http://www.blog.immanuel1970.nl/wp-content/uploads/2007/07/100720073001.jpgSantoni heeft weer een gewaagd kleurtje erbij, vind deze erg mooi, alleen hou ik niet zo van de stiksels erop...
Wil nog wel een paar zwart suede monkstraps van Santoni.Weet iemand btw. hoe het gesteld is met het aanschaffen van Santoni's in Italië?Ik bedoel de collectie, prijzen, etc.
Goed dat jij dat zeg Alberts dan ga ik van de week even daar kijken.
Citaat van: "Bogart"Wil nog wel een paar zwart suede monkstraps van Santoni.Weet iemand btw. hoe het gesteld is met het aanschaffen van Santoni's in Italië?Ik bedoel de collectie, prijzen, etc.Ruime week geleden heb ik van santoni nog een zwarte suede monkstrap bij vd assem hillegersberg zien liggen in de sale. valt te betwijfelen of die er nu nog ligt maar is eventueel een belletje waard.
Was er laatst in de uitverkoop (was niks speciaals en grote chaos) maar nieuwe collectie lag er ook al voor een gedeelte, zaten jammer genoeg best standaard modellen/kleuren in, maar wel mooi!
Citaat van: "Aero"Was er laatst in de uitverkoop (was niks speciaals en grote chaos) maar nieuwe collectie lag er ook al voor een gedeelte, zaten jammer genoeg best standaard modellen/kleuren in, maar wel mooi!Zijn die limited editions daar goed verkocht dat jij weet? je ziet ze niet zoveel in zo'n koffer
Citaat van: "Carel"Citaat van: "Aero"Was er laatst in de uitverkoop (was niks speciaals en grote chaos) maar nieuwe collectie lag er ook al voor een gedeelte, zaten jammer genoeg best standaard modellen/kleuren in, maar wel mooi!Zijn die limited editions daar goed verkocht dat jij weet? je ziet ze niet zoveel in zo'n kofferLimited editions zijn toch niet in de sale :