gaan en een keertje gaan kijken.
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

lovezilli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3423 Gepost op: 16 december 2007 - 23:11:34
inderdaad, iedereen zou in mijn opzicht zo moeten verkopen. Als je iets met passie overbrengt en enthousiasme opwekt bij iemand geef je in mijn opzicht ook meer uit. En kom je 100 % terug
Ik was nooit van plan om zoveel uit te geven, vooral na wat ik bij oger en manwood heb gezien qua prijzen. Maar hoe ik er werd geholpen heeft dat veranderd. Dus ik kan het echt IEDEREEN aanraden. Het is echt winkelen op een andere manier zoals je gewend bent. Dit zijn geen verkopers maar echt vakmensen. Ze zeiden ook tegen mij als een schoen je niet goed past of niet goed voor je is dan verkopen we hem niet eens aan je. Dus ga gewoon eens langs en doe de ervaring op.
The system of yesterday in a market of today is 'chapter eleven' tomorrow

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3424 Gepost op: 16 december 2007 - 23:23:46
Citaat van: "lovezilli"
Ze zeiden ook tegen mij als een schoen je niet goed past of niet goed voor je is dan verkopen we hem niet eens aan je.
Dat geldt voor iedere goede zaak, denk ik; ik had dat ook bij het Maastrichtse Shoes & Shirts.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel XI
Reactie #3425 Gepost op: 16 december 2007 - 23:24:44
die arrogantie kun je alleen aannemen als je een fantastisch lopende zaak hebt opgebouwd met steeds terugkerende tevreden klandizie

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3426 Gepost op: 16 december 2007 - 23:31:23
Citaat van: "Napoleon"
die arrogantie kun je alleen aannemen als je een fantastisch lopende zaak hebt opgebouwd met steeds terugkerende tevreden klandizie.
Dat is toch geen arrogantie? Dat is verdiend vakmanschap, lijkt me.

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel XI
Reactie #3427 Gepost op: 16 december 2007 - 23:55:13
Citaat van: "paulbrussel"
die arrogantie kun je alleen aannemen als je een fantastisch lopende zaak hebt opgebouwd met steeds terugkerende tevreden klandizie.
Dat is toch geen arrogantie? Dat is verdiend vakmanschap, lijkt me.
laten we wel wezen; iedereen wil toch zo snel mogelijk zn zakken vullen, zeker als je de hele dag door je knieen moet voor jan en alleman

lovezilli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3428 Gepost op: 17 december 2007 - 00:27:44
Zeker ik zal niet liegen, iedere ondernemer heeft als primaire doel zoveel mogelijk geld maken, maar het gaat om de manier waarop.
ze verliezen niet de aandacht en enthousiasme naarmate ze meer verkopen.
Sommige mensen hoe meer ze verdienen hoe meer ze de passie en liefde voor het vak ze vergeten, ze gaan zich bezig houden met andere dingen, maar wat ik hier merk is al verdienen ze zoveel, ze blijven doen wat ze leuk vinden en dat ze er goed mee verdienen is denk ik minder belangrijk, anders zouden ze zeker meer mensen in dienst nemen of een andere zaak erbij openen. Ze draaien daar wel een dikke omzet.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3429 Gepost op: 17 december 2007 - 00:59:25
laten we wel wezen; iedereen wil toch zo snel mogelijk zn zakken vullen, zeker als je de hele dag door je knieen moet voor jan en alleman
Is dat zo? Ik vind het bijna getuigen van minachting voor die vakmensen!
Ieder werk is compromissen sluiten, maar dat gelijk stellen aan "door je knieen moet voor jan en alleman" vind ik héél erg ver gaan!

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel XI
Reactie #3430 Gepost op: 17 december 2007 - 01:02:10
Tsja dat is nou onze napoleon... Tendensieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend zoals GS het zou typeren.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3431 Gepost op: 17 december 2007 - 01:09:54
Citaat van: "Sergio"
Tsja dat is nou onze napoleon... Tendensieus, ongefundeerd en nodeloos wetsend zoals GS het zou typeren.
Misschien ben ik nog te jong hier! :-)
"iedereen wil toch zo snel mogelijk zn zakken vullen" - dat is iets waar ik me dan ook helemaal niet in herken!!! Met plezier leuk werk doen, vind ik véél belangrijker, afgezien van het loonstrookplaatje!

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3432 Gepost op: 17 december 2007 - 07:26:49
Citaat van: "paulbrussel"
Citaat van: "Sergio"
Tsja dat is nou onze napoleon... Tendensieus, ongefundeerd en nodeloos wetsend zoals GS het zou typeren.
Misschien ben ik nog te jong hier! :-)
"iedereen wil toch zo snel mogelijk zn zakken vullen" - dat is iets waar ik me dan ook helemaal niet in herken!!! Met plezier leuk werk doen, vind ik véél belangrijker, afgezien van het loonstrookplaatje!

la nonna zei altijd ¨antwoord de zot naar zijn dwaasheid niet¨, Paul.. :wink:

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3433 Gepost op: 17 december 2007 - 10:01:19
Dat verhaal van Lovezilli dat lijkt een copie van mijn ervaring, zelfs de leest!
Ze doen het gewoon erg goed daar.
Natuurlijk willen ze verkopen, daar zijn het namelijk zelfstandig ondernemers voor.
Het zijn meesters in hun vak en dit wordt door sommigen wellicht verstaan als arrogante zakkenvullers.
Ik heb die ervaring niet. Ik geef mijn geld liever uit bij hen dan bij de manschappen in de PC, over zakkenvullers gesproken
Be yourself no matter what they say

lovezilli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3434 Gepost op: 17 december 2007 - 13:09:37
Citaat van: "carpe diem"
Dat verhaal van Lovezilli dat lijkt een copie van mijn ervaring, zelfs de leest!
Ze doen het gewoon erg goed daar.
Natuurlijk willen ze verkopen, daar zijn het namelijk zelfstandig ondernemers voor.
Het zijn meesters in hun vak en dit wordt door sommigen wellicht verstaan als arrogante zakkenvullers.
Ik heb die ervaring niet. Ik geef mijn geld liever uit bij hen dan bij de manschappen in de PC, over zakkenvullers gesproken

Helemaal mee eens