Wellicht heeft Sir Max dit model of andere winkels.
Citaat van: "gusto napolitano"Wellicht heeft Sir Max dit model of andere winkels.Sit Max heeft/had een wholecut Santoni staan, PRACHTIGE schoen! Helaas weer niet in mijn maat.
jij tobt erg met je maat best wel vervelend Vortex.
Citaat van: "gusto napolitano"jij tobt erg met je maat best wel vervelend Vortex.Idd, soms is de schoen zo mooi en dan heeft m'n linkervoet gewoon pech (die is nl net iets groter)
maatwerk geen optie dan? krijg je misschien vergoed bij het ziekenfonds met je ongelijke voeten
Tot een bepaald bedrag toch Vortex.
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "gusto napolitano"jij tobt erg met je maat best wel vervelend Vortex.Idd, soms is de schoen zo mooi en dan heeft m'n linkervoet gewoon pech (die is nl net iets groter) maatwerk geen optie dan? krijg je misschien vergoed bij het ziekenfonds met je ongelijke voeten
bij SM kun je toch ook de linker schoen een halve maat groter bestellen, of is het verschil dan weer te groot?
Citaat van: "cypripedium"bij SM kun je toch ook de linker schoen een halve maat groter bestellen, of is het verschil dan weer te groot?Ligt een beetje aan de leest. Maar kun je dan een halve maat groter bestellen bij SM? Wist ik helemaal niet. Is dat niet een stuk duurder dan een gelijk paar kopen?
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "cypripedium"bij SM kun je toch ook de linker schoen een halve maat groter bestellen, of is het verschil dan weer te groot?Ligt een beetje aan de leest. Maar kun je dan een halve maat groter bestellen bij SM? Wist ik helemaal niet. Is dat niet een stuk duurder dan een gelijk paar kopen?Ik dacht me te herinneren dat het bij de standaard collectie wel kon.Eduard heeft hier zeker antwoord op. Bij v.d.Assem vertelden ze me dat ze regelmatig "onparen" verkochten.