Auteur Topic: Santoni  (1766406 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3405 Gepost op: 14 december 2007 - 19:39:47
Citaat van: "AM__"
Citaat van: "lovezilli"
Waar heb je die schoenen gekocht?
Is er ook sale op santoni's

Ik heb de schoenen bij Kalmeijer in gouda gekocht, en ja ze waren in de opruiming: van €459.95 voor €325.00. :D

On t. gents :wink:

Aangezien ik in in Gouda werk ben ik eens gaan kijken bij Kalmeijer. Zeer beperkte collectie Santoni helaas, maar wat ze er van hadden was wel mooi. Die schoenen van jou AM, heb ik ook gezien, hadden ze nog in maat 8 voor de liefhebbers. Wel leuke Magnanni's gezien ook. Zelfde model als die van Evan, maar dan in chocobruin suede. Dus daar slaap ik nog een paar nachtjes over en als ik nergens meer Santoni's naar m 'n zin vind dan toch deze maar halen mits ze m'n maat nog hebben. Wil eigenlijk een suede monk van S.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3406 Gepost op: 14 december 2007 - 22:02:49
Ik heb de 27ste gepland staan om nog ff in de sale voor een paartje te kijken. Dan zijn de kerstpecunia binnen. :lol:
This, madame, is Versailles.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3407 Gepost op: 14 december 2007 - 22:35:22
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Rogier"
Ik heb de 27ste gepland staan om nog ff in de sale voor een paartje te kijken. Dan zijn de kerstpecunia binnen. :lol:

waar?

Weenognie eigenlijk. :P

Ik denk dat ik sowieso ff naar A'dam ga. Dus Osjee, Pauw, Manwood, Zwartjes.

En misschien nog naar Sartoria als mn Barba klaar is tegen die tijd. :D

Miguel Alvarez

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3408 Gepost op: 14 december 2007 - 22:45:20
Citaat van: "ruby tuesday"

waar?

Weenognie eigenlijk. :P

Ik denk dat ik sowieso ff naar A'dam ga. Dus Osjee, Pauw, Manwood, Zwartjes.

En misschien nog naar Sartoria als mn Barba klaar is tegen die tijd. :D

wat voor Barba heb je gehaald?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3409 Gepost op: 14 december 2007 - 22:47:19
Gewoon een simpele lichtroze met enkel manchet. :D

Miguel Alvarez

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3410 Gepost op: 14 december 2007 - 22:50:58
had je die nog niet dan? pff schaam je  :lol: . Ik was vanmiddag ook nog ff naar pauw geweest. Mooie Caruso jas gezien. Volgende keer denk ik maar terug voor een barba/finamore MTM.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3411 Gepost op: 14 december 2007 - 23:19:17
Citaat van: "Miguel Alvarez"
had je die nog niet dan? pff schaam je  :lol: . Ik was vanmiddag ook nog ff naar pauw geweest. Mooie Caruso jas gezien. Volgende keer denk ik maar terug voor een barba/finamore MTM.

Geen effen roze Napolitaanse nee. :oops:  :lol:

lovezilli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Santoni @ Sir Max
Reactie #3412 Gepost op: 16 december 2007 - 13:30:16
Hallo iedereen

Na enige tijd rond te hebben gelezen op dit forum met name over schoenen vond ik echt dat het tijd was voor mn eerste ECHTE paar schoenen. Ik heb in het verleden gucci's en prada's schoenen gedragen maar nooit echt Top kwaliteit schoen. Na in te hebben gelezen over de verschillende merken, winkels en ervaringen besloot ik in amsterdam te gaan kijken.
Ik zal hier met jullie mijn ervaring delen over het kopen van mn eerst paar Santoni's.

Vrijdag middag ben ik naar A'dam geweest. Na de verschillende winkels te hebben bezocht o.a Oger, Pauw en Manwood had ik gemengde gevoelens. Er was wel sale, schoenen gemiddeld rond de 375 maar er zat niet echt wat tussen wat ik dacht JA. Ik wilde een beetje een universele schoen die ik met veel dingen aan kon trekken. Geen zwart maar ook geen bruin. Beetje een mix.
Nou om 5 uur dacht ik toch maar laat ik Sir Max even proberen. Dus ik naar Sir Max, was niet echt heel druk ofzo. Er kwam een man naar me toe, Marcel was het denk ik, in elk geval niet die met die bril. Ik mn verhaal uitgelegd, dat ik er was voor mn eerste Echte paar schoenen, uitgelegd wat ik zocht en hoe dit dat. Ok ik heb een paar modellen aangewezen die me aanspraken O.A 2 modellen van Santoni, een bruine met dubble gesp en een met veters. Allebij gepast en mee gelopen Ik heb ook nog wat schoenen van Edward Green gepast. . Die man zat dingen uit te leggen ongelooflijk. Hij heeft zeker wel 1.5 uur met mij zitten praten, dingen uitleggen en verduidelijken. Hij heeft precies de leest gezocht die bij mij paste en ook eerlijk advies gegeven over welke hij ook dacht dat beter was. Daarna hebben we gepraat over het onderhoud, spanners en schoenen poetsen. Ik had echt sinds lange tijd het gevoel dat iemand mij iets aan het adviseren was en niet aan het verkopen. De schoen zelf zat ook perfect. Goede steun, lekker strak en zag er prachtig uit, Zie foto's beneden.
Toen vroeg ik de prijs waar ik eerlijk gezegd wel van schrok, met name omdat ze overal sale hebben, maar marcel zei dat zij op een andere manier werken, niet met sale etc etc. Ok ik nog beetje met hem zitten babbelen. Ik zei dat ik even wilde nadenken over welke ik echte wilde dit en dat. Hij zei ik zet ze voor je apart en kom morgen maar terug, dan weet je het tenminste zeker.
IK volgende dag teruggekomen ik heb de schoenen allebei nog een x aangehad en ben toch voor degene met veters gegaan Model 7552 op de prince leest. gelukkig had hij ze voor me apart gezet want 3 dezelfde schoenen waren die zelfde ochtend nog verkocht. Ik was er dus helemaal uit welke het zou worden, gekeken naar wat ik er nog bij zou kopen dat werden dus spanners en 2 kleuren saphir poets.
Toen heb ik afgerekend, nog een kopje koffie gedronken en naar huis. Hij zei dat ik over 2 weken terug moest komen om te kijken hoe de zool slijt zodat hij me advies kan geven of er zo een ijzer puntje onder moet bij de neus. verder zou hij ze inolien.

Mijn eerste ervaring met schoenen kopen en Sir Max is echt heel positief. Ik heb goed geholpen en zal zeker in de toekomst ook mijn schoenen bij hun kopen, ookal zijn ze iets duurder. Ik kan iedereen hier 100 % aanraden om daar naartoe te gaan.

Foto's zijn met mobiel gemaakt dus sorry als ze onduidelijk zijn
The system of yesterday in a market of today is 'chapter eleven' tomorrow

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3413 Gepost op: 16 december 2007 - 13:47:27
Leuk verhaal, prachtige schoen :!:  Inderdaad niet bruin en niet zwart. Veel loopplezier ermee  :)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3414 Gepost op: 16 december 2007 - 13:56:04
Leuk uiteengezet. :)  Je bent vanaf nu wel 'verpest' he maar dat wist je natuurlijk al :wink:

Mooie schoenen ook! Lekker spits neusje!

lovezilli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3415 Gepost op: 16 december 2007 - 14:04:23
hahahaha ja klopt, ik vroeg ookal hoe lang gaan de schoenen mee, hij zei afhankelijk van paar dingen, maar ookal hoeveel paar je er hebt. toen dacht ik ok i'm doomed:P vanaf nu geen normale prijzen meer maarja het is het dubbel en dwars waard.
The system of yesterday in a market of today is 'chapter eleven' tomorrow

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3416 Gepost op: 16 december 2007 - 14:04:55
welkom bij de club. :wink:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3417 Gepost op: 16 december 2007 - 16:03:43
Van harte met jou eerste echte paar schoenen veel plezier ermee.

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: New Santoni @ Sir Max
Reactie #3418 Gepost op: 16 december 2007 - 18:02:31
Citaat van: "lovezilli"
Hallo iedereen

Na enige tijd rond te hebben gelezen op dit forum met name over schoenen vond ik echt dat het tijd was voor mn eerste ECHTE paar schoenen. Ik heb in het verleden gucci's en prada's schoenen gedragen maar nooit echt Top kwaliteit schoen. Na in te hebben gelezen over de verschillende merken, winkels en ervaringen besloot ik in amsterdam te gaan kijken.
Ik zal hier met jullie mijn ervaring delen over het kopen van mn eerst paar Santoni's.

Vrijdag middag ben ik naar A'dam geweest. Na de verschillende winkels te hebben bezocht o.a Oger, Pauw en Manwood had ik gemengde gevoelens. Er was wel sale, schoenen gemiddeld rond de 375 maar er zat niet echt wat tussen wat ik dacht JA. Ik wilde een beetje een universele schoen die ik met veel dingen aan kon trekken. Geen zwart maar ook geen bruin. Beetje een mix.
Nou om 5 uur dacht ik toch maar laat ik Sir Max even proberen. Dus ik naar Sir Max, was niet echt heel druk ofzo. Er kwam een man naar me toe, Marcel was het denk ik, in elk geval niet die met die bril. Ik mn verhaal uitgelegd, dat ik er was voor mn eerste Echte paar schoenen, uitgelegd wat ik zocht en hoe dit dat. Ok ik heb een paar modellen aangewezen die me aanspraken O.A 2 modellen van Santoni, een bruine met dubble gesp en een met veters. Allebij gepast en mee gelopen Ik heb ook nog wat schoenen van Edward Green gepast. . Die man zat dingen uit te leggen ongelooflijk. Hij heeft zeker wel 1.5 uur met mij zitten praten, dingen uitleggen en verduidelijken. Hij heeft precies de leest gezocht die bij mij paste en ook eerlijk advies gegeven over welke hij ook dacht dat beter was. Daarna hebben we gepraat over het onderhoud, spanners en schoenen poetsen. Ik had echt sinds lange tijd het gevoel dat iemand mij iets aan het adviseren was en niet aan het verkopen. De schoen zelf zat ook perfect. Goede steun, lekker strak en zag er prachtig uit, Zie foto's beneden.
Toen vroeg ik de prijs waar ik eerlijk gezegd wel van schrok, met name omdat ze overal sale hebben, maar marcel zei dat zij op een andere manier werken, niet met sale etc etc. Ok ik nog beetje met hem zitten babbelen. Ik zei dat ik even wilde nadenken over welke ik echte wilde dit en dat. Hij zei ik zet ze voor je apart en kom morgen maar terug, dan weet je het tenminste zeker.
IK volgende dag teruggekomen ik heb de schoenen allebei nog een x aangehad en ben toch voor degene met veters gegaan Model 7552 op de prince leest. gelukkig had hij ze voor me apart gezet want 3 dezelfde schoenen waren die zelfde ochtend nog verkocht. Ik was er dus helemaal uit welke het zou worden, gekeken naar wat ik er nog bij zou kopen dat werden dus spanners en 2 kleuren saphir poets.
Toen heb ik afgerekend, nog een kopje koffie gedronken en naar huis. Hij zei dat ik over 2 weken terug moest komen om te kijken hoe de zool slijt zodat hij me advies kan geven of er zo een ijzer puntje onder moet bij de neus. verder zou hij ze inolien.

Mijn eerste ervaring met schoenen kopen en Sir Max is echt heel positief. Ik heb goed geholpen en zal zeker in de toekomst ook mijn schoenen bij hun kopen, ookal zijn ze iets duurder. Ik kan iedereen hier 100 % aanraden om daar naartoe te gaan.

Foto's zijn met mobiel gemaakt dus sorry als ze onduidelijk zijn

Prachtige schoen en vooral ook kleur!
The key to being happy in the future is staying happy today.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel XI
Reactie #3419 Gepost op: 16 december 2007 - 19:41:48
Prachtige Schoen! Prince leest is ook erg comfortabel!

Precies dezelfde als hij in April/Mei gaat ingekleurd worden voor mij bij Immanuel 1970 ;) ook Prince leest & Goodyear

EDIT: Leuk verhaal ook over Sir Max, ben er geholpen door Eduard toen, maar ze hebben erg veel kennis, toen zeiden ze ook tegen mij dat de Prince leest voor mij het beste zou zijn, heb toen de 7752 gekocht Suede Monkstrap op de prince leest.